> Шифр: О283150799/2011/2 Журнал 2011р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Огнев’юк, В. О. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів / В. О. Огнев’юк. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст. Cor, van Beuningen. Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів) / van Beuningen Cor. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст. Marshall, Christensen. Ведення шкіл до високих результатів / Christensen Marshall. - С.21-33. - Бібліогр. в кінці ст. Паращенко, Л. І. Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою / Л. І. Паращенко. - С.34-46. - Бібліогр. в кінці ст. Chris, Jones. Громадсько-активні школи / Jones Chris. - С.47-61. - Бібліогр. в кінці ст. David, Royle. Якісна середня освіта, заснована на компетентісному підході: питання та труднощі / Royle David. - С.62-91. - Бібліогр. в кінці ст. Уваров, О. Ю. Индивидуализация образовательной работы: ключевые составляющие трансформации школы / О. Ю. Уваров. - С.92-114. - Бібліогр. в кінці ст. Ляшенко, О. Українська школа на шляху до якісної освіти / О. Ляшенко. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст. Mosad, Zineldin. Школа майбутнього. Нова швецька національна реформа середньої освіти / Zineldin Mosad, Boren Peter. - С.122-132. - Бібліогр. в кінці ст. Simon, Steen. Роль неурядових організацій у розбудові шкіл / Steen Simon. - С.133-144. - Бібліогр. в кінці ст. Ковалева, Т. М. Тьюторство – інституалізація нової професії в російській школі / Т. М. Ковалева. - С.145-161. - Бібліогр. в кінці ст. Маслов, В. Концептуальні засади розробки орієнтовних стандартів змісту компетентності фахівців / В. Маслов. - С.162-167. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Ковалева, Т. М. Тьюторство – інституалізація нової професії в російській школі [Електронний ресурс] / Т. М. Ковалева. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 145-161. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Анотація: У статті описано принцип відкритості як якісної характеристики сучасної російської освіти, наведено історичні факти щодо феномену тьюторства. Значну увагу автор приділяє відкритим освітнім технологіям та тьюторським практикам, пояснює аспекти нормативно-правового оформлення тьюторської діяльності в школі. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Цимбалюк, Світлана. Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США [Електронний ресурс] / С. Цимбалюк. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 307-324, DOI 10.28925/2312-5829.2023.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): центр академічного успіху -- успішність студента -- адаптація -- кампус -- тьюторство -- академічний коучин -- менторство Анотація: У статті розглянуто особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США (англ. Academic success centers – ASC). У зв’язку з цим, було проаналізовано поняття «успішність студента», з’ясовано, що це поняття безпосередньо пов’язане з академічними досягненнями, зокрема, академічним успіхом. Єдиного визначення поняття «центр академічного успіху» в науковому дискурсі сьогодні немає. Це пов’язано з академічною автономією закладів вищої освіти, які самостійно визначають спектр послуг і програм підтримки для здобувачів освіти в таких центрах. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |