Шифр: В505452853/2023/14
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2023р. № 14
Зміст:
Глазунова, Олена Григорівна. Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання / О. Г. Глазунова [и др.]. - С.1-11
Інші автори: Корольчук В. І., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П.
Давидовський, Максим Володимирович. Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників / М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко. - С.12-25
Кузьмінська, Олена Геронтіївна. Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів / О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук. - С.26-39
Руднік, Юлія Вікторівна. Застосування додатку Metaverse Studio як інноваційної технології доповненої реальності у викладанні іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С.40-49
Спірін, Олег Михайлович. Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень / О. М. Спірін [и др.]. - С.50-62
Інші автори: Вакалюк Т. А., Олексюк В. П., Світлана Миколаївна Іванова, Ірина Сергіївна Мінтій, Алла Віленівна Кільченко
Староста, Володимир Іванович. Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні) / В. І. Староста. - С.63-77
Терлецька, Тетяна Сергіївна. Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle / Т. С. Терлецька, О. М. Глушак, Л. О. Варченко-Троценко. - С.77-89
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: В505452853/2023/15
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2023р. № 15 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці / О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко. - С.1-17
Воротникова, Ірина Павлівна. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту / І. П. Воротникова. - С.18-34
Галкіна, Тетяна Михайлівна. Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі / Т. М. Галкіна, В. М. Андрієвська. - С.35-45
Зінов'єва, Тетяна Анатоліївна. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ / Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот. - С.46-61
Кошарна, Наталія Володимирівна. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік. - С.62-72
Костікова, Ілона. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій / І. Костікова, Х. Цзян. - С.73-84
Москалюк, Микола Миколайович. Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки / М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень. - С.85-96
Морзе, Наталія Вікторівна. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [и др.]. - С.97-115
Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т. С., Смирнова-Трибульська Є. М.
Олефіренко, Надія Василівна. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти / Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко. - С.116-129
Шевченко, Людмила Станіславівна. Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - С.130-138
Шкуренко, Олександра Вікторівна. Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи / О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик. - С.139-150
Фамілярська, Лариса Леонідівна. Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Л. Фамілярська. - С.151-162
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: В505452853/2024/16
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2024р. № 16 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Комп’ютерна обробка візуальних даних у навчальних DIY проєктах / О. Ф. Винник, Є. О. Бутиріна, Р. І. Кратенко. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінов’єва, Тетяна Анатоліївна . Емоційний інтелект в елементах ігри для формування вищих почуттів в активному та глибинному навчанні / Е. А. Зінов’єва. - С.22-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Квак, Павло Андрійович. Програмування через реалізацію проєктів: стратегії та практика в школі / П. А. Квак, Л. А. Чернікова. - С.35-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, Олена Геронтіївна. Notion як інструмент підтримки групової динаміки у процесі реалізації навчального проєкту / О. Г. Кузьмінська, Д. А. Погребняк. - С.50-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухаренко, Володимир Миколайович. Активне дистанційне навчання для тьюторів / В. М. Кухаренко [и др.]. - С.64-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Фарафонов В. С., Баркатов І. В., Тюрін Валерій Олександрович, Гончарук Сергій Степанович, Лозко Андрій Андрійович
Морзе, Наталія Вікторівна. Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту? / Н. В. Морзе [и др.]. - С.76-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Бойко М. А., Струтинська О. В., Смирнова-Трибульська Євгенія Миколаївна
Нежива, Людмила Львівна. Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи / Л. Л. Нежива, О. В. Шкуренко. - С.92-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Острецова, Тетяна Олександрівна. Синергія мистецтва і техніки: вектори розвитку музичних інформаційних технологій / Т. О. Острецова, Д. І. Острецов. - С.106-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Олефіренко, Надія Василівна. Досвід застосування рольових ігор для розвитку соціальної компетентності школярів / Н. В. Олефіренко, О. С. Добрунов. - С.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Побризгаєва, Валентина Григорівна. Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання / В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко. - С.134-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибалко, Ольга Олексіївна. Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка» / О. О. Рибалко. - С.150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Саяпіна, Таїсія Петрівна. Реалізація індивідуальної траєкторії студента засобами MOODLE / Т. П. Саяпіна [и др.]. - С.160-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Корольчук В. І., Волошина Т. В., Сидорук Єлизавета Олександрівна
Староста, Володимир Іванович. (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання / В. І. Староста. - С.173-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Терлецька, Тетяна Сергіївна. Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів / Т. С. Терлецька, І. І. Коваленко. - С.194-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Лариса Леонідівна. Використання штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська. - С.216-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Людмила Станіславівна. Використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі професійної підготовки дизайнерів / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - С.229-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Терлецька, Тетяна Сергіївна.
    Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle / Т. С. Терлецька, О. М. Глушак, Л. О. Варченко-Троценко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 77-89, DOI 10.28925/2414-0325.2023.147 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронний курс -- потреби студентів -- рівень знань
Анотація: Сьогодні адаптація освітнього процесу до потреб студентів є однією з найпоширеніших тем в педагогічних дослідженнях. Різні аспекти цієї теми вивчаються українськими та зарубіжними науковцями. Дана стаття досліджує одне з дотичних питань - різницю в рівні знань здобувачів всередині академічної групи закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Глушак, Оксана Михайлівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





   
    Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 97-115, DOI 10.28925/2414-0325.2023.158 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- вчитель початкової школи -- трудові функції вчителя -- цифрові інструменти
Анотація: Штучний інтелект є однією з найбільш прогресивних технологій сьогодення, яка стрімко поширюється у всі сфери людської діяльності, включаючи освіту. У 2023 році чат GPT зайняв четверте місце у рейтингу Top 100 Tools for Learning, що свідчить про потужний потенціал інструментів штучного інтелекту для розвитку інноваційних процесів в освіті . Відповідно, педагогічні працівники мають розуміти, що таке штучний інтелект, його особливості та шляхи його використання для заміни рутинної діяльності як вчителя так і учнів при навчанні та викладанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Морзе, Наталія Вікторівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Тетяна Сергіївна
Смирнова-Трибульська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Терлецька, Тетяна Сергіївна.
    Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів [Електронний ресурс] / Т. С. Терлецька, І. І. Коваленко. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 194-215, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1613. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
великі мовні моделі -- генеративний штучний інтелект -- науково-педагогічна діяльність -- чат-бот -- заклади вищої освіти -- трудові функції викладачів
Анотація: Однією з навичок, необхідних викладачу закладу вищої освіти у 21-му столітті, є застосування штучного інтелекту (ШІ), зокрема інструментів на основі великих мовних моделей, у науково-педагогічній практиці, розуміння принципів роботи ШІ та взаємодії з ним, реагування на ризики, пов’язані з використанням ШІ в освіті. Чат-боти на основі штучного інтелекту стали однією з найбільш використовуваних технологій у різних сферах людської діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Коваленко, Ірина Іванівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)