> Шифр: С325934233/2020/26/2 Журнал 2020р. т.26 № 2 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Дорфман, Н. Концепт тілесності у сучасній сербській та чорногорській прозі: від інтерпретації до "занурення" у текст / Н. Дорфман. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст. Артеменко, І. Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності / І. Артеменко. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Кравченко, А. Релігія у структурі ідентичності за романами Сергія Жадана / А. Кравченко. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, Р. Подолинського та її відгомін в українській літературі / Р. Ткаченко, С. Утопія. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст. Срібняк, І. Український аматорський театр у таборі інтернованих військ УНР Стшалково, Польща, очима театральних критиків, серпень 1921 — липень 1922 рр. (за матеріалами часопису "Промінь") / І. Срібняк. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст. Sliepushova, А. Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis / А. Sliepushova. - С.61-65 Трищенко, І. Семантичний контраст і нерівність в позиції звертання (на матеріалі англомовної художньої прози) / І. Трищенко. - С.66-72. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Sliepushova, А. Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis [Електронний ресурс] = Дискурс батько-дитина в анімаційному серіалі «Family guy»:корпусний аналіз / А. Sliepushova. - Електронні текстові дані> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 2. - С. 61-65 . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): корпуснии аналіз -- дискурс батько-дитина -- анімаційний серіал -- гендерні стереотипи -- сімейні стереотипи Анотація: Стаття присвячена дослідженню гендерних та сімеи них стереотипів у спілкуванні батько-дитина в анімаціи ному серіалі «Family Guy» про типову американську родину. Предметом дослідження є дискурс Пітера Гріффіна, батька родини, що містить и ого спілкування з двома дітьми-підлітками, сином та донькою, та розкриває гендерні особливості дискурсів батько-син та батько-дочка. Актуальність дослідження обумовлена відсутністю корпусного аналізу дискурсу персонажів анімаціи них серіалів, що представляють соціальні та гендерні стереотипи. Мета дослідження — розкрити, як гендер та сімеи ні ролі вербалізуються у спілкуванні між членами сім'ї . Були використані конверсаціи нии , дискурс та корпуснии аналізи для вивчення дискурсу головного героя через списки наи частіше вживаних слів, списки ключових слів, кластери та словосполучення, щоб виділити специфічну лексику батька, яку він використовує в спілкуванні з сином та дочкою. Результати дослідження показують, що Пітер Гріффін обирає різні мовні засоби залежно від того, чи він спілкується з сином, чи донькою. Таким чином, и ого дискурс, що стосується сина-підлітка Кріса, наповнении прямими звертаннями, здебільшого наказовими реченнями, які батько використовує, коли намагається дисциплінувати свого сина. Пропонуючи синові емоціи ну підтримку чи заохочення, батько залишається прямим з ним, створюючи образ стереотипних розмов «справжніх чоловіків». І навпаки, в звертаннях до доньки Мег батько використовує пестливі honey, sweetheart, one-of-a-kind. Однак, використовуючи пестливі форми, він принижує свою доньку і робить так, щоб вона відчувала себе покинутою дитиною. Таким чином він змушує ї ї відчувати себе особливою, але в негативному сенсі. Сімеи не спілкування, створене в мультсеріалі, відображає гендерні стереотипи у ставленні батька до свої х дітеи різних статеи . Тим не менш, ця мовна тенденція не впливає на стосунки в сім'ї . Перспективи подальших досліджень бачимо в складанні більшого корпусу, включаючи дискурси мати-дитина, дитина-батько, дитина-мати, для отримання більш репрезентативних результатів Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Слєпушова Ангеліна Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Bartosiak, Lukasz. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak> // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 107-113, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.107113. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): батько -- дитина -- догляд Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.107113, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Бартосяк Лукаш Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Завалко, Катерина. Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання / К. Завалко, К. Балюра> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 52-62, DOI 10.28925/2518-766X.2022.79 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): дошкільник -- донотний період -- музичне виховання Анотація: У статті розглянуто донотний період як необхідний та важливий у процесі навчання музикантів. Від успішності навчання на цьому етапі залежить ефективність подальшого опанування грою на музичному інструменті. На основі вивчення літератури було визначено, що музичний розвиток є актуальним для дітей саме дошкільного віку, оскільки на різних вікових етапах дитина виявляє та розвиває різні здібності, які відповідають особливостям певного вікового періоду. Важливою ознакою музикальності дошкільника є його творче ставлення до музики, адже, слухаючи та сприймаючи музичний твір, дитина емоційно на свій розсуд уявляє художній образ, відтворюючи його у співі, грі, танці чи на папері. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Балюра, Катерина Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |
> Шифр: О283150799/2011/1 Журнал 2011р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Мороз, О. О. Медіа-освіта: історичний аспект розвитку / О. О. Мороз. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст. Алексеєв, О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування / О. М. Алексеєв. - С.12-23. - Бібліогр. в кінці ст. Хорошайло, О. С. Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду) / О. С. Хорошайло. - С.24-34. - Бібліогр. в кінці ст. Чудіна, О. Л. Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії / О. Л. Чудіна. - С.35-45. - Бібліогр. в кінці ст. Шовковий, В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю / В. М. Шовковий. - С.46-58. - Бібліогр. в кінці ст. Ляшенко, І. В. Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування / І. В. Ляшенко. - С.59-67. - Бібліогр. в кінці ст. Олексенко, В. М. Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці / В. М. Олексенко. - С.68-77. - Бібліогр. в кінці ст. Сенчук, О. В. Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі / О. В. Сенчук. - С.78-89. - Бібліогр. в кінці ст. Сметаніна, Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму / Л. С. Сметаніна. - С.90-102. - Бібліогр. в кінці ст. Безпалько, О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі / О. В. Безпалько. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьменко, О. М. До проблеми становлення освітології в Україні / О. М. Кузьменко. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст. Литовченко, О. В. Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості / О. В. Литовченко. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст. Байталюк, О. М. Дитина в сімейних правовідносинах / О. М. Байталюк. - С.134-142. - Бібліогр. в кінці ст. Калашнікова, С. А. Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів / С. А. Калашнікова. - С.143-167. - Бібліогр. в кінці ст. Панченко, А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі / А. Г. Панченко. - С.168-176. - Бібліогр. в кінці ст. Стороженко, О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах / О. М. Стороженко, О. Б. Німко. - С.177-184. - Бібліогр. в кінці ст. Канафоцька, Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості / Г. П. Канафоцька. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст. Пішун, С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента / С. Г. Пішун. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Байталюк, О. М. Дитина в сімейних правовідносинах [Електронний ресурс] / О. М. Байталюк. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 134-142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): дитина -- сім’я -- сімейні правовідносини -- народження дитини -- реєстрація дитини -- майнові та немайнові права дитини Анотація: У статті розкривається поняття сімейних прав та обов’язків, дається визначення даного поняття, аналізуються поняття майнових і немайнових прав дитини у сім’ї. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled [Електронний ресурс] = Ідея суб'єктивності і діалогу в освіті дитини з інвалідністю / U. Klajmon-Lech. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 61-76, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1694. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): діалог у сфері освіти -- дитина з інвалідністю -- освіта -- предметно-орієнтоване сприйняття -- сім'я Анотація: Предметно-орієнтоване сприйняття учня - це суттєвий крок ефективної освіти. Ідея суб'єктивності в освіті пов'язана з ідеєю діалогічності. Врахування суб'єктивності та необхідності постійного спілкування є важливим завданням виховання дитини з інвалідністю. Перший діапазон обох ідей пов'язаний з відносинами між батьками (першими і найважливішими педагогами та опікунами дитини) та спеціалістами (лікарі різних спеціальностей, фізіотерапевти та, в першу чергу, вчителі, які працюють з дітьми, що мають інвалідність). Другий діапазон стосується відносин між батьками та дитиною з інвалідністю. Становить науковий інтерес відповідь на питання, як ідея суб'єктивності та діалогічності реалізується в обох діапазонах. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Клаймон-Лех Уршула Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
> Шифр: К269584624/2019/1 Журнал 2019р. № 1 (8) Landmann, T. Zbliženie niemiecko-sowieckie w latah 1921–9130, a bezpieczeństwo państwa polskiego w ocenie oddziału II sztabu generalnego Wojska polskiego / T. Landmann. - С.6-17 Кл.слова: безпека, військові співробітництво, Генеральний штаб Комар, В. Козацькі військові формування в політиці іноземних держав 1918–1945 рр. / В. Комар, А. Шиманович. - С.17-26 Кл.слова: козаки, еміграція, колабораціонізм Ладний, Ю. Національне питання в ідеології та практиці «білого руху» Півдня Росії (1919–1920 рр.) / Ю. Ладний. - С.27-35 Кл.слова: національна ідея, шовінізм, національний рух Мудрак, М. Сучасна сербістика в Україні: проблематика та наукові центри / М. Мудрак. - С.36-42 Кл.слова: Растко Україна, сербістика, зв’язки П’янкова, Є. Хто з родини Ходецьких представляв руські воєводства на сеймах Корони Польської у 1493–1533 роках / Є. П’янкова. - С.43-49 Кл.слова: сейм, сенатор, руські воєводства Гражевська, Я. Сеймові конституції 1611–1632 рр. про стан земських та ґродських книг в українських воєводствах / Я. Гражевська. - С.50-53 Кл.слова: судові книги, сеймова конституція, судочинство Курильчук, Н. Колективізація сільського господарства на Житомирщині (на прикладі сіл Голиші та Майдан Олевського району) / Н. Курильчук. - С.54-59 Кл.слова: колективізація, куркулі, хлібозаготівлі Уткін, О. Український технічно-господарський інститут 1932–1952 рр. / О. Уткін. - С.60-66 Кл.слова: патріотичне виховання, наукові дослідження, студенти Виноградов, С. Інформаційно-пропагандистська діяльність ОУН(Б) і УПА cеред населення окупованої території України / С. Виноградов. - С.67-73 Кл.слова: німецька окупація, пропаганда, рейди Толочко, С. Святкування 1500-річчя Києва 1982 року: ідеологічний аспект / С. Толочко. - С.73-78 Кл.слова: соціокультурне явище, ідеологія, пропаганда Мицик, Ю. З універсалів гетьманів і полковників ХVІІ ст. / Ю. Мицик. - С.79-85 Кл.слова: Гетьманщина, універсал, монастир Будзар, М. Повсякдення українського панства другої чверті XIX ст.: лист М. Маркевича П. Ґалаґану / М. Будзар. - С.85-92 Кл.слова: приватне листування, спадок, сімейна історія Шаповал, А. Співпраця Д. І. Абрамовича з Всеукраїнською академією наук через призму епістолярних документів / А. Шаповал. - С.92-100 Кл.слова: епістолярні, інтелігенція, радянська влада Гедьо, А. Випробування містом: Київ сторінками мемуарної спадщини науковців (20–30-ті рр. XX ст.) / А. Гедьо, А. Калужина. - С.101-109 Кл.слова: епістолярій, інтелігенція Кригіна, О. Використання та забезпечення збереженості інформації метричних книг / О. Кригіна. - С.110-115 Кл.слова: метричні книги, оцифрування, архів Ковальов, Є. Сердюк І. Маленький дорослий: Дитина й дитинство в Гетьманщині XVIII ст. / Є. Ковальов. - С.116-117 Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1) Прим.5 (Ф3) зайнятий |
Ковальов, Є. Сердюк І. Маленький дорослий: Дитина й дитинство в Гетьманщині XVIII ст. / Є. Ковальов> // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 1(8). - С. 116-117, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.16 Рец. на монографію Сердюк І. Маленький дорослий / І. Сердюк . - ISSN 2524-0749 Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1) Прим.5 (Ф3) зайнятий |