Стихун, Н. В. Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл [Електронний ресурс] / Н. В. Стихун. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 212-226, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.6128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): гра -- емоційно-почуттєвий розвиток -- навчально-виховний процес -- професійна майстерність учителя -- театральне мистецтво -- театралізація -- театральна педагогіка -- художньо-творча діяльність Анотація: У статті аналізується проблема професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва; розкривається виховне значення театралізації, гри у навчальному процесі; розглядається художньо-творча діяльність педагогів у практиці сучасних вітчизняних шкіл; акцентується увага на некомпетентності вчителів у галузі теорії театральної педагогіки, творчій ініціативі педагога та його емоційно-почуттєвому розвитку, креативності, позакласній роботі. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Драч, О. "Були присутніми, слухали, ухвалили…": функціонування Варшавської жіночої прогімназії за протоколами засідань педагогічної ради 1914 року / О. Драч, О. Івахненко> // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 20-29, DOI 10.28925/2524-0757.2022.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749 Кл.слова (ненормовані): Варшавська жіноча прогімназія -- жіноча освіта -- модерна доба -- педагогічна рада -- навчально-виховний процес -- соціальна підтримка учениць Анотація: У статті досліджено заходи педагогічної ради Варшавської жіночої прогімназії щодо організації роботи освітнього закладу. Гімназія мала забезпечити формування лояльних до російської імперської влади генерацій дівчат у Польщі. З’ясовано комплекс навчально-виховних і фінансових питань функціонування прогімназії, розглянутих на засіданнях протягом другого півріччя 1913–14 навчального року. Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Івахненко, О. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Драч, Оксана. Поведінка учениць як соціально-виховний засіб: за матеріалами Варшавської жіночої прогімназії початку XX ст. / О. Драч> // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 38-47, DOI 10.28925/2524-0757.2022.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749 Кл.слова (ненормовані): поведінка учениць -- Варшавська жіноча прогімназія -- жіноча освіта -- педагогічна рада -- навчально-виховний процес Анотація: У статті досліджено заходи педагогічної ради Варшавської жіночої прогімназії щодо використання поведінки учениць як соціально-виховного засобу в освітній практиці початку ХХ ст. Заклад мав забезпечити належну успішність і соціалізацію гімназисток відповідно до нормативно затверджених правил. З’ясовано, що формування дисциплінованості, добросовісності, відповідальності і старанності учениць було основою навчального щодення і важливим соціально-виховним інструментарієм. Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1) |
Драч, Оксана. «За обставинами воєнного часу»: повсякдення Варшавської жіночої прогімназії в першому півріччі 1914–1915 навчального року / О. Драч> // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 17-26, DOI 10.28925/2524-0757.2023.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749 Кл.слова (ненормовані): жіноча освіта -- педагогічна рада -- навчально-виховний процес -- Перша світова війна -- воєнне повсякдення Анотація: У статті досліджено трансформації в роботі Варшавської жіночої прогімназії, зумовлені початком Першої світової війни. З’ясовано форми участі колективу закладу в допомозі постраждалим від війни, а також те, що матеріальну допомогу в умовах війни надавали винятково вірнопідданим — гімназисткам із родин імперських службовців і мобілізованих до війська. Вивчено реалії освітнього процесу в умовах воєнного часу, виявлено проблемні аспекти, встановлено чинники, що визначали динаміку учнівського контингенту. Обґрунтовано, що роботу адміністрації прогімназії було скеровано на збереження контингенту учениць. Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |