Линьов, Костянтин.
    Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 50-56, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5056. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
заклад середньої освіти -- лідер -- лідерство
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.5056,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Іваницька, Ольга.
    Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 94-99, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.9499. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Загальна середня освіта

Кл.слова (ненормовані):
білінгвальне навчання -- європейський простір освіти -- освітнє середовище -- полікультурність
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.9499,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Редько, Сергій
Панченко, Алла


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Korczak, Leandra.
    Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy / L. Korczak // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 100-102, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.100102. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Шкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- фізична агресія -- психологія агресії -- насильство -- шкільне середовище
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.100102,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Корчак, Леандра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Дічек, Наталія.
    Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект / Н. Дічек // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 140-146, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.140146. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Шкільна освіта--Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- увага -- класи прискореного розвитку -- класи вікової норми -- особистісний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.140146,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)