Побризгаєва, Валентина Григорівна. Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко. - Електронні текстові дані> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 134-149, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): гейміфікація -- освітні сервіси -- дистанційне навчання -- початкова школа -- мотивація учнів Анотація: Використання гейміфікації в початковій школі - це сучасний підхід, спрямований на покращення навчання та підвищення зацікавленості учнів у процесі навчання. Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Наливайко, Олексій Олексійович Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Салата, О. Гейміфікація як засіб підвищення ефективності процесу навчання в закладах середньої освіти [Електронний ресурс] / О. Салата, О. Трухан. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 47-60, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774 Кл.слова (ненормовані): відеоігри -- Moodle -- ігрові технології -- мотивація учнів -- освітній процес Анотація: У статті представлено сутність та переваги гейміфікації та впровадження її в освітній процес; використання педагогами елементів ігрового дизайну в освітньому середовищі. Метою є вивчення та аналіз гейміфікації як сучасної технології, спрямованої на активізацію освітнього процесу та розвитку в учнів комунікаційної компетентності. Для розкриття основних функцій гейміфікації як методу було використано метод індукції та дедукції, який дав можливість зробити висновки про деталі процедури гейміфікації та можливі результати, досягнуті в процесі гри; метод порівняння, який допоміг зіставити отримані результати застосування традиційного навчання на уроках у загальноосвітньому закладі та уроків із залученням прийомів гейміфікації. Розкрито гейміфікацію як інструмент, який задіює різні типи мотивації школяра. Показано гейміфікацію як комплекс ігрових методів та технологій, спрямованих на розвиток навичок і поліпшення процесу навчання та якості освіти. Розкрито гейміфікацію як засіб, що допомагає вчителю, незалежно від того, яку дисципліну він викладає, зробити навчання інтерактивним і захопливим. Представлено потенціал використання методів гейміфікації для підвищення мотивації, залученості та успішності школярів. Зроблено висновок про те, що покращення мотивації та залучення учнів до навчальної діяльності з використанням ігрових технологій є важливим для розвитку їхніх навичок та компетентностей. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Трухан, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |