Острянко, Т. С.
    Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект [Електронний ресурс] / Т. С. Острянко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 167-178. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- загальноосвітній навчальний заклад -- координація -- організаційно-педагогічна діяльність -- організація -- соціальний педагог -- суб’єкти соціально-педагогічної діяльності
Анотація: У статті розкрито сутність теоретико-методологічних підходів до організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі, визначено зміст організаційної діяльності та сформульовано авторське бачення організаційно-педагогічної діяльності шкільного соціального педагога, яка передбачає залучення соціальним педагогом усіх учасників навчальновиховного процесу до вирішення завдань соціально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано взаємодію як основу організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Автором схарактеризовано складові організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога – організація, координація, управління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Альохін, М. М.
    Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів [Електронний ресурс] / М. М. Альохін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 1-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
учнівське самоврядування -- мотивація -- стимулювання -- самоорганізація школярів -- загальноосвітній навчальний заклад
Анотація: Стаття присвячена проблемі організації органів учнівського самоврядування у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі України. Автором розглянуто проблему мотивації учнів, визначені типи та механізми стимулювання учнів як передумова активності останніх у функціонуванні органів учнівського самоврядування. Запропоновані основні заходи морального та матеріального заохочення школярівлідерів, вивчено та узагальнено досвід стимулювання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах України. Подані статистичні результати дослідження ефективності використання різноманітних видів заохочення школярів, що є учасниками органів учнівського самоврядування, за типом, охопленням, терміном дії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Альохін, М. М.
    Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів [Електронний ресурс] / М. М. Альохін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 1-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
учнівське самоврядування -- правова культура -- правова соціалізація -- правове виховання -- загальноосвітній навчальний заклад
Анотація: У статті розглянуто проблему формування правової культури сучасної учнівської молоді. Автором уточнено та проаналізовано зміст та механізми правової соціалізації школярів як одного із методів подолання правового нігілізму та формування юридично свідомого населення. Систематизовані види та форми правової соціалізації. У статті ретельно розглядаються характерні особливості, функції та етапи правової соціалізації учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Запропоновано як традиційні, так і інноваційні форми правової соціалізації учнівської молоді, спрогнозовано очікувані результати від неї як для навчального закладу, так і для суспільства в цілому.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)