Сисоєва, Світлана Олександрівна. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 17-22, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.1723 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): компаративістика -- дисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід Анотація: У статті розглядається об’єкт, предмет, мета, статус та завдання порівняльної педагогіки в контексті становлення і розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології; показано, що освітологія сприяє переосмисленню місця порівняльної педагогіки у науковому освітньому просторі, а освітологічний підхід дозволяє подолати у порівняльних дослідженнях дисциплінарні бар’єри і вийти на більш високий продуктивний рівень, який забезпечує методологія міждисциплінарного та мультидисциплінарного підходів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний) |