> Шифр: T017777504/2020/5 Журнал 2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Pappas, G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs / G. Pappas. - P.10-19. - Бібліогр. в кінці ст. Khalymon, I. The preparation of future teachers: modern approaches to learning / I. Khalymon, S. Shevchenko. - P.20-30. - Бібліогр. в кінці ст. Chalyi, A. Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education / A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy. - P.31-38. - Бібліогр. в кінці ст. Khanykina, N. Logical and rational component of modern educational process / N. Khanykina, T. Bondar. - P.39-49. - Бібліогр. в кінці ст. Charchuła, J. Institutionalization of science and the social functions of the university – difficulties and opportunities / J. Charchuła. - P.50-61. - Бібліогр. в кінці ст. Spirina, T. Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions / T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh. - P.62-71. - Бібліогр. в кінці ст. Bybyk, D. Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers / D. Bybyk. - P.72-80. - Бібліогр. в кінці ст. Cubukcu, F. Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme / F. Cubukcu. - P.81-90. - Бібліогр. в кінці ст. Datsenko, T. Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students / T. Datsenko, О. Vyhovska, A. Sinko. - P.91-99. - Бібліогр. в кінці ст. Malec, W. Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice? / W. Malec. - P.100-113. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Khanykina, N. Logical and rational component of modern educational process [Електронний ресурс] = Логіко–раціональний складник сучасного освітнього процесу / N. Khanykina, T. Bondar. - Електронні текстові дані> // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P39-49, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635 Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- культура мислення -- логіка -- логіко-раціональні засоби -- освітньо-виховний ідеал -- освітній процес Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Bondar, T. Бондар Тетяна Ханикіна Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
> Шифр: Н057263/2019/4 Журнал 2019р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Шумигора, Л. Концептуальні основи моделювання інтегрованого освітнього середовища закладу вищої освіти / Л. Шумигора. - С.7-12 Муращенко, О. Створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти / О. Муращенко. - С.13-18 Сисоєв, О. Ліцензування та акредитація закладу вищої освіти: потенціал та ефективність діяльності / О. Сисоєв. - С.19-25 Купрій, Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів") / Т. Купрій, С. Щудло. - С.26-31 Мартиненко, С. Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти / С. Мартиненко. - С.32-37 Kudlay, A. Tutor’s role in professional training of the police officers / A. Kudlay. - С.38-41 Ракітянська, Л. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту / Л. Ракітянська. - С.42-46 Sholihati, A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking / A. Sholihati, W. Wuri. - С.47-51 Kurniasari, W. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity / W. Kurniasari, E. Purwanta. - С.52-56 Alizunna, D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity / D. Alizunna, E. Zubaidah. - С.57-61 Галицька, M. Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches / M. Галицька, Н. Рекун. - С.62-67 Bulvinska, O. Interactive methods in communicative education / O. Bulvinska, N. Khanykina. - С.68-73 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Bulvinska, O. Interactive methods in communicative education [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, N. Khanykina. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Анотація: У статті розглядається проблема використання активних методів і форм навчання і викладання, які засновані на взаємодії між учнями, у комунікативній освіті. Комунікативна освіта розуміється як процес формування комунікативних знань, умінь, компетентостей, розвиток комунікативних якостей особистості і накопичення професійно-комунікативного досвіду взаємодії з оточуючими, які потрібні фахівцеві для успішної професійної діяльності в соціокультурному середовищі. Емпіричний матеріал дослідження був зібраний методом опитування науково-педагогічних працівників з українських університетів. Респондентам були запропоновані питання, згруповані у 2 блоки. У першому блоці опитані мали вибрати інтерактивні методи, що використовуються ними в освітньому процесі. Другий блок був присвячений розумінню ефективності інтерактивних методів. Результати дослідження підтвердили: незважаючи на нові освітні тенденції, викладачі недостатньо використовують в освітньому процесі інтерактивні методи і форми (за винятком лекції-діалогу і семінару-дискусії). Інші інтерактивні методи менш популярні серед викладачів університетів, що свідчить про деяку одноманітність у виборі цих методів і недостатню обізнаність викладачів про них. Результати опитування науково-педагогічних працівників свідчать також про неоднозначне розуміння ефективності інтерактивних методів. Відповідей про те, що їх слід використовувати в певних навчальних ситуаціях, в залежності від навчального матеріалу, вдвічі більше, ніж відповідей з однозначним розумінням їх ефективності. Ці результати не відповідають сучасним освітнім тенденціям, які передбачають активізацію, стимулювання та заохочення активної діяльності кожного студента в освітньому процесі. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Khanykina, N. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |