Ратєєва, В. О.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності [Електронний ресурс] / В. О. Ратєєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 172-180. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
майбутні психологи -- естетотерапевтичні технології -- здоров’язбережувальні технології -- готовність до діяльності -- професійна діяльність
Анотація: Статтю присвячено висвітленню понять «готовність», «естетотерапевтичні засоби», «психологічне здоров’я», «здоров’язбережувальні технології». Обґрунтовано структуру готовності майбутніх психологів до використання у професійній діяльності засобів естетотерапії, що включає мотиваційно-орієнтаційний, пізнавальноопераційний, емоційно-вольовий, оцінювальний компоненти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Дроботько, І.
    Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками [Електронний ресурс] / І. Дроботько. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 78-83, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
майбутні психологи -- психокорекція -- тривожні підлітки -- соціально-психологічне навчання -- професійне навчання
Анотація: У статті висвітлено особливості фахової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти, визначено потреби і необхідність займатися особистісною психокорекцією під час професійного навчання, встановлено сутність і зміст психокорекції. Виокремлено основні компоненти професійної готовності майбутніх фахівців до корекційного впливу: теоретичний (знання теоретичних основ і способів корекційної роботи), практичний (володіння корекційними методами і прийомами), особистісна готовність (психологічна пропрацьованість власних проблем у тих сферах, які вони передбачає коригувати у клієнта). Подано критерії відкоригованості особистості: глибинне розуміння власної несвідомої сфери й особистісних характеристик, прийняття життєвих позицій і світу, формування системи гуманних цінностей; узагальнено наслідки невідкоригованості психологів у їх практичній діяльності. Встановлено значення поняття невідкоригованість (обтяженість особистісною проблемою (внутрішньою суперечністю), невирішеність якої спричиняє особистісні деструкції), а також основні відмінності відкоригованої людини. Охарактеризовано труднощі в роботі майбутніх психологів з тривожними підлітками, проведено аналіз особистісних деструкцій су’бєктів соціально- психологічного навчання, методик глибинного пізнання особистості. Обґрунтовано доцільність використання глибинної особистісної психокорекції під час підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками. Розроблено орієнтовну модель підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками, а також визначено умови залучення майбутніх фахівців до особистісної психокорекції, які охоплюють три етапи: організаційно-підготовчий, освітньо-коригувальний, операційно-рефлексійний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)