Шифр: О283150799/2021/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія") / В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) / І. Срібняк. - С.16-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Волощенко, Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту / Ю. Волощенко. - С.29-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти / О. Горбань. - С.45-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Власюк, О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти / О. Власюк, Т. Дараган. - С.60-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України / О. Башкір. - С.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Лашук, Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Leshchenko, T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - С.105-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Papadopoulos, I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners / I. Papadopoulos. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання / Л. Нежива, С. Паламар. - С.144-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" / Л. Петрик. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Власій, О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту / О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко. - С.185-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи / Н. Дика, О. Глазова. - С.205-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovalenko, O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience / O. Kovalenko, O. Litichenko. - С.221-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Власюк, О.
    Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Власюк, Т. Дараган. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 60-76, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- культура -- доброчесність -- система -- шляхи -- упровадження
Анотація: У статті з огляду на сучасний стан розвитку вищої освіти та науки зазначено особливості впровадження принципів академічної доброчесності в структури закладів вищої освіти. На підставі вивчення нормативних документів (закони України «Про освіту», «Про вищу освіту»), Рекомендацій для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності, затверджених Рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Листа МОН України «Щодо рекомендацій з академічної доброчесності для закладів вищої освіти» уточнено сутність поняття «академічна доброчесність», її основне покликання, особливості дотримання та застосунку в освітній та науковій діяльності всіх учасників освітнього процесу. На прикладі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди виявлено, що заклади вищої освіти, керуючись зазначеними вище законами та рекомендаціями, діють за власними принципами академічної доброчесності з огляду на особливості діяльності ЗВО, його специфіку, напрями підготовки майбутніх фахівців та здійснення наукової діяльності. Розкрито приклад університетської системи забезпечення принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин, яка складається з п’яти складників: нормативної бази, інформаційної бази, структурних підрозділів та уповноважених комісій, інструментів упровадження та контролю. Зазначено про створення подібної системи на підставі Рекомендацій для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності, затверджених Рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Проаналізовано діяльність окремих структурних ланок закладу освіти з реалізації принципів академічної доброчесності. Запропоновано низку перспективних шляхів реалізації принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти. Серед них розроблення нормативних документів ЗВО, інформаційних матеріалів, банерів, методичних інструкцій, підготовка роликів, проведення науково-популярних заходів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дараган, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)