> Шифр: С325934233/2013/3/4 Журнал 2013р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Анісімова, Л. The basic principles of empiricism in literary theory and criticism: Sources and contemporary empirical researches / Л. Анісімова Забіяка, І. Роль поетизму в еволюції чеського та українського літературознавства / І. Забіяка Єременко, О. Бінарний комплекс автор-реципієнт у художньому тексті крізь призму його емпатійного компонента / О. Єременко Башкирова, О. Літературні ігри в Інтернеті: іронія, фантастика, маскарад (на матеріалі прози творчого угруповання НЛО-1) / О. Башкирова Борисенко, К. Біблійна герменевтика у полемічному трактаті Дмитра Туптала "Розыск о раскольнычєской брынской вђрђ" / К. Борисенко Гавриловська, М. Особливості зображення татар у творах та епістолярії Михайла Коцюбинського / М. Гавриловська Олійник, С. Побутування фантастичного у сучасній українській прозі / С. Олійник Пухонська, О. Сучасна візія міста в поезії молодих авторів / О. Пухонська Поліщук, Я. Шлях до асиміляції чи європейська перспектива? Публіцистика Івана Нечуя-Левицького в сучасній оцінці / Я. Поліщук Бондарева, О. Телевізійний простір як персонаж художнього дискурсу / О. Бондарева Погребняк, І. Соціально-психологічні засади маніпуляції в рекламі / І. Погребняк Грипас, О. Про засадничі принципи функційної граматики / О. Грипас Гайдаш, А. Барлоу. Інтерв’ю з драматургом Тіною Хау / А. Гайдаш, Е. Джудіт Сінченко, О. До проблеми "мистецтва інтерпретації" / О. Сінченко, Януш Славінський Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Борисенко, К. Біблійна герменевтика у полемічному трактаті Дмитра Туптала "Розыск о раскольнычєской брынской вђрђ" [Електронний ресурс] / К. Борисенко. - Електронні текстові дані> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 3/4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): Біблія -- бароко -- полемічний трактат -- Церква -- православний -- російські старовіри Анотація: У статті йдеться про історію розвитку жанру богословськополемічного трактату в українській літературі другої половини XVII – XVIII ст., зокрема, дискусії між православними та авторами та російськими старовірами. Визначаються етапи розвитку та характерні стилістичні особливості. Зокрема йдеться про полемічний трактат Дмитра Туптала «Розыск…» та роль біблійної герменевтики в цьому творі. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Полтавцева, Н. Комментарий и интерпретация: проблемы современной ситуации [Електронний ресурс] / Н. Полтавцева. - Електронні текстові дані> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): постмодерн -- пост-постмодерн -- текст -- дискурс -- герменевтика -- коментар -- інтерпретація -- нормування -- переклад -- взаємодія Анотація: У статі розглянуто проблему зміни в сучасній культурній ситуації місця коментаря щодо коментованого тексту та його інтерпретації, зумовлену зміною філософської та гуманітарної парадигм у культурі середини ХХ століття. Це детермінує потребу філософського, методологічного та теоретичного самовизначення того, хто займається коментуванням, – з усіма можливими контекстами. Гіпотеза дослідження. Усвідомлення такої ситуації вимагає критичного осмислення. Традицію такого осмислення постмодерн наслідує, з одного боку, у романтиків і символістів, з другого – у неокантіанської критики раціонального пізнання («вчування» Вільгельма Дільтея). Подібна критика провадить до того, що завершення епохи модерну відчувається як завершення раціоналістичного пізнання з усіма належними реакціями аналітиків і коментаторів, за правило, приналежних до тієї ж раціоналістичної парадигми. Проблема сформульована таким чином: як за подібних умов можливе співвідношення коментаря й інтерпретації? Розглядаючи її із застосуванням «розуміючої соціології» й культурної антропології, ми бачимо, що змінам підлягає сама стратегія дослідника. При цьому, на відміну від часів постмодерну, сьогодні відчутна потреба нормування як реального обмеження безмежного постмодерністського інтерпретування. З огляду на це артикульовано нову проблему – проблему власне культурної трансляції як перекладу і взаємоперекладу. При цьому позиція спостерігача вже назавжди стає позицією «включеного спостерігача» – тобто відрефлексованою позицією спостерігача, який відшуковує смисли в царині нового розуміння. Спостерігач тут одночасно 1) колишній Автор, новий Арт-суб’єкт, «інтерпретатор-коментатор», 2) колишній Інтерпретатор – аналог арт-критика, який повинен знову освоїти ідею граней і меж, і 3) колишній Коментатор, який включив до своєї стратегії ідею гри як визначальну поміж іншими можливостями. У статті такий підхід розглянуто на прикладі нового типу коментуванняінтерпретування, поданого в есе Іосифа Бродського про елегію Марини Цвєтаєвої «Новорічне», присвячену смерті Райнера Марії Рільке. Як це зазвичай і трапляється, інноваційні царини в культурі, беручи до уваги й інновації в пізнанні, насамперед фіксує мистецтво Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
> Шифр: О168872740/2013/2 Журнал 2013р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Огнев’юк, Віктор Олександрович. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти / В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк. - С.9-14 Левовицький, Тадеуш. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю / Т. Левовицький. - С.15-28 Кл.слова: освітні реформи, Польша, освіта Польщі , соціологія освіти , Польша Мешальський, Стефан. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи / Стефан Мешальський. - С.29-35 Кл.слова: освітні реформи, Польща, демократизація школи, Польща, освітні нерівності, Польща Сисоєва, Світлана Олександрівна. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С.36-45 Кл.слова: модернізація освіти, методологія міждисциплінарності, вища освіта Поясок, Тамара Борисівна. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Т. Б. Поясок. - С.46-50 Кл.слова: система освіти, міждисциплінарні зв'язки , принципи освітньої політики Гайдзіца, Анна. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти / А. Гайдзіца. - С.51-58 Кл.слова: система освіти, Польща, демографічні зміни, Польща, розвиток особистості, Польща Ружанська, Анєля. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи / А. Ружанська. - С. 59-65 Кл.слова: освітня політика, релігійна освіта, полікультурна Європа Щурек-Борута, Аліна. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.66-73 Кл.слова: суспільне замовлення, розвиток умінь, набуття знань Козак, Людмила. Науковий тезаурус інноваціної освіти / Людмила Козак Кл.слова: освітня інновація Корчак, Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст / Л. Корчак. - С.82-92 Кл.слова: соціальна допомога, причини безробіття, форми протидії безробіттю Линьов, Костянтин Олександрович. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С.93-96 Кл.слова: професійний розвиток, індивідуальна траєкторія навчання, підвищення кваліфікації Саух, Петро Юрійович. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою / П. Ю. Саух. - С.97-109 Кл.слова: професійна підготовка, соціокультурна місія, комерціалізація Морщиньська, У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти / У. Морщиньська, В. Морщиньський. - С.110-118 Кл.слова: філософія освіти, Польща, герменевтика , феноменологія Кузьменко, О. Концептуальні моделі університету / О. Кузьменко. - С.119-124 Кл.слова: місія Університету, функції Університету, ідея Університету Чернуха, Н. Соціологія освіти в структурі освітології / Н. Чернуха. - С.125-130 Кл.слова: соціальні відносини, гуманітарна освіта, освітологія Собецький, М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта / М. Собецький. - С.131-137 Кл.слова: міжкультурна освіта, ідентичність Кужемпа, Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти / Я. Кужемпа. - С.138-146 Кл.слова: полікультурне навчання, імміграція, міжкультурне спілкування Огродська-Мазур, Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі / Є. Огродська-Мазур. - С.147-154 Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща Койс, В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити? / В. Койс. - С.155-162 Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща, вчителі пограниччя, етнічні відносини Мартиненко, С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко. - С.163-167 Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа, модернізація освіти Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний) |
Морщиньська, У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти / У. Морщиньська, В. Морщиньський> // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 110-118 Кл.слова (ненормовані): філософія освіти, Польща -- герменевтика -- феноменологія Дод.точки доступу: Морщиньський, В. Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний) |
Клочко, Оксана. Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики [Електронний ресурс] / О. Клочко, В. Федорець. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 275-306, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): вчитель математики -- екологічна компетентність -- екологізація -- естетизація -- емоційний інтелект -- цілі сталого розвитку -- Нова українська школа -- методологія -- педагогічна герменевтика -- інноваційний підхід Анотація: В статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена «Культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики» містить 4-и компоненти – когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та на розвиток гармонійної і здорової особистості. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Федорець, Василь Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |