Линьов, Костянтин. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов> // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 50-56, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5056. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
Рубрики: Освіта--Управління освітою Кл.слова (ненормовані): заклад середньої освіти -- лідер -- лідерство Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.5056, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Іваницька, Ольга. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко> // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 94-99, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.9499. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
Рубрики: Освіта--Загальна середня освіта Кл.слова (ненормовані): білінгвальне навчання -- європейський простір освіти -- освітнє середовище -- полікультурність Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.9499, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Редько, Сергій Панченко, Алла Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Korczak, Leandra. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy / L. Korczak> // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 100-102, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.100102. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
Рубрики: Освіта--Шкільна освіта Кл.слова (ненормовані): агресія -- фізична агресія -- психологія агресії -- насильство -- шкільне середовище Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.100102, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Корчак, Леандра Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Дічек, Наталія. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект / Н. Дічек> // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 140-146, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.140146. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
Рубрики: Освіта--Шкільна освіта--Практична психологія Кл.слова (ненормовані): психологічна служба -- увага -- класи прискореного розвитку -- класи вікової норми -- особистісний підхід Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.140146, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |