> Шифр: О168872740/2013/2 Журнал 2013р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Огнев’юк, Віктор Олександрович. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти / В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк. - С.9-14 Левовицький, Тадеуш. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю / Т. Левовицький. - С.15-28 Кл.слова: освітні реформи, Польша, освіта Польщі , соціологія освіти , Польша Мешальський, Стефан. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи / Стефан Мешальський. - С.29-35 Кл.слова: освітні реформи, Польща, демократизація школи, Польща, освітні нерівності, Польща Сисоєва, Світлана Олександрівна. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С.36-45 Кл.слова: модернізація освіти, методологія міждисциплінарності, вища освіта Поясок, Тамара Борисівна. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Т. Б. Поясок. - С.46-50 Кл.слова: система освіти, міждисциплінарні зв'язки , принципи освітньої політики Гайдзіца, Анна. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти / А. Гайдзіца. - С.51-58 Кл.слова: система освіти, Польща, демографічні зміни, Польща, розвиток особистості, Польща Ружанська, Анєля. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи / А. Ружанська. - С. 59-65 Кл.слова: освітня політика, релігійна освіта, полікультурна Європа Щурек-Борута, Аліна. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.66-73 Кл.слова: суспільне замовлення, розвиток умінь, набуття знань Козак, Людмила. Науковий тезаурус інноваціної освіти / Людмила Козак Кл.слова: освітня інновація Корчак, Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст / Л. Корчак. - С.82-92 Кл.слова: соціальна допомога, причини безробіття, форми протидії безробіттю Линьов, Костянтин Олександрович. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С.93-96 Кл.слова: професійний розвиток, індивідуальна траєкторія навчання, підвищення кваліфікації Саух, Петро Юрійович. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою / П. Ю. Саух. - С.97-109 Кл.слова: професійна підготовка, соціокультурна місія, комерціалізація Морщиньська, У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти / У. Морщиньська, В. Морщиньський. - С.110-118 Кл.слова: філософія освіти, Польща, герменевтика , феноменологія Кузьменко, О. Концептуальні моделі університету / О. Кузьменко. - С.119-124 Кл.слова: місія Університету, функції Університету, ідея Університету Чернуха, Н. Соціологія освіти в структурі освітології / Н. Чернуха. - С.125-130 Кл.слова: соціальні відносини, гуманітарна освіта, освітологія Собецький, М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта / М. Собецький. - С.131-137 Кл.слова: міжкультурна освіта, ідентичність Кужемпа, Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти / Я. Кужемпа. - С.138-146 Кл.слова: полікультурне навчання, імміграція, міжкультурне спілкування Огродська-Мазур, Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі / Є. Огродська-Мазур. - С.147-154 Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща Койс, В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити? / В. Койс. - С.155-162 Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща, вчителі пограниччя, етнічні відносини Мартиненко, С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко. - С.163-167 Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа, модернізація освіти Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний) |
Мартинчук, Олена. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту / О. Мартинчук> // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал. - 2016. - № 5. - С. 147-151, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.147151. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
Рубрики: Освіта--Освітологія--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- інклюзивна педагогіка -- особи з особливими освітніми потребами Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.147151, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва> // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 36-45 Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- методологія міждисциплінарності -- вища освіта Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний) |
Мартиненко, С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко> // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 163-167 Кл.слова (ненормовані): Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа -- модернізація освіти Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний) |
Гуревич, Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 22-46, DOI 10.28925/2312-5829.2022.342. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): цифрова дидактика -- цифрове освітнє середовище -- цифровізація -- цифрові технології -- освіта -- технології в освіті -- модернізація освіти Анотація: В статті проаналізовано цифровізацію сучасної освіти. Її актуальність визначається роллю освіти у житті сучасного суспільства, що орієнтується на принципи та цінності постіндустріальної епохи. В удосконаленні національної освіти з кожним роком усе більшу роль набувають цифрові технології, що сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх учителів і зближення освіти з наукою. Водночас ці технології потребують аналізу їх впливу на суспільство. В зв’язку з цим вивчення питань цифровізації освіти та її соціальних наслідків видається дуже актуальним напрямом наукових досліджень. Для досягнення поставленої мети використано методи соціального пізнання, аналізу філософської, соціологічної, педагогічної літератури, синтезу та моделювання соціально-культурних процесів. Визначено основні проблеми цифровізації освіти: дегуманізація освітніх, а далі всіх інших соціальних відносин, здатності здобувачів освіти до творчості, зростання прагматизму й індивідуалізму на основі цінностей особистого комфорту й споживання. Визначено перспективи цифровізації системи освіти: інструментальні – оснащення освітніх закладів якісним програмним забезпеченням, інформаційними системами, що забезпечують доступ до освітніх ресурсів, впровадження інформаційних (дистанційних) технологій, он-лайннавчання, зміна вимог до викладачів і здобувачів освіти, становлення нових освітніх структур, неминучі зміни звичних форм і методів навчання; ціннісносмислові – знаходження гармонійної єдності з найкращими традиціями вітчизняної освіти. Розв’язання практичних питань, пов’язаних з реалізацією державної політики цифровізації різних сфер суспільних відносин, що сприяють координації зусиль науковців, політиків, інститутів громадянського суспільства з соціально-економічного та культурного розвитку інформаційного суспільства Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Коношевський, Л. Опушко, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |