> Шифр: О168872740/2019/8 Журнал 2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18 Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25 Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33 Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42 Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49 Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56 Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64 Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71 Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80 Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88 Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96 Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В. Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102 Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110 Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116 Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 103-110, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.103110 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): компетентність -- професіоналізм -- викладач Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Н057263/2019/3 Журнал 2019р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Yaroshenko, О. Research competence component structure of academic and scientific staff / О. Yaroshenko. - С.7-12 Шумигора, Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи / Л. Шумигора. - С.13-21 Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості / О. Черепєхіна. - С.22-28 Соколова, І. Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи moodlecloud / І. Соколова Bulvinska, О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching / О. Bulvinska, L. Chervona. - С.38-41 Dzikovska, M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists / M. Dzikovska. - С.45-50 Цуркан, М. Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови / М. Цуркан. - С.51-56 Регейло, І. Вища освіта США: інституційні цінності системи / І. Регейло. - С.57-64 Serheieva, O. Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union / O. Serheieva, I. Myronova. - С.65-70 Теренко, О. Парадигми освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.71-75 Khomych, O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine / O. Khomych. - С.76-81 Lynova, I. PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland / I. Lynova. - С.82-87 Батечко, Н. Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.88-94 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості [Електронний ресурс] / О. Черепєхіна. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 22-28, DOI 10.28925/1609-8595.2019.32228. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): компетентість -- викладач -- особистісний компонент -- самореалізація Анотація: У статті обґрунтовано актуальність дослідження педагогічної компетентності викладача психології та її структури. Відображено сутність педагогічної компетентності викладача психології у межах компетентнісного підходу. Визначено компоненти педагогічної компетентності викладача психології, а саме: ціннісно-мотиваційний, особистісний, професійно-фаховий, науково-дослідницький, методичний, інформаційно-технологічний, творчий. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |