Шифр: В505452853/2019/7
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 7
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету / О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж, інтернет-портал, рейтинги
Девін, В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технічна механіка, теорія механізмів і машин, кінематика
Грановська, Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів / Т. Грановська. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мобільне навчання, мобільні технології, мобільні додатки
Nastas, D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies / D. Nastas. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутніх учителів, вища освіта Східної Азії, цифрові технології
Паламар, С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти / С. Паламар, М. Науменко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сторітелінг, професійна підготовка, сучасні інструменти
Рябко, А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками / А. Рябко, В. Толмачов. - С.56-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізика, прилад, датчик
Sherman, M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk. - С.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформа Arduino , навчальний веб-ресурс, програмний інженер
Синюкова, О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти / О. Синюкова, О. Чепок. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: учитель математики, освітній процес, практико-орієнтоване навчання
Скорнякова, О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Скорнякова. - С.87-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, компетентісний підхід, конкурентоспроможність
Струтинська, О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти / О. Струтинська. - С.96-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: робототехніка, освітня робототехніка, 3D технології
Уманець, В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки / В. Уманець, Н. Касянчук. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка фахівців, інформаційна безпека, напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko, L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska. - С.119-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відеоматеріали, мікронавчання, відео-лекція
Житєньова, Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі / Н. Житєньова. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя, компоненти готовності, природничоматематичні дисципліни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: В505452853/2020/9
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 9
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [и др.]. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т., Настас, Дар’я Леонідівна
Дущенко, О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання / О. Дущенко. - С.15-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванькова, Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams / Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов. - С.26-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Лещенко, Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. Лещенко, М. Жовнір. - С.41-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Makhachashvili, R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs / R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina. - С.54-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Міськевич, Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту / Л. Міськевич. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view / О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian. - С.79-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Пікалова, В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики / В. Пікалова. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябко, А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики / А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець. - С.104-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Самчинська, Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології" / Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Смірнова, Вікторія. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / В. Смірнова. - С.134-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Струтинська, О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства / О. Струтинська. - С.145-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Технології візуалізації у світових дослідженнях / А. В. Тютюнник. - С.161-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті / Л. Фамілярська. - С.169-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Цирульник, С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції / С. Цирульник. - С.181-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Яненко, Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації / Я. Яненко. - С.193-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Шифр: В505452853/2022/12
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2022р. № 12
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача Університету / О. П. Буйницька, С. В. Василенко. - С.1-20
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Використання візуалізації даних в системі електронного навчання / Л. О. Варченко-Троценко, А. В. Тютюнник. - С.21-31
Іванькова, Наталя Анатоліївна. Компонентна модель хмаро орієнтованого навчального середовища медичного університету / Н. А. Іванькова. - С.32-48
Корякін, Олексій Олексійович. Методи використання штучної реверберації у сучасній звукорежисурі / О. О. Корякін. - С.49-58
Кошарна, Наталія Володимирівна. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови молодших школярів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Л. І. Гапон. - С.59-68
Кукушкін, Дмитро Володимирович. Практичні аспекти діджиталізації дуальної форми освіти у закладах фахової передвищої освіти / Д. В. Кукушкін, В. В. Колеснікова. - С.69-79
Кулімова, Юлія Григорівна. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційної освіти / Ю. Г. Кулімова. - С.80-89
Лещенко, Тетяна Олександрівна . Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, М. М. Жовнір. - С.90-102
Покришень, Дмитро Анатолійович. Готові програмні продукти у підготовці фахівців іт-галузі / Д. А. Покришень. - С.103-114
Шерман, Михайло Ісаакович. Веб-система для оцінювання навчальних досягнень та формування рейтингу здобувачів вищої освіти / М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, О. А. Тодеуш. - С.115-132
Староста, Володимир Іванович. (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)змішування / В. І. Староста. - С.133-153
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Буйницька, Оксана Петрівна.
    Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету / О. П. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 1-16, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- інтернет-портал -- рейтинги
Анотація: Формування позитивного іміджу є одним із основних завдань сучасних університетів. У реаліях сьогодення заклади вищої освіти становлять конкуренцію один одному, використовують різні засоби для залучення абітурієнтів, інвестицій, пошуку вітчизняних та міжнародних партнерів. Саме загострення конкуренції на ринку освітніх послуг стало передумовою до формування поняття іміджу університету. Імідж є цінним активом університету, який разом з іншими компонентами виступає реальним джерелом конкурентоспроможності і ключовим фактором адаптації університету до зовнішніх умов, до просування у світовому освітньому просторі. Щоб університет став успішним необхідно підтримувати зовнішню репутацію, застосовувати політику відкритості і доступності. У статті описано основні складові формування позитивного іміджу університетів, визначено особливості інтернет-порталу як однієї зі складових формування іміджу для підвищення позиції у міжнародних рейтингах, зокрема вебометричному. Здійснено порівняльний аналіз основних вебометричних показників Київського університету імені Бориса Грінченка за лютий 2019 року та липень 2019 року. Описано результати моніторингу офіційного порталу Університету Грінченка за допомогою сервісів Google Search Console, Google Analytics, Google My Business, Majestic SEO. Задля підвищення вебометричних показників проведено опитування щодо модернізації порталу Університету Грінченка. Проаналізовано результати опитування студентів та викладачів щодо оцінки дизайну, структури, навігації, періодичності використання порталу, зручності роботи на різних пристроях тощо та враховано їх для модернізації. Візуалізацію результатів опитування представлено за допомогою інструменту для бізнес-аналітики Power BI, перевагою якого є побудова інтерактивних звітів, з ключовими показниками діяльності. З урахуванням доопрацювання порталу для забезпечення оптимального представлення університету повторно проаналізовано системою Google Analytics, яка засвідчила підвищення рівня показників, які сприятимуть позитивному іміджу Університету Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Смірнова, В.
Тютюнник, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





   
    Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 1-14, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- інформаційно-освітнє середовище -- система електронного навчання -- електронний деканат -- освітні програми -- персональний кабінет
Анотація: Електронне навчання вже більше десятиліття є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої освіти. Однак, до початку пандемії в Україні воно відігравало радше допоміжну роль, тоді як сьогодення вимагає повноцінного забезпечення навчання, комунікації та колаборації для всіх учасників освітнього процесу за допомогою електронних ресурсів. Тому виникає необхідність у модернізації системи електронного навчання університету відповідно до поточних потреб та викликів. У даній статті окреслені шляхи реалізації змін в системі електронного навчання на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка, зокрема увага приділена персоналізації освітнього середовища для різних учасників освітнього процесу, можливостям для систематизації інформації та проведення моніторингу. Завдяки організації електронних навчальних курсів (ЕНК) університету відповідно до створених в системі електронного навчання освітніх програм студенти мають актуальну інформацію щодо всіх навчальних дисциплін, що належать до відповідної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми: розподіл за семестрами, форми контролю, прогрес на курсі, тощо. Одночасно це дає можливість адміністрації відслідковувати діяльність здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників за кожною освітньою програмою. Реалізований в Київському університеті імені Бориса Грінченка модуль електронного деканату дозволяє проводити моніторинг освітнього процесу, отримувати актуальні дані щодо проходження кожного ЕНК, а також дозволяє персоналізувати освітній процес для кожного студента завдяки індивідуальному навчальному плану. За допомогою системи е-навчання здобувачі мають змогу дистанційно ознайомитися з навчальним матеріалом з різних дисциплін, виконати та відправити виконані завдання на перевірку викладачу, пройти тестування. Організація персонального кабінету також дозволяє отримати швидкий доступ до інструментів комунікації та співпраці для організації онлайнових занять, групової роботи та отримання зворотного зв’язку від викладачів, бібліотеки Університету та інших корисних ресурсів, що спрощують доступ до освітніх ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Т.
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Буйницька, Оксана Петрівна.
    Корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача Університету = Corporate standard for university lecturer’s digital competence / О. П. Буйницька, С. В. Василенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 1-20, DOI 10.28925/2414-0325.2022.121 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
адаптивна система -- рівень цифрової компетентності
Анотація: Корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача університету створено з метою підвищення рівня цифрової компетентності, яка визнана однією із ключових компетентностей успішної людини ХХІ ст., задля підвищення якості освітнього процесу, актуалізації конкурентоспроможності викладачів шляхом оволодіння ними сучасними цифровими компетенціями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, Світлана Василівна
Vasylenko Svitlana
Buinytska Oksana


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)