Курбан, О.
    Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни [Електронний ресурс] / О. Курбан. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- медіаконтент -- критичність мислення -- медіаграмотність -- інформаційна стійкість -- інформаційна безпека -- інформаційне поле -- інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: В505452853/2019/7
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 7
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету / О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж, інтернет-портал, рейтинги
Девін, В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технічна механіка, теорія механізмів і машин, кінематика
Грановська, Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів / Т. Грановська. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мобільне навчання, мобільні технології, мобільні додатки
Nastas, D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies / D. Nastas. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутніх учителів, вища освіта Східної Азії, цифрові технології
Паламар, С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти / С. Паламар, М. Науменко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сторітелінг, професійна підготовка, сучасні інструменти
Рябко, А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками / А. Рябко, В. Толмачов. - С.56-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізика, прилад, датчик
Sherman, M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk. - С.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформа Arduino , навчальний веб-ресурс, програмний інженер
Синюкова, О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти / О. Синюкова, О. Чепок. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: учитель математики, освітній процес, практико-орієнтоване навчання
Скорнякова, О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Скорнякова. - С.87-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, компетентісний підхід, конкурентоспроможність
Струтинська, О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти / О. Струтинська. - С.96-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: робототехніка, освітня робототехніка, 3D технології
Уманець, В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки / В. Уманець, Н. Касянчук. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка фахівців, інформаційна безпека, напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko, L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska. - С.119-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відеоматеріали, мікронавчання, відео-лекція
Житєньова, Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі / Н. Житєньова. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя, компоненти готовності, природничоматематичні дисципліни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Буйницька, О.
    Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра / О. Буйницька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 29-40, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2940 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- DigComp -- тест самодіагностики
Анотація: У статті представлено основні складові цифрової компетентності, а саме інформація та інформаційна грамотність, спілкування та співпраця, створення цифрового контенту, безпека та вирішення проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Уманець, В.
    Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки / В. Уманець, Н. Касянчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 110-118, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка фахівців -- інформаційна безпека -- напрям підготовки
Анотація: На сьогоднішній день система підготовка майбутніх фахівців технічного профілю з питань інформаційної безпеки та комплексних систем захисту інформації, є досить консервативною та має певну інерцію, яку необхідно враховувати під час проведення реформування системи вищої освіти, в тому числі і системи підготовки фахівців з кібербезпеки (інформаційної безпеки), відповідно до цілей і завдань євроінтеграції України у сфері вищої освіти в контексті Болонського процесу та переходу на нові переліки напрямів підготовки фахівців у галузі інформаційних технологій. Враховуючи те, що підготовка майбутніх фахівців з інформаційної безпеки є відносно новою (оскільки, була розпочата в Україні тільки в 1997 році відповідно до закону України № 537-V) та найбільш динамічною за об’єктом діяльності, актуальність розвитку системи підготовки фахівців з інформаційної безпеки є ще більш актуальною. Саме тому, в даній статті нами було розглянуто як здійснюється підготовка майбутніх фахівців з інформаційної безпеки, в закладах вищої освіти провідних країн світу. Зокрема нами були розглянуті такі країни, як Сполучені Штати Америки, Федеративна Республіка Німеччина, Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії, Французька Республіка, Республіка Австрія та Республіка Польща. В основному в даній статті нами було визначено за якими напрямами відбувається підготовка майбутніх фахівців з інформаційної безпеки у провідних країнах світу, розглянуто та проаналізовано освітні програми з підготовки фахівців з інформаційної безпеки та дисципліни, які відносяться до дисциплін професійного спрямування. Крім того, нами було визначено основні відмінності навчання в тій чи іншій країні та здійснено порівняльний аналіз між підготовкою майбутніх фахівців з інформаційної безпеки в Україні та провідних країнах світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Касянчук, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Афанасьєва, Т. О.
    Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників / Т. О. Афанасьєва, Є. О. Гревцева // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 20-32, DOI 10.28925/2414-0325.2021.103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
команда -- командна взаємодія -- дистанційна робота -- ефективність командної взаємодії -- психологічна безпека -- дистанційні технології
Анотація: Сьогодні у зв’язку з карантинними обмеженнями, зумовленими пандемією, заклади освіти змушені виробляти нову систему роботи як закладу в загалі, так і педагогічного колективу зокрема. Постає необхідність у побудові нової системи організації командної роботи. В статті окреслюються наукові дослідження з питань командної взаємодії. Визначені дефініції «команда» і «робоча група». Встановлено, що ефективність командної взаємодії відзначається згуртованістю команди при досягненні поставленої мети, розділом загальної відповідальності за роботу команди. Доведено, що при ефективній взаємодії члени команди досягають більш високих результатів разом, ніж вони могли б досягти самостійно. Представлена модель, в якій визначені базові командні компетенції, які складаються з п’яти секторів: відносини і комунікації; навчання; призначення і мотивація; внутрішні процеси; зовнішні процеси і середовище. На основі зазначеної моделі окреслені особливості формування базових компонентів командної взаємодії при дистанційній формі роботи. В статті визначені бар’єри, які виникають під час дистанційної роботи команди, а саме: зниження рівня продуктивного конфлікту, приховування помилок, психологічна небезпека, нерозуміння педагогічними працівниками загальної мети, відчуття ненадійності колег, невпевненість у важливості своєї роботи і цінності свого внеску у загальну справу. Визначені фактори, які допомагають команді залишатися ефективною і збалансованою. Одним із основних таких факторів і показником успішності команди є психологічна безпека, яка визначає рівень захищеності психіки педагогічного працівника, його здатність підтримувати оптимальний рівень функціонування, усувати зовнішні й внутрішні загрози і забезпечує можливість ефективно виконувати професійну діяльність. Запропоновано рекомендації для керівників закладів освіти щодо покращення командної взаємодії при переході команди на дистанційну форму роботи. Описані технології, які рекомендовано використовувати для дистанційної командної роботи. Представлені рекомендації для педагогічних працівників щодо налагодження ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи. Окреслені подальші напрями дослідження щодо підвищення ефективності командної взаємодії педагогічних працівників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гревцева, Є. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Кашперський, Олег.
    «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ / О. Кашперський, Д. Кашперська // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 76-82, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- крос-культурна комунікація -- культурна матриця народу -- ментальна експансія -- метанаратив -- мистецька освіта -- наратив -- національна безпека -- широкомасштабна агресія російської федерації
Анотація: У статті проаналізовано нові тенденції трансформації наративів сфери культури та освіти під впливом загроз національній безпеці України. На прикладі стрілецької пісні «Ой у лузі червона калина» обґрунтовано особливості комунікативної природи мистецтва сучасного суспільства, яка яскраво проявилась під час російської мілітарної агресії, що впливає на формування нових доктрин мистецької освіти України. Здійснено генезу стрілецької пісні «Ой у лузі червона калина», у рамках якої проілюстровано тенденції зміни інтерпретації музичного твору. Зазначено, що мистецтво та культура стали одними з головних інструментів гібридної війни під час геополітичного протистояння між росією та Україною, яке відбувається не тільки мілітарно, але й на рівні метанаративів, що впливають на процеси самоідентифікації особистості в рамках інформаційно-ментальної війни. Розглянуто маркери імперської загарбницької «гуманітарної політики» російської федерації, які впливають на агресивну ментальну експансію на теренах України. Трансформації класичного мистецтва унаслідок російсько-української війни проаналізовано як рушій для подальшого реформування мистецької освіти України. У статті наголошено, що мистецька освіта України – це пріоритетна ціль Стратегії інформаційної безпеки України, розрахованої до 2025 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кашперська, Дар’я


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)



Шифр: О283150799/2022/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, Ігор. Організація генеральним штабом армії УНР освітньої роботи в таборах інтернованих вояків-українців у Польщі, 1921 р. / І. Срібняк. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, Костянтин. Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження / К. Линьов [и др.]. - С.19-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Сабол Д., Коцюба А., Мерзлякова Олена
Калінічева, Галина. Академічна автономія: відповідальність університету за якість вищої освіти / Г. Калінічева. - С.39-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, Наталія. Лідерська компетентність як детермінанта професійного розвитку майбутніх маркетологів / Н. Волкова, О. Лебідь. - С.74-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Заплатинський, Василь. Порівняльний аналіз модельних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи / В. Заплатинський. - С.91-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Олена. Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л. С. Виготського / О. Музика, К. Романенко. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, Дар’я. Самоідентифікація дітей з порушенням слуху / Д. Даценко. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Уруський, Андрій. Диференціація завдань при формуванні графічної компетентності здобувачів вищої освіти комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання / А. Уруський, Г. Гаврищак. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, Оксана. Професійний розвиток викладачів в умовах кадрової автономії університетів: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Дурдас, Алла. Якість вищої освіти: міжнародний дискурс / А. Дурдас, Т. Кравчук. - С.185-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Гвоздій, Світлана.
    Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах [Електронний ресурс] = Connectivism Theory in Safety and Health Education in Classical Universities / С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 200-223, DOI 10.28925/2312-5829.2023.112 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-навчання -- вища освіта -- здоров'я -- конективізм -- дистанційне навчання -- відкритий освітній сервіс -- безпека
Анотація: Планета Земля, людство загалом і система освіти, зокрема, у першій чверті XXI століття зіштовхнулися з великою кількістю проблем і ситуацій, що потребують регулювання. Актуальним є використання сучасних технологій, що ґрунтуються на теорії конективізму, у вивченні питань здоров’я та безпеки в межах класичних (немедичних) закладах вищої освіти України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Літвінова, Анастасія
Тимченко, Ганна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Заплатинський, Василь.
    Аналіз доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» 6-9 класів у зв’язку з війною [Електронний ресурс] / В. Заплатинський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 57-96, DOI 10.28925/2312-5829.2023.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
програма -- інтегрований курс -- здоров’язбережувальні технології -- воєнні небезпеки -- здоров’я -- безпека
Анотація: Головними ідеями оприлюднення аналізу доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» для 6-9 класів були визначення ключових змін до програм та визначення перспектив їх змін у наступному 2023/2024 навчальному році. Зміни і доповнення до програми предмету «Основи здоров’я» були внесені у 2022 році в зв’язку з російською агресією.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Заплатинський, Василь.
    Порівняльний аналіз модельних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи [Електронний ресурс] / В. Заплатинський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 1. - С. 91-118, DOI 10.28925/2312-5829.2022.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
авторський колектив -- Державний стандарт -- обсяг
Анотація: Стаття присвячена порівняльному аналізу п’яти рекомендованих у 2021 році Міністерством освіти і науки України модельних навчальних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи для закладів загальної середньої освіти різних авторських колективів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: К269584624/2019/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2019р. № 1 (8)
Зміст:
Landmann, T. Zbliženie niemiecko-sowieckie w latah 1921–9130, a bezpieczeństwo państwa polskiego w ocenie oddziału II sztabu generalnego Wojska polskiego / T. Landmann. - С.6-17
Кл.слова: безпека, військові співробітництво, Генеральний штаб
Комар, В. Козацькі військові формування в політиці іноземних держав 1918–1945 рр. / В. Комар, А. Шиманович. - С.17-26
Кл.слова: козаки, еміграція, колабораціонізм
Ладний, Ю. Національне питання в ідеології та практиці «білого руху» Півдня Росії (1919–1920 рр.) / Ю. Ладний. - С.27-35
Кл.слова: національна ідея, шовінізм, національний рух
Мудрак, М. Сучасна сербістика в Україні: проблематика та наукові центри / М. Мудрак. - С.36-42
Кл.слова: Растко Україна, сербістика, зв’язки
П’янкова, Є. Хто з родини Ходецьких представляв руські воєводства на сеймах Корони Польської у 1493–1533 роках / Є. П’янкова. - С.43-49
Кл.слова: сейм, сенатор, руські воєводства
Гражевська, Я. Сеймові конституції 1611–1632 рр. про стан земських та ґродських книг в українських воєводствах / Я. Гражевська. - С.50-53
Кл.слова: судові книги, сеймова конституція, судочинство
Курильчук, Н. Колективізація сільського господарства на Житомирщині (на прикладі сіл Голиші та Майдан Олевського району) / Н. Курильчук. - С.54-59
Кл.слова: колективізація, куркулі, хлібозаготівлі
Уткін, О. Український технічно-господарський інститут 1932–1952 рр. / О. Уткін. - С.60-66
Кл.слова: патріотичне виховання, наукові дослідження, студенти
Виноградов, С. Інформаційно-пропагандистська діяльність ОУН(Б) і УПА cеред населення окупованої території України / С. Виноградов. - С.67-73
Кл.слова: німецька окупація, пропаганда, рейди
Толочко, С. Святкування 1500-річчя Києва 1982 року: ідеологічний аспект / С. Толочко. - С.73-78
Кл.слова: соціокультурне явище, ідеологія, пропаганда
Мицик, Ю. З універсалів гетьманів і полковників ХVІІ ст. / Ю. Мицик. - С.79-85
Кл.слова: Гетьманщина, універсал, монастир
Будзар, М. Повсякдення українського панства другої чверті XIX ст.: лист М. Маркевича П. Ґалаґану / М. Будзар. - С.85-92
Кл.слова: приватне листування, спадок, сімейна історія
Шаповал, А. Співпраця Д. І. Абрамовича з Всеукраїнською академією наук через призму епістолярних документів / А. Шаповал. - С.92-100
Кл.слова: епістолярні, інтелігенція, радянська влада
Гедьо, А. Випробування містом: Київ сторінками мемуарної спадщини науковців (20–30-ті рр. XX ст.) / А. Гедьо, А. Калужина. - С.101-109
Кл.слова: епістолярій, інтелігенція
Кригіна, О. Використання та забезпечення збереженості інформації метричних книг / О. Кригіна. - С.110-115
Кл.слова: метричні книги, оцифрування, архів
Ковальов, Є. Сердюк І. Маленький дорослий: Дитина й дитинство в Гетьманщині XVIII ст. / Є. Ковальов. - С.116-117
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1)
Прим.5 (Ф3) зайнятий


Шифр: К269584624/2016/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2016р. № 1
Зміст:
Tyukalov, Mykhailo. Great Britain in the middle east (20s of the 20th century) / М. Tyukalov ; М. Tyukalov. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Близький Схід, Східне питання, Месопотамія
Срібняк, Ігор. Діяльність благодійних організацій у таборі Йозефов (Чехословаччина) у 1921–1925 рр. / І. Срібняк. - С.10-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, Олена. Український молодіжний рух в європейській системі міжнародних відносин в 1920–1939 рр. / О. Гуменюк. - С.19-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Тучинський, Віталій. Молдавська автономна радянська соціалістична республіка у складі усрр в 1924–1940 РР.: до питання про історичні корені виникнення сучасної проблеми Придністров’я / В. Тучинський. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Галина. Специфіка контактів українських та югославських вчених у 50–80-ТІ роки хх ст. / Г. Саган. - С.32-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Дуднік, Олександр. Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ. / О. Дуднік. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, Віталій. Взаємовідносини між Гетьманщиною і Запорожжям у добу Івана Брюховецького / В. Щербак. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Олег. Передумови проведення загального перепису 1897 Р. в Наддніпрянській Україні й потреби у визначенні етнічного складу населення / О. Іванюк. - С.60-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, Олександр. Дмитро Гордєєв та діяльність харківських мистецтвознавців у 1920–1930-Х роках / О. Бонь. - С.70-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривошея, Ігор. Участь надії суровцевої в українській національно-демократичній революції (1917–1921 РР.) / І. Кривошея, Л. Якименко. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гула, Володимир. Суспільство радянської України на початку Великої Вітчизняної війни: стан розробки наукової проблеми / В. Гула. - С.87-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Потильчак, Олександр. Україна у Другій світовій війні: «проблема вибору» на тлі цивілізаційно-світоглядного протистояння (окремі спостереження на мікрорівні соціальної історії) / О. Потильчак. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Голованов, Сергій. Місце жінки в полісному суспільстві та інститут легальної проституції в Афінах v ст. до н.е. / С. Голованов. - С.102-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Фицик, Ігор. Правобережна шляхта в освітньому просторі Російської імперії (перша третина xix ст.) / І. Фицик. - С.108-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, Марина. Місце жінки в сімейній історії українського панства: чотири катерини родини Ґалаґанів / М. Будзар. - С.115-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасенко, Ольга. Школа істориків університету Св. Володимира: Микола Іванович Костомаров / О. Тарасенко. - С.127-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповал, Андрій. Діяльність В.М. Перетца щодо збереження українських історико-культурних пам’яток (за матеріалами епістолярію вченого) / А. Шаповал. - С.135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кропивко, Олена. Повсякденне життя київського студентства у 1960–1970-х рр.: соціально-побутові аспекти / О. Кропивко. - С.141-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Landmann, T.
    Zbliženie niemiecko-sowieckie w latah 1921–9130, a bezpieczeństwo państwa polskiego w ocenie oddziału II sztabu generalnego Wojska polskiego / T. Landmann // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 1(8). - С. 6-17, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.1 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
безпека -- військові співробітництво -- Генеральний штаб
Анотація: У статті зроблено спробу розглянути конкретні приклади політичного, економічного й військового співробітництва Німеччини й Радянської Росії, а пізніші — Радянського Союзу впродовж 1921–1930 років. Автор наголошує на тому, що німецько-радянська співпраця у цей період склала суттєву загрозу безпеці Другої Польської Республіки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1)
Прим.5 (Ф3) зайнятий





    Дуднік, Олександр.
    Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ. [Електронний ресурс] / О. Дуднік // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 46-53, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
національна безпека -- транспортно-енергетична сфера -- нафтопроводи -- іноземні інвестиції -- співробітництво
Анотація: У статті висвітлено недоліки національної безпеки України на прикладі виникнення проблем у розвитку українсько-азербайджанської співпраці в транспортно-енергетичній сфері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Шакотько, В.
    Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті [Електронний ресурс] / В. Шакотько. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 76-83, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)7683. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- інформаційна безпека -- інформологічні -- компетентності -- інформологія
Анотація: Обґрунтовано необхідність удосконалення підготовки майбутніх учителів інформатики за рахунок фундаменталізації змісту цієї підготовки, формування системи інформологічних компетентностей вчителів інформатики. Розв’язати ці завдання пропонується за рахунок введення в систему підготовки та підвищення кваліфікації вчителів інформатики навчальної дисципліни «Основи інформології та методика навчання базових понять інформології в середній школі», що дозволить узагальнити і систематизувати знання основних понять інформатики. У статті описуються основні компоненти методичної системи формування інформологічних компетентностей майбутніх вчителів інформатики, які реалізуються в ході навчання названої дисципліни. Обґрунтовується мета та зміст навчання, описуються форми, методи та засоби, які можуть бути використанні в процесі навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Уваркіна, О.
    Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів [Електронний ресурс] / О. Уваркіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
військове лідерство -- іманентність -- національна безпека
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми трансформації системи військової освіти, які потребують рефлексії основних та нових понятійних конструктів. Мета дослідження полягає у визначенні сутності і особливих ознак трансформації системи військової освіти до стандартів провідних систем освіти. Для досягнення поставленої мети була визначена методологічна основа дослідження на рівні філософських та загальнонаукових положень: систематизації, аналізу, синтезу, екстраполяції та спрощення. Застосування методу структурно-системного аналізу дозволило визначити основні тенденції змін у структурі системи військової освіти на основі передового досвіду країн-членів НАТО. Розкриття сутності іманентності лідерства як основи професіоналізму військового відбулося за допомогою причинно-наслідкової методології виявлення функціонально-інструментальних особливостей та тенденцій. У результаті дослідження визначено, що сучасний освітній простір в умовах нових випробувань спрямовує систему військової освіти до імплементації новітніх методів і форм організації військової підготовки та управління нею. Системне дослідження концептуального каркасу системи військової освіти виявило нові категоріальні структури та моделі в процесах військової трансформації. Зазначено, що введення професійної військової освіти до структури системи військової освіти має вирішити питання професіоналізації та лідерства у військовому колективі. Особливе значення приділяється ціннісно-мотиваційним аспектам формування особистості військового, які детермінують мотивацію особистості до змін та стають ознакою його зрілості як особистості та професіонала.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Цюман, Т.
    Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 94-100, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3513. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
аналіз ризиків -- безпека -- культура безпеки -- психологічний комфорт -- соціальний комфорт -- фізичний комфорт
Анотація: У статті розглянуто наукові дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців щодо таких понять, як безпека, психологічна безпека, культура безпеки й підходи до їх вивчення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нагула, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)





    Головатенко, Т.
    Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик [Електронний ресурс] / Т. Головатенко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 80-86, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3912. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безпека -- взаємодопомога -- довіра -- іноземна мова -- підготовка вчителів -- початкові класи
Анотація: У статті проаналізовано проблему практичної реалізації травма-інформованого підходу на прикладі уроків англійської мови у початкових класах. Актуальність дослідження зумовлена недостатньою розробкою вітчизняного досвіду практичної реалізації цього підходу в умовах військової агресії та відсутніми дослідженнями компаративного характеру, які б мали на меті адаптацію зарубіжного досвіду до українських реалій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Цюман, Т.
    Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Рева. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 79-84, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4012 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- психологічна культура -- особиста гідність -- безпека життя -- громадянська позиція
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз окремих наукових підходів до визначення психологічної культури у вітчизняній і зарубіжній психології, звернено увагу на концептуальні ідеї щодо обґрунтування психологічного змісту формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції. Розкрито зміст поняття психологічна культура як важливого інструмента адаптації людини в постійно мінливому соціальному середовищі та запоруки самореалізації особистості на різних етапах розвитку. Обґрунтовано авторські підходи до феномену психологічної культури особистості у питаннях формування особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції. Охарактеризовано особливості та рекомендації щодо використання системи виховної роботи через формування у молодших підлітків внутрішньо-мотиваційних ставлень, важливих життєвих навичок, розвитку особистих та громадянських компетентностей. Акцентовано увагу на тому, що педагог, який володіє психологічною культурою, може стати для молодших підлітків взірцем самодостатньої особистості у питаннях особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Рева, О.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)