The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning" / J. Malach, K. Kostolanyova, K. Kostolanyova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 34-40, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2t3440 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
адаптивне навчання -- стилі навчання -- інструменти адаптивного навчання
Анотація: Дослідження представляє короткий огляд розвитку концепції адаптивного навчання, показує її внесок в ефективне навчання та викладання та представляє тенденції її подальшого розвитку, які – у формі адаптивного електронного навчання – пов’язані з використанням постійного розвитку ІКТ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Malach, J.
Kostolanyova, K.


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)





    Буйницька, О.
    Цифровізація закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 64-79, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- цифровий кампус -- smart-університет -- адаптивне навчання -- аналітичні технології
Анотація: В статті розглянуто процес цифровізації закладу вищої освіти на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка та проаналізовано основні аспекти запровадження «цифрового кампусу». Проаналізовано основні компоненти «цифрового кампусу». Проведено порівняльний аналіз кращих практик впроваджених у європейському освітньому просторі для реалізації «цифрового кампусу».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Варченко-Троценко, Л.
Грицеляк, Б.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Круглик, Владислав.
    Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей [Електронний ресурс] / В. Круглик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 69-82, DOI 10.28925/2312-5829.2023.44 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптивне навчання -- вища освіта -- взаємодія користувача -- віртуальна реальність -- доповнена реальність -- концептуальні моделі -- профіль користувача -- системи навчання
Анотація: Технології доповненої (AR) та віртуальної (VR) реальності все частіше використовуються в освіті для створення інтерактивного та захоплюючого досвіду навчання. Проте, більшість додатків не використовують повною мірою потенціал технологій AR/VR для адаптивного та персоналізованого навчання. Ця стаття аналізує п'ять нещодавно запропонованих концептуальних моделей, які інтегрують адаптивні методики в освітні системи AR/VR, щоб визначити їх основні компоненти та можливості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)