Minchanowska, A.
    The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession [Електронний ресурс] = Значення педагогічної практики у процесі підготовки студентів до професії вчителя / A. Minchanowska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P106-114, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- вища освіта -- професія вчителя
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мінчановська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Музика, Леся.
    Фортепіанні твори для дітей у творчості С. Борткевича [Електронний ресурс] / Л. Музика // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 67-72, DOI 10.28925/2518-766X.2023.810. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
фортепіанне виконавство -- педагогічна цінність -- педагогічний репертуар -- навичка -- педагогічна практика
Анотація: У статті здійснена спроба розглянути художньо-педагогічний арсенал фортепіанної музики на матеріалі видатного композитора української діаспори Сергія Борткевича.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)





    Тимчик, О. В.
    Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики [Електронний ресурс] / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 153-159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- комплексний підхід -- початкова освіта -- види діяльності
Анотація: У статті розкривається важливість інтеграції різноманітних видів діяльності у процесі проходження практики майбутніми вчителями початкових класів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Мерзлякова, О. Л.
    Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації [Електронний ресурс] / О. Л. Мерзлякова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 108-120, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1108120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційна грамотність -- подання інформації -- педагогічна практика -- способи інформаційної репрезентації -- об’ємна інформаційна репрезентація
Анотація: Стаття знайомить з особливостями лінійного та об’ємного(візуального, графічного) способів інформаційної репрезентації. Показано переваги та недоліки кожного з означених способів подання інформації. Автор демонструє нагальну потребу більш активного використання вчителем візуальних форм інформаційної репрезентації, що пов’язане з різким розширенням сучасного інформаційного простору знань. Оволодіння вчителем сучасними засобами роботи з інформаційними масивами сприяють загальному розвиткові його інформаційної грамотності. Окреслено можливості використання об’ємного способу інформаційної репрезентації в повсякденній педагогічній практиці. Візуалізація інформаційних масивів знань сприятиме зростанню інформаційної грамотності вчителя, що є перспективним напрямом подальших розвідок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Твердохліб, Т.
    Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) [Електронний ресурс] / Т. Твердохліб. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 26-37, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.52613. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовна академія -- духовна семінарія -- жіночий навчальний заклад Православної Церкви -- педагогіка -- зміст навчання -- педагогічна практика
Анотація: У статті на основі аналізу першоджерел та історико-педагогічної літератури представлено погляди В. Белікова, А. Васильєва, П. Лашкарьова, П. Ліницького І. Малишевського, А. Шереметинського та інших педагогів і релігійних діячів стосовно навчання педагогіки у освітніх закладах Православної Церкви в 1867-1884 рр. Встановлено, що теоретичні наробки з означених питань представлені у проектах і публікаціях духовних періодичних видань «Волынские епархиальные ведомости», «Православное обозрение», «Полтавские епархиальные ведомости», «Труды Киевской духовной академии» тощо. Визначено і розкрито ідеї педагогів і релігійних діячів стосовно змісту, навчально-методичного забезпечення, організаційних аспектів, форм, кадрового забезпечення навчання педагогіки в академіях, семінаріях і жіночих навчальних закладах Православної Церкви.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Січкар, А.
    Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів [Електронний ресурс] / А. Січкар, В. Дем'яненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 214-230, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотиви -- педагогічна практика -- навчальна практика -- професійне самовдосконалення
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування мотивації до професійного самовдосконалення студентів спеціальності «Дошкільна освіта» в ході педагогічної практики. За результатами дослідження охарактеризовано різні підходи до проблеми розвитку процесів самовдосконалення, саморозвитку, саморефлексії у наукових працях сучасних українських та зарубіжних вчених. З’ясовано, що професійне самовдосконалення як внутрішній процес якісних самозмін, можливий, насамперед, за умови усвідомлення педагогом потреби у самовдосконаленні, формування внутрішньої мотивації у саморозвитку та цілеспрямованої й організованої діяльності, направленої на пошук можливостей максимальної професійної самореалізації. Розкрито сутність й види мотивів (педагогічні, особистісні, соціальні), що спонукають студентів до професійного самовдосконалення; аргументовано необхідність формування у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти внутрішньої мотивації до професійного зростання. Обґрунтовано вплив педагогічної практики (обов’язкової складової освітнього процесу закладу вищої освіти) на формування професійного самовдосконалення; висвітлено завдання, зміст навчальної (психолого-педагогічної) практики студентів першого курсу спеціальності «Дошкільна освіта», як першооснови професійного самовизначення, особливості підготовки студентів до неї (майстер-класи, самодіагностика, індивідуальні консультації з вирішення різних завдань практики) на базі Центру самопізнання та саморозвитку, який функціонує в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження щодо актуальності потреби студентів у професійному самовдосконаленні, визначено мотиви професійного самовдосконалення та проаналізовано динаміку змін мотивів, що спонукають студентів першого, другого та третього курсів до професійного зростання. Окреслено умови, що сприяють формуванню внутрішньої мотивації до професійного самовдосконалення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти впродовж різних видів педагогічної практики; акцентовано увагу на включення до змісту практик завдань із формування рефлексії та впровадження ІКТ (електронне портфоліо «Особистісно професійне зростання студента»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дем'яненко, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Літіченко, Олена.
    Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Літіченко, Д. Мастерук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 23-36, DOI 10.28925/2312-5829.2023.22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- колір -- мотивація -- мотиви -- педагогічна практика -- навчальна (психолого-педагогічна) практика -- професійне самовдосконалення -- стереотипи -- художньо-продуктивна діяльність
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні аспекти формування уявлень про кольори у дітей від 1 до 7 років. З’ясовано, що колір є важливим засобом виразності у мистецькій діяльності, способом організації естетики побуту, самовираження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мастерук, Дар’я


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)