> Шифр: О168872740/2019/8 Журнал 2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18 Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25 Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33 Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42 Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49 Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56 Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64 Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71 Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80 Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88 Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96 Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В. Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102 Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110 Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116 Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 72-80, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.7280 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): ліцензування -- державне регулювання -- контроль Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Бульвінська, О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 155-169, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774 Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- державне регулювання -- самоврядування -- управлінська структура -- національна система Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню класифікації моделей університетської автономії на основі їх компаративного аналізу. Наголошено, що освіта функціонує як системний елемент в соціальній структурі, який вбудований у зв’язки та координацію з іншими суспільними акторами, зокрема з державною владою і ринком. Зазначено, що університетська автономія – це повноваження закладу вищої освіти визначати власні цілі та програми, а також засоби для їх досягнення; самостійність, незалежність і відповідальність у прийнятті рішень стосовно власного розвитку. Акцентовано, що ступінь університетської автономії корелюється з політичним і адміністративним устроєм країни, економічним розвитком і культурними традиціями, історичним й ідеологічним контекстом, аксіологічною орієнтацією суспільства, традиційною роллю закладів вищої освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |