Бацуровська, І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів [Електронний ресурс] / І. В. Бацуровська. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 108-120, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.10820. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): масові відкриті дистанційні курси -- біхевіористський підхід -- конективістський підхід -- переваги масових відкритих дистанційних курсів -- недоліки масових відкритих дистанційних курсів Анотація: В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістського підходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |