Доценко, О. Л.
    Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Л. Доценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 109-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістика -- мовна компетентність -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті розглядаються особливості формування мовної та комунікативної компетентності студентів-нефілологів; розкрито специфіку врахування ступеня комунікативного наповнення спеціальності під час визначення обсягу і змісту лінгвістичної складової навчального плану підготовки бакалавра та магістра; запропонований орієнтовний перелік навчальних дисциплін лінгвістичного циклу для студентів з комунікативно наповненими та комунікативно ненаповненими спеціальностями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Ковалинська, І. В.
    Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 76-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- комунікація -- мовний регістр -- національна меншина
Анотація: Cтаття присвячена висвітленню досвіду мовної підготовки учителів до роботи у мультикультурному середовищі. Автор описує соціальні ролі викладача і зазначає важливість адекватного використання мовних засобів учителем відповідно до цілей висловлення та аудиторії. Виявлено професійні якості викладача та описано взаємозалежність професійних та особистісних якостей викладача та рівня академічних результатів студентів. У статті описано вимоги до володіння другою мовою для викладачів школи всіх рівнів, оскільки Канада є двомовною країною. Виявлено роль викладача як транслятора й інтерпретатора культурних зразків для усіх учасників мультикультурного освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Моляка, Інна.
    Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики [Електронний ресурс] / І. Моляка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 117-131, DOI 10.28925/2312-5829.2023.38 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- фонетична компетентність -- фонетичні знання -- фонетичні вміння -- фонетичні навички
Анотація: Сучасна парадигма мовної підготовки майбутніх учителів початкової школи орієнтується на впровадження компетентнісного підходу до навчання здобувачів початкової освіти, який є ключовим елементом Нової української школи. Ця парадигма враховує кардинальні зміни й повсякденні виклики, з якими стикаються сучасні вчителі, та відзначається високою якістю, різноаспектністю й гнучкістю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)