Шифр: О283150799/2020/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання / О. Горбань, М. Малецька. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення / Г. Головченко. - С.19-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей / І. Кушнір. - С.37-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербовий, В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти / В. Вербовий, М. Кушнірук. - С.53-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей / Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.68-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів / Ю. Скиба. - С.86-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратюк, С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку / С. Кондратюк, І. Кушнір. - С.110-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Solomakha, A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching / A. Solomakha, N. Kosharna. - С.125-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьова, І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва / І. Линьова, Т. Плешко. - С.141-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Лопіна, Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE / Н. Лопіна. - С.156-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Євстрат’єв, С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії / С. Євстрат’єв. - С.185-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Окрепка, Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти / Г. Окрепка. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Новик, І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога / І. Новик. - С.220-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід / І. Мельник. - С.235-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження / О. Павленко. - С.254-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Вербовий, В.
    Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Вербовий, М. Кушнірук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 53-67, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- професійна адаптація -- студент
Анотація: У статті проаналізовано особливості професійної адаптації студентів до навчання у ЗВО. Встановлено, що найважливішою соціально-педагогічною умовою, якою визначається успішність адаптації до навчання у ЗВО, є оптимальна взаємодія системи функціонування ЗВО, системи організації освітнього процесу й студента як особливої соціально-педагогічної системи. Досліджено, що професійна адаптація передбачає: усвідомлення новим працівником цілей і мотивів у професії; включення в професійну команду, освоєння відносин і правил поведінки в колективі; прийняття завдань, результатів, засобів та умов професійної діяльності. Встановлено, що динаміка процесу адаптації студентів до умов навчання дозволяє прогнозувати особливості їх адаптації у майбутньому, а структурний аналіз адаптаційних можливостей дозволяє визначити найактуальніші індивідуальні проблеми (напруження на рівні енергозабезпечення активності в нових умовах, прив’язаність до стійкого середовища, труднощі зміни та засвоєння нового виду діяльності, нездатність налагодити зв’язки з соціальним середовищем). Підкреслено, що сам процес адаптації впродовж навчання стає специфічною моделлю становлення професійної відповідності студента, а своєчасність виявлення тих чинників, що у майбутньому негативно впливатимуть на навчальну діяльність, надає реальну можливість своєчасної психологічної корекції, розширення адаптаційних можливостей студента як професійно необхідної якості. На основі аналізу наукової літератури запропоновано різні підходи до визначення поняття «адаптація», «професійна адаптація», змістову характеристику, головні властивості професійної адаптації фахівця, її структурні компоненти та визначено поняття «професійна адаптація студентів ЗВО», яку трактуємо як феномен професійної діяльності молодого фахівця, що виявляється в його інтеграції в професію, оволодінні майстерністю, формуванні професійних компетентностей, успішному професійному самовизначенні та подальшому розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кушнірук, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)