> Шифр: М898489384/2022/7 Журнал 2022р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк, Ольга. Vocation and career choice in higher art education / О. Олексюк. - С.4-9 Карась, Ганна. Мистецька освіта у життєтворчості Олександра Кошиця / Г. Карась. - С.10-15 Черкасов, Володимир. Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи / В. Черкасов. - С.16-20 Свириденко, Наталія. Музей музичних інструментів як засіб оптимізації фахової підготовки майбутнього бакалавра музичного мистецтва / Н. Свириденко. - С.21-26 Шетеля, Наталія. Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв на засадах аксіологічного підходу / Н. Шетеля. - С.27-31 Соколова, Ганна. Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури / Г. Соколова. - С.32-37 Римар, Ірина. Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю / І. Римар. - С.38-43 Ісаєнко, Ісаєнко. Слуховий самоконтроль у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з інструментального ансамблю / Г. Ісаєнко. - С.44-51 Завалко, Катерина. Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання / К. Завалко, К. Балюра. - С.52-62 Бондаренко, Лариса. Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності / Л. Бондаренко, О. Майсак. - С.63-69 Теряєва, Лариса. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій / Л. Теряєва. - С.70-76 Коваль, Анастасія. Синквейн у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу / А. Коваль. - С.77-81 Даценко, Марія. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки / М. Даценко. - С.82-86 Мирошниченко, Валерій. Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу / В. Мирошниченко. - С.87-91 Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |
> Шифр: М898489384/2023/8 Журнал 2023р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк О., Ольга Миколаївна. Системоутворюючі концепції духовного досвіду особистості у вищій мистецькій освіті / М. Олексюк О. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст. Костюк, Наталія Олександрівна. Аксіологічність мистецько-освітнього простору: детермінанти і дискурси / Н. О. Костюк. - С.9-16. - Бібліогр. в кінці ст. Ланьюе, Чжен. Феномен художньо-виконавської емотивностімайбутніх викладачів фортепіано / Ч. Ланьюе, О. Новська. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст. Маліновський, Богдан. Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття / Б. Маліновський. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст. Черкасов, Володимир. Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта / В. Черкасов. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Таран, Ірина. Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано / І. Таран. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Лєснік, Олена. Особливості вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Лєснік, О. Мамикіна. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст. Жань, Лі. Етапи та педагогічні умови формування умінь виконавського фразування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на духових інструментах / Л. Жань. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст. Ткачук, Володимир. Робота над оркестровим твором як засіб диригентської підготовки студента-інструменталіста / В. Ткачук. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Маскович, Тетяна. Професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості педагога в процесі організації навчально-виховного процесу / Т. Маскович, Х. Казимирів. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст. Музика, Леся. Фортепіанні твори для дітей у творчості С. Борткевича / Л. Музика. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2) |
Черкасов, Володимир. Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи / В. Черкасов> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 16-20, DOI 10.28925/2518-766X.2022.73 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): уроки музики -- факультативні заняття Анотація: У статті здійснено спробу дослідити та узагальнити досвід художньо-естетичного виховання, організацію загальної музичної освіти дітей і молоді в Італії. На основі аналізу програмного матеріалу та особливостей позакласної роботи розглянуто пріоритетні види діяльності на уроках і під час проведення факультативних занять із художньо-естетичного виховання молоді. Особливу увагу приділено вивченню історії вітчизняної та європейської культури, залученню учнів до активних форм музикування. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |
Черкасов, Володимир. Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта [Електронний ресурс] / В. Черкасов> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 30-35, DOI 10.28925/2518-766X.2023.85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): музична освіта -- позакласна робота -- художньо-естетичне виховання Анотація: У статті здійснено спробу дослідити та узагальнити досвід музично-естетичного виховання, організацію загальної музичної освіти дітей і молоді в кроскультурному середовищі Республіки Мальта. На основі аналізу програмного матеріалу розглянуто пріоритетні види діяльності на уроках і під час організації позакласної роботи з художньо-естетичного виховання. Особливу увагу приділено вокально-хоровій роботі, вивченню та виконанню народних пісень, а також залученню учнів до знайомства з творами вітчизняних та зарубіжних композиторів, формування у дітей і молоді засобами музичного мистецтва світоглядних уявлень. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2) |