Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена [Електронний ресурс] / М. Мартьянова. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 38-46, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.3846. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): викладацька діяльність -- працьовитість -- свобода мислення -- шкільна освіта Анотація: У статті розглянуті особливості викладацької діяльності французького викладача філософії Алена (Еміля-Огюста Шартьє). Наголошено на важливості впливу як сімейного виховання у становленні особистості, так і шкільного, який допомагає дитині самостійно розкрити свої природні здібності. Виділено основний літературний жанр (судження), який використовував вчений для написання своїх положень. Визначено основні принципи навчання, якими керувався французький педагог: принцип працьовитості, принцип свободи мислення, принцип поваги та детального аналізу робіт відомих вчених та письменників та принцип зв’язку навчання з життям. Зазначено необхідні характеристики вчителя, які, при взаємодії, допомагають учням досягти успіхів у навчанні. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |