Малахова, М. О.
    Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / М. О. Малахова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 43-50, DOI 10.28925/2518-766X.2021.67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
професійно-особистісні якості -- структура професійно-особистісних якостей учителя -- учитель музичного мистецтва
Анотація: Актуальність статті зумовлена завданнями вищої школи щодо підготовки компетентного конкурентоспроможного фахівця в галузі мистецької освіти, який характеризується сформованістю відповідних обраному фаху професійно-особистісних якостей та здатністю їх реалізувати у вихованні школярів засобами музичного мистецтва. Мета статті полягає у визначенні сутності й структури професійно-особистісних якостей учителя музичного мистецтва на основі аналізу філософських, психолого-педагогічних та музично-методичних праць. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів аналізу (наукової літератури з метою визначення продуктивних професійних та особистісних якостей учителя), узагальнення (теоретичних положень щодо формування у майбутніх учителів професійно-особистісних якостей), синтезу (наукової теорії та практики професійної діяльності вчителя музичного мистецтва з метою визначення сутності й структури професійно-особистісних якостей цього фахівця). Результатом проведеного дослідження є авторська дефініція професійно-особистісних якостей учителя музичного мистецтва та визначена на її основі структура, яку складають професійно-педагогічні, музично-творчі й соціально-особистісні якості. Сформульовано висновки про те, що професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва є компетентнісними характеристиками, наявність яких забезпечує успішність музично-педагогічної та музичнотворчої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Згурська, Н. М.
    Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано / Н. М. Згурська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 105-110, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
творча активність -- структура творчої активності -- етапи та методи розвитку творчої активності студентів -- фортепіанне навчання
Анотація: У статті розглядаються сутнісні характеристики творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва, визначаються основні структурні одиниці, до яких відносяться діяльнісний, мотиваційний, креативний, емоційний, інтелектуальний, вольовий компоненти. Кардинальним моментом, що забезпечує успішність розвитку творчої активності студентів у класі фортепіано є сама креативна особистість та відповідні методи роботи. У ході дослідження виявлено, що найбільш ефективними методами розвитку творчої активності студентів закладів вищої педагогічної освіти у межах фортепіанного навчання є: діяльнісно-заохочувальні, становлення творчої позиції, рефлексивного аналізу. Автором доведено, що розвиток творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва у класі фортепіано є цілісним процесом, який характеризується етапністю та послідовністю, забезпечує творчий розвиток, самовдосконалення, становлення активної позиції, сприяє покращенню професійної майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Алексеєв, О. М.
    Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування [Електронний ресурс] / О. М. Алексеєв. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 12-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
успішність навчання -- тестовий контроль -- імітаційна модель -- тестове завдання -- багатосесійне тестування -- нечітко-логічна тестова система -- контроль успішності навчання -- процедури тестування
Анотація: Стаття присвячена проблемі підвищення точності педагогічних вимірювань. Наведені результати дозволяють уточнити методику використання імітаційної моделі тестування для організації та проведення контролю успішності навчання студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Пляченко, Т. М.
    Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці [Електронний ресурс] / Т. М. Пляченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 179-191. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
учитель музичного мистецтва -- учнівський музично-інструментальний колектив -- особистість -- особистісні компетенції -- професійно-педагогічні компетенції
Анотація: У статті проаналізовано науково-педагогічні і мистецтвознавчі праці, в яких сформульовано вимоги до особистості вчителя музичного мистецтва як керівника учнівського музично-інструментального колективу. Досліджено сутність поняття «особистість» у філософському, психологічному й соціально-педагогічному аспектах. Визначено структуру професійно-педагогічних та особистісних компетенцій, володіння якими забезпечує успішність фахової діяльності вчителя музичного мистецтва у шкільних оркестрах та інструментальних ансамблях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Вербовий, В.
    Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Вербовий, М. Кушнірук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 53-67, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- професійна адаптація -- студент
Анотація: У статті проаналізовано особливості професійної адаптації студентів до навчання у ЗВО. Встановлено, що найважливішою соціально-педагогічною умовою, якою визначається успішність адаптації до навчання у ЗВО, є оптимальна взаємодія системи функціонування ЗВО, системи організації освітнього процесу й студента як особливої соціально-педагогічної системи. Досліджено, що професійна адаптація передбачає: усвідомлення новим працівником цілей і мотивів у професії; включення в професійну команду, освоєння відносин і правил поведінки в колективі; прийняття завдань, результатів, засобів та умов професійної діяльності. Встановлено, що динаміка процесу адаптації студентів до умов навчання дозволяє прогнозувати особливості їх адаптації у майбутньому, а структурний аналіз адаптаційних можливостей дозволяє визначити найактуальніші індивідуальні проблеми (напруження на рівні енергозабезпечення активності в нових умовах, прив’язаність до стійкого середовища, труднощі зміни та засвоєння нового виду діяльності, нездатність налагодити зв’язки з соціальним середовищем). Підкреслено, що сам процес адаптації впродовж навчання стає специфічною моделлю становлення професійної відповідності студента, а своєчасність виявлення тих чинників, що у майбутньому негативно впливатимуть на навчальну діяльність, надає реальну можливість своєчасної психологічної корекції, розширення адаптаційних можливостей студента як професійно необхідної якості. На основі аналізу наукової літератури запропоновано різні підходи до визначення поняття «адаптація», «професійна адаптація», змістову характеристику, головні властивості професійної адаптації фахівця, її структурні компоненти та визначено поняття «професійна адаптація студентів ЗВО», яку трактуємо як феномен професійної діяльності молодого фахівця, що виявляється в його інтеграції в професію, оволодінні майстерністю, формуванні професійних компетентностей, успішному професійному самовизначенні та подальшому розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кушнірук, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Окрепка, Г.
    Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Г. Окрепка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 206-219, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
віртуальні тренажери -- симулятори -- загальна хімія -- успішність
Анотація: На основі практичного досвіду розглянуто проблеми і перспективи використання віртуальних тренажерів–симуляторів для підвищення інтерактивності навчальних матеріалів при викладанні загальної хімії у закладах вищої освіти. Розроблено інструкції та студентами–фармацевтами апробовано виконання віртуальних практичних робіт із застосуванням симуляцій PhET– Interactive Simulation. Сформульовано переваги та недоліки використання в освітньому процесі віртуальних практичних робіт з хімії на тренажерах PhET. Встановлено, що відбувається активізація навчальної діяльності і виконання завдань на симуляторі сприяє підвищенню якісного показника успішності, зростає пізнавальний інтерес до реального експерименту, розвиваються дослідницькі компетенції у студентів. Студенти набувають навички встановлювати причиннонаслідкові зв’язки та зв’язку матеріалу, який вивчається із повсякденним життям і власним досвідом. Симуляції PhET – це метод інтерактивного навчання, який можна ефективно впроваджувати у різні заняття (лекції, семінари, практичні заняття) та використовувати із різною метою (пояснення нового матеріалу, відпрацювання навичок та набуття вмінь, перевірка гіпотез та прогнозів, рефлексія, формування дослідницької компетенції). Тренажери PhET–Interactive Simulation надають студентам можливість для самостійного опрацювання нового матеріалу, розвитку навичок планувати експеримент, висувати гіпотези, робити передбачення та прогнози, а також теоретично підготуватись до виконання реального експерименту під час роботи у хімічній лабораторії. Недоліками використання PhET симуляторів у навчальному процесі є необхідність наявності комп’ютерів або смартфонів, а також доступу до мережі Інтернет. Крім того, моделювання на симуляторах не може сформувати у студентів навичок роботи з реальним лабораторним обладнанням та устаткуванням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Цимбалюк, Світлана.
    Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США [Електронний ресурс] / С. Цимбалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 307-324, DOI 10.28925/2312-5829.2023.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
центр академічного успіху -- успішність студента -- адаптація -- кампус -- тьюторство -- академічний коучин -- менторство
Анотація: У статті розглянуто особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США (англ. Academic success centers – ASC). У зв’язку з цим, було проаналізовано поняття «успішність студента», з’ясовано, що це поняття безпосередньо пов’язане з академічними досягненнями, зокрема, академічним успіхом. Єдиного визначення поняття «центр академічного успіху» в науковому дискурсі сьогодні немає. Це пов’язано з академічною автономією закладів вищої освіти, які самостійно визначають спектр послуг і програм підтримки для здобувачів освіти в таких центрах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Драч, Оксана.
    Поведінка учениць як соціально-виховний засіб: за матеріалами Варшавської жіночої прогімназії початку XX ст. / О. Драч // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 38-47, DOI 10.28925/2524-0757.2022.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
поведінка учениць -- Варшавська жіноча прогімназія -- жіноча освіта -- педагогічна рада -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті досліджено заходи педагогічної ради Варшавської жіночої прогімназії щодо використання поведінки учениць як соціально-виховного засобу в освітній практиці початку ХХ ст. Заклад мав забезпечити належну успішність і соціалізацію гімназисток відповідно до нормативно затверджених правил. З’ясовано, що формування дисциплінованості, добросовісності, відповідальності і старанності учениць було основою навчального щодення і важливим соціально-виховним інструментарієм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)





    Коломієць, А.
    Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 72-77, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7277. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
доба бароко -- якість освіти -- Septem Artes Liberales
Анотація: Стаття місить критичний погляд на якість освіти в Україні в наш час та її феноменальну успішність у добу бароко. Сформульовано основні історичні причини в хибності освітніх підходів індустріальної доби. Феномен якості освіти доби бароко розглянуто з позиції успішності застосування принципів освітньої системи Septem Artes Liberales. Як питомо український історичний приклад обрано академію Петра Могили в XVII–XVIII ст. Вказано на важливість формування спорідненості світоглядних засад у середовищі освіченої аристократії та на проблеми як оцінки якості, так і ступеню відповідності освіти різним суспільним вимогам. Використано українські та іноземні джерела.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Pappas, G.
    Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P86-92, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критична теорія освіти -- стратегічні документи ЄС -- якість освіти -- ринкові механізми у сфері освіти
Анотація: У статті наголошується, що інтернаціоналізація ринку співпала з відкриттям державних кордонів на користь вільного руху капіталу, товарів, робочої сили, послуг та інформації, що призвело до змін в освітньому дискурсі, де стали переважати концептуальні основи бізнесу: вибір, конкуренція, ефективність, управління, продуктивність, споживач. Вторгнення ринкових механізмів у сферу освіти призвело до прийняття та використання відповідних стандартів з метою кількісної оцінки якості. У статті акцентовано, що успішність в міжнародній економічній конкуренції є ключовим критерієм якості освіти. У статті проаналізовано Повідомлення Європейському Парламенту, Раді, Економіко-соціальному комітету та Комітету регіонів (2008 р.) «Про оновлену стратегічну основу європейської співпраці в галузі освіти та навчання», в якому відзначено, що мета стратегії полягає в приведенні людських ресурсів, знань, здібностей, поглядів та поведінки відповідно до стандартів ринку, а сучасна якісна освіта має бути спрямована на підготовку особистості до навчання та адаптації до життя, управління інформацією, інноваціями та виробництвом. Оновлена стратегічна основа європейської співпраці в галузі освіти та навчання дозволяє всім громадянам, незалежно від статі, віку та соціально-економічного походження, набувати, оновлювати та розвивати протягом свого життя як професійні навички, так і основні навички, необхідні для подальшої освіти, активного громадянства та міжкультурного діалогу. У статті також представлений критичний огляд практик оновлених стратегічних рамок європейського співробітництва на основі критичної теорії освіти, яка наголошує, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови і реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивним соціальним змінам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)