Шифр: С325934233/2016/4
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Денісова, Д. Літературна традиція Weird Fiction в англомовній літературі ХХ–ХХІ століття / Д. Денісова
Бабенко, В. Текстопростір італійської драми ХІХ–ХХ ст.: пріоритетні домінанти / В. Бабенко
Салата, О. Діяльність літературної інтелігенції в умовах нацистської окупації 1941–1942 років / О. Салата
Чик, Д. Наратив повсякденності: "садибні романи" "Persuasion" Дж. Остен і "Прогулка с удовольствием и не без морали" Т. Шевченка / Д. Чик
Шкуратенко, Ю. Трансформації бурлескного світовідчуття у гуморесках Павла Глазового / Ю. Шкуратенко
Єременко, О. Література: слово чи дія? / О. Єременко
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Салата, О.
    Діяльність літературної інтелігенції в умовах нацистської окупації 1941–1942 років [Електронний ресурс] / О. Салата. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
літературна інтелігенція -- поети -- письменники -- повсякденне життя -- нацистський окупаційний режим -- періодичні видання
Анотація: У статті розкрито діяльність літературної інтелігенції, що залишилася на окупованих територіях і в умовах нацистського режиму продовжувала творити і працювати. Принципи об’єктивності та історизму вимагають висвітлення літературного простору періоду Другої світової війни, розкривши повну картину літературного та поетичного потенціалу українських митців. Через свої твори поети і письменники намагалися показати власне бачення ситуації, що склалася на захоплених територіях, висвітлити повсякденне життя пересічних українців, підтримувати патріотичний дух у місцевого населення та його прагнення до свободи. Твори літературної інтелігенції сприяють розкриттю повної картини трагедії Другої світової війни, а тому вимагають подальших досліджень
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: К269584624/2020/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2020р. № 2
Зміст:
Кухто, А. Київська приватна гімназія Андроника Степовича: створення та особливості функціонування / А. Кухто. - С.6-15
Кл.слова: київська гімназія, приватна гімназія, освіта
Іванюк, О. Інфраструктурні проєкти Київської міської думи у 1906–1910 рр. : за матеріалами періодики / О. Іванюк, Я. Мартьянова. - С.16-23
Кл.слова: інфраструктурні проєкти, міський транспорт, забудова
Мусіяченко, О. Ділова документація як джерело дослідження музичного середовища Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст. / О. Мусіяченко. - С.24-28
Кл.слова: музичне середовище, ділова документація, джерела
Драч, О. У житті поки "щастить": освітня траєкторія пересічної киянки модерної доби за автобіографією / О. Драч. - С.29-37
Яненко, А. "Віддалення й невигоди трамвайного руху дуже перешкоджають одвідуванню наукових закладів…": пожильці Києво-Печерської ларви 1920-х — початку 1930-х рр. / А. Яненко. - С.38-44
Кл.слова: містяни, інтелектуали, повсякдення
Перещ, В. Роль басілевсів в організації ремісничого виробництва за даними табличок серії Jn. / В. Перещ. - С.45-49
Кл.слова: басілевс, мікенська цивілізація, лінійне письмо
Срібняк, І. Часопис "Просвітній листок" як джерело для реконструкції історії розвитку української громади у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) / І. Срібняк, В. Шнайдер. - С.50-59
Кл.слова: полонені українці, табір, газета
Саган, Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування / Г. Саган, А. Трофимченко. - С.60-65
Кл.слова: шкільна освіта, освітні реформи, колоніальний період
Ковалевська, О. Місця пам’яті полеглих воїнів війська польського в сучасних меморіальних практиках українців і поляків / О. Ковалевська. - С.66-68
Кл.слова: військовий цвинтар, польські легіонери, меморіальні заходи
Калакура, Я. Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України / Я. Калакура. - С.69-80
Кл.слова: цивілізаційне пізнання, гуманітаристика, соціокультурний підхід
Гошко, Т. Нові знахідки мідних виробів трипільської культури з басейнів дністра та південного бугу / Т. Гошко, В. Рудь, Р. Хофманн. - С.81-85
Кл.слова: трипільська культура, мідні вироби, рентгенофлуоресцентний аналіз
Мотуз, М. Позиція послів белзького воєводства на торунському сеймі 1576 року / М. Мотуз. - С.86-90
Кл.слова: Торунський сейм, земський сеймик, Белзьке воєводство
Шиманський, Є. Вищі земські урядники чернігівського воєводства в 1696–1733 рр. / Є. Шиманський. - С.91-97
Кл.слова: вищі земські урядники, сенатори, еґзу- лянти
Клименко, Н. Співпраця О. Лотоцького й Б. Грінченка щодо створення та поширення україномовної книжкової продукції у 1894–1900 рр. / Н. Клименко. - С.98-105
Кл.слова: книжкова продукція, книговидавнича справа, рукопис
Бонь, О. Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ / О. Бонь. - С.106-115
Кл.слова: українські гуманітарії, БАМЛАГ, інтелігенція
Салата, О. Періодичні видання в системі нацистської пропаганди на окупованих територіях України у 1941–1943 роках / О. Салата. - С.116-124
Кл.слова: пропаганда, Друга світова війна, періодичні видання
Мицик, Ю. Миргородські документи "книги-архіву" Спасо-Преображенського мгарського монастиря ХVІІ–ХVІІІ ст. / Ю. Мицик. - С.125-130
Кл.слова: монастир, архів, монстирі
Ковальов, Є. "Народ хотів свободи": відображення київської козаччини 1855 року в листуванні та щоденникових нотатках Г. Ґалаґана / Є. Ковальов. - С.131-136
Кл.слова: селянський рух, листування, козаччина
Щербак, В. До джерел української держави ранньомодерної епохи. Рецензія на: Сіверщина гетьманських часів. ТТ. 1–2: XVII–XVIII ст. Збірники архівних документів / упоряд.: О. Ю. Мицик, і. Тарасенко. К., 2019–2020. / В. Щербак. - С.137-138
Кл.слова: архівні документи, джерела
Ковальов, Є. Рецензія на: Імперські ідентичності в українській історії XVIII — першої половини ХІХ ст. / колективна монографія за ред. В. Ададурова і В. Склокіна. Львів: УКУ, 2020. 304 с. / Є. Ковальов. - С.139-141, імперія, українська нація
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Шифр: К269584624/2021/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2021р. № 2
Зміст:
Драч, О. "Докорінна реорганізація…": попечитель М. І. Пирогов (1858–1861) і заходи вдосконалення фаховості вчителів Київського навчального округу / О. Драч. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Н. C. Безкоштовне навчання в Університеті св. Володимира у ХІХ ст. / Н. C. Соколова. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, М. Міські спільноти Києва початку 1880-х рр. у "Щоденнику" Олександра Половцова / М. Будзар, Т. Терещенко. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, О. Викладачі та студенти Вищого інституту народної освіти в Києві початку 1920-х рр. у системі більшовицького ідеологічного контролю / О. Бонь. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Салата, О. Казимир Малевич в авангардних дискусіях 1928–1930 років / О. Салата. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, С. Олена Апанович у колі київських науковців: навчання в аспірантурі / С. Савченко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, О. Абеляр та Елоїза: особисті взаємини у соціокультурному контексті ХІІ ст. / О. Шевченко, А. Кліпенштейн. - С.49-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина І. Іспанія. Листопад 1893 р. — лютий 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андрєєва, О. Каряка. - С.58-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Левітас, Ф. Переддень і початок німецько-радянської війни в дослідженнях істориків зарубіжжя / Ф. Левітас, Ш. Рамазанов. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Sadowska, J. Masowe przyjazdy Polaków na Ukrainę w latach 80. XX wieku jako przejaw przemian polityczno-gospodarczych w bloku wschodnim / J. Sadowska. - С.75-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Мотуз, М. Ян Замойський як представник Белзького воєводства на Варшавському конвокаційному сеймі 1573 року / М. Мотуз. - С.87-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Знак, М. Посли генерального сеймика Руського воєводства на коронаційний сейм 1669 року / М. Знак. - С.95-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. Ментальна мапа Григорія Ґалаґана: територіальне й етнонаціональне структурування в картині світу українського дворянина (середина 1830-х — середина 1860-х років) / Є. Ковальов. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Позднякова, І. Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття / І. Позднякова. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубовський, І. Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини / І. Якубовський. - С.117-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, С. Колізії світського й духовного у державно-громадській діяльності митрополита Іларіона (Івана Огієнка) / С. Бондар. - С.124-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, В. Козацький реєстр 1638 р. як історичне джерело / В. Щербак. - С.131-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Яблонський, В. Пошуки зовнішньополітичного вибору Державного центру Української Народної Республіки у 1939–1940 рр. / В. Яблонський. - С.137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Шифр: К269584624/2022/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2022р. № 2
Зміст:
Чума, Б. "Україна та її останній трубадур". Несподівана оповідь про Україну в іспанській пресі ХІХ ст. / Б. Чума, С. Розлуцька. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Верховцева, І. Одна з "Великих": реформа сільського самоврядування в Росії як панімперський проєкт (1861–1900-ті рр.) / І. Верховцева. - С.15-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: мандрівки півднем України ти Кримом (Частина І. Південь України. Серпень 1895 р.) / В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка. - С.28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Драч, О. Поведінка учениць як соціально-виховний засіб: за матеріалами Варшавської жіночої прогімназії початку XX ст. / О. Драч. - С.38-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Сотник армії УНР Дмитро Котко: життя і діяльність у Польщі 1921-1924 рр. (до 130-ліття від дня народження) / І. Срібняк, М. Палієнко. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, О. Візії України у подорожніх записка барона Августа фон Гакстгаузена / О. Іванюк, Д. Романенко. - С.54-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Н. Сторінки з біографії Аастасії Грінченко: трагічний 1908 рік та завершення "Лубенської справи" / Н. Клименко, Ю. Беззуб. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубовський, І. Сільські вчителі і Голодомор 1932–1933 років: низова преса як індикатор стратегій влади / І. Якубовський. - С.76-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградов, С. Інформаційно-пропагандистська робота як складник антинацистського спротиву ОУН і УПА у роки Другої світової війни / С. Виноградов. - С.84-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Салата, О. Чутки як засіб формування інформаційного простору на окупованій території України у 1941-1944 роках / О. Салата, Т. Гінетова. - С.93-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Коцур, Л. Просопографічний портрет батьків-засновників Української незалежної держави та Литовської республіки: компаративний аналіз / Л. Коцур. - С.101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранли, Ф. Династія Гіраїв: ретроспективний огляд арабографічних писемних джерел / Ф. Туранли. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. Селянське питання в епістолярній спадщині Дем’яна Кочубея 1857–1858 років / Є. Ковальов. - С.118-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Гедьо, А. Санітарно-епідеміологічна ситуація в Києві в умовах соціальної нестабільності на шпальтах міської преси кінця XIX – початку XX ст. / А. Гедьо, М. Мілютін. - С.125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, О. Простір українських гуманітаріїв 1920 рр. у спогадах Надії Суровцової / О. Бонь. - С.134-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповал, А. Київські сюжети листів Володимира Любименка до Олександра Фоміна / А. Шаповал. - С.140-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Назимок, У. Концертний тур Української республіканської капели в Чехословаччині (1919-1920 рр.) / У. Назимок. - С.149-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Г. Діяльність Українського культурно-просвітнього товариства "Кобзар" (м. Загреб) з організації діаспорного життя в Хорватії / Г. Саган, С. Рублик. - С.155-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)




    Салата, О.
    Казимир Малевич в авангардних дискусіях 1928–1930 років / О. Салата // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 36-41, DOI 10.28925/2524-0757.2021.25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Казимир Малевич -- авангардні дискусії -- супрематизм -- кубізм -- безпредметність зображень
Анотація: Статтю присвячено постаті художника та мистецтвознавця Казимира Малевича, який впроваджував у традиційне художнє мистецтво нові тенденції та підходи. Увага акцентується на його авангардних дискусіях під час викладання у Київському художньому інституті в 1928–1930 роках. Пошуки та експерименти художника були тісно пов’язані з відчуттям сучасності і нових імпульсів у культурі. Ідеї Малевича продовжували поширюватися завдяки учням й однодумцям, котрі розвивали їх і розробляли нові підходи у використанні зображувальних технік. Досвід, втілений майстром, показав особливість мистецького простору, що сформувався у Києві наприкінці 1920-х років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Салата, О.
    Чутки як засіб формування інформаційного простору на окупованій території України у 1941-1944 роках / О. Салата, Т. Гінетова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 93-100, DOI 10.28925/2524-0757.2022.210. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Друга світова війна -- німецька окупація -- територія України -- чутки -- пропаганда -- інформаційний простір
Анотація: У статті розглядається феномен чуток, який відіграв важливу роль у формуванні інформаційного простору на окупованих німецькою армією територіях під час Другої світової війни. Здійснено аналіз умов, в яких виникали й функціонували чутки; визначено особливість чуток, створених нацистськими й радянськими пропагандистськими ресурсами; здійснено порівняння їхніх характеристик і впливу на населення окупованих територій України у 1941–1943 роках; на конкретних прикладах показано закономірність розповсюдження усних повідомлень, що передавались серед українського населення. Показано загальні методологічні та технічні механізми підготовки і розповсюдження чуток, підготовку фахівців, які їх розповсюджували. На основі аналізу архівних матеріалів та літератури показано, що обидві сторони — і радянське, і німецьке керівництво — досить ефективно використовували чутки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гінетова, Т.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)





    Салата, О.
    Періодичні видання в системі нацистської пропаганди на окупованих територіях України у 1941–1943 роках / О. Салата // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 116-124, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.16 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
пропаганда -- Друга світова війна -- періодичні видання
Анотація: У статті схарактеризовано роль періодичних видань у пропагандистській діяльності окупаційної влади Рейхскомісаріату «Україна» та зони військової адміністрації. Показано змістовну частину та типи періодичних видань; зазначено завдання, що перед ними ставила нацистська влада, формуючи необхідні ідеологічні конструкції для впливу на мешканців окупованих територій України. Показано, що гітлерівське керівництво використовувало пресу як один із дієвих засобів впливу не лише на думку, а й на свідомість українців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: Н057263/2023/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Trends in multilingual higher education in the pre-pandemic decade / N. Mospan. - С.5-16
Стойка, О. Якість вищої освіти: дослідницькі концепції і наукові підходи / О. Стойка. - С.17-27
Храпійчук, Г. Підвищення ефективності поточного оцінювання знань з медичної і біологічної фізики / Г. Храпійчук, О. Чалий. - С.28-36
Кучер, Н. Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови / Н. Кучер. - С.37-46
Салата, О. Гейміфікація як засіб підвищення ефективності процесу навчання в закладах середньої освіти / О. Салата, О. Трухан. - С.47-60
Линьов, К. Соціально-психологічний клімат у закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану / К. Линьов [и др.]. - С.61-74
Інші автори: Мерзлякова О., Сабол Д., Матвійчук О.
Наумова, В. Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій / В. Наумова, О. Бульвінська. - С.75-83
Дурдас, А. Освітні ідеї Марії Монтеcсорі на сторінках зарубіжних періодичних видань / А. Дурдас. - С.84-90
Яремчук, М. Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс / М. Яремчук. - С.91-101
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Салата, О.
    Гейміфікація як засіб підвищення ефективності процесу навчання в закладах середньої освіти [Електронний ресурс] / О. Салата, О. Трухан. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 47-60, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
відеоігри -- Moodle -- ігрові технології -- мотивація учнів -- освітній процес
Анотація: У статті представлено сутність та переваги гейміфікації та впровадження її в освітній процес; використання педагогами елементів ігрового дизайну в освітньому середовищі. Метою є вивчення та аналіз гейміфікації як сучасної технології, спрямованої на активізацію освітнього процесу та розвитку в учнів комунікаційної компетентності. Для розкриття основних функцій гейміфікації як методу було використано метод індукції та дедукції, який дав можливість зробити висновки про деталі процедури гейміфікації та можливі результати, досягнуті в процесі гри; метод порівняння, який допоміг зіставити отримані результати застосування традиційного навчання на уроках у загальноосвітньому закладі та уроків із залученням прийомів гейміфікації. Розкрито гейміфікацію як інструмент, який задіює різні типи мотивації школяра. Показано гейміфікацію як комплекс ігрових методів та технологій, спрямованих на розвиток навичок і поліпшення процесу навчання та якості освіти. Розкрито гейміфікацію як засіб, що допомагає вчителю, незалежно від того, яку дисципліну він викладає, зробити навчання інтерактивним і захопливим. Представлено потенціал використання методів гейміфікації для підвищення мотивації, залученості та успішності школярів. Зроблено висновок про те, що покращення мотивації та залучення учнів до навчальної діяльності з використанням ігрових технологій є важливим для розвитку їхніх навичок та компетентностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Трухан, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)