Сніжко, А. Класичні моделі комунікації у виборчих кампаніях 2014 р. в Україні [Електронний ресурс] / А. Сніжко. - Електронні текстові дані> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): комунікація -- масова комунікація -- соціальна комунікація -- політка -- партія -- суспільство -- політична пропаганда -- медіа -- інтермедіарій Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемах політичної комунікації в Україні. На прикладах виборчих кампаній 2014 року описані прикладні аспекти застосування класичних моделей комунікації (однорівневої та дворівневої) у політичному дискурсі. Продемонстровано особливості комунікації на загальнонаціональному та регіональному рівнях, зокрема із залученням у процеси комунікації інтермедіаріїв. Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |