Заскалєта, С.
    Застосування принципів міжпредметних зв᾿язків у вищій школі: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / С. Заскалєта, О. Щербакова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 121-131, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
кросдисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід -- міжпредметний підхід -- мультидисциплінарний підхід -- трансдисциплінарний підхід
Анотація: У статті висвітлено питання застосування принципів міжпредметного підходу у вищій школі в країнах Заходу. Аналіз розвитку вищої освіти в країнах Європи та США дав можливість виділити її загальну тенденцію. Нею визначено застосування принципів міжпредметних зав’язків. Імплементація міжпредметного підходу розглядаються як перспективний метод для професійної підготовки студентів для застосування знань з інших дисциплін. Визначено загальновживані терміни цього напряму. Ними є: міжпредметний підхід, міждисциплінарний підхід, мультидисциплінарний підхід, кросдисциплінарний підхід, трансдисциплінарний підхід. Пропонується порівняльна характеристика інтеграційних підходів. У контексті міжпредметнго підходу розглядається інтеграція наукової грамотності з використанням навичок інформаційної грамотності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Щербакова, О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1