Шифр: М898489384/2017/2
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація
Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта
Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал
Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення
Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта
Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура
Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції
Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди
Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура
Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм
Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта
Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар
Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух
Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка
Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії
Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор
Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови
Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура
Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка
Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва
Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)




    Падалка, Галина Микитівна.
    Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 8-13DOI 10.28925/2518-766X.20172.813. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- педагогічні умови -- особистісна мотивація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)





    Теряєва, Лариса Анатоліївна.
    Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 141-144DOI 10.28925/2518-766X.20172.14144. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
хорове диригування -- методична компетентність -- педагогічні умови
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)





    Рахманова, Оксана Кахрамонівна.
    Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 150-153DOI 10.28925/2518-766X.20172.15053. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- синестезія -- інтегровані уроки музичного мистецтва
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)





    Даценко, Марія.
    Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки / М. Даценко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 82-86, DOI 10.28925/2518-766X.2022.713 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- педагогічні умови -- музичне мистецтво
Анотація: Сучасне суспільство характеризується швидкими змінами в усіх сферах життя, що особливо впливає на розвиток освітянського простору, де перетинаються нові цінності, цифрові технології та нові стилі життя, які вимагають передових освітніх педагогічних умов.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)





    Бігунова, Ю. В.
    Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження [Електронний ресурс] / Ю. В. Бігунова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 13-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів історії -- етнокультурна діяльність -- педагогічний експеримент -- педагогічні умови -- полікультурне середовище
Анотація: У статті автором аналізується процес формування підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України. У зв’язку з цим представлена експериментальна модель формування підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України з виявленням сукупності психолого-педагогічним умов. Подані статистичні результати експериментального дослідження з формування підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України, які засвідчили ефективність експериментально-дослідної роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Дишко, О. Л.
    Педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. Л. Дишко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- професійна взаємодія -- споживачі туристичних послуг -- бакалавр з туризму
Анотація: У статті проаналізовано та розкрито методологічну сутність поняття «педагогічні умови». Визначено та схарактеризовано комплекс педагогічних умов, які сприяють ефективності процесу формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Бобрицька, В. І.
    Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою [Електронний ресурс] / В. І. Бобрицька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 22-31 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- фахівці з вищою освітою -- професійна дезадаптація -- педагогічні умови
Анотація: У статті розглядаються особливості професійної адаптації молодих фахівців з вищою освітою; схарактеризовано сукупність обставин (соціально-психологічних, психофізіологічних), що викликають складнощі професійної адаптації фахівцівпочатківців; обґрунтовано педагогічні умови, що впливають на ефективність перебігу професійної адаптації молодих фахівців, профілюють виникнення дезадаптації та змін у ціннісно-мотиваційному ставленні до вибраної професії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Руденко, Ю. А.
    Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект [Електронний ресурс] / Ю. А. Руденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 248-260. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культурологічний підхід -- професійна підготовка -- увиразнення мовлення майбутніх вихователів -- художники - ілюстратори -- форми роботи -- педагогічні умови -- активна професійно-мовленнєва діяльність
Анотація: Статтю присвячено проблемі розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних начальних закладів з урахуванням концептуальних положень культурологічного підходу. Автором обґрунтовано доцільність використання наочності в процесі професійно - мовленнєвої підготовки майбутніх вихователів, описано сутність методичного аспекту технології розвитку увиразнення їхнього мовлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Галицька, М. М.
    Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування [Електронний ресурс] / М. М. Галицька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 24-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна технологія -- формування готовності до іншомовного спілкування -- зміст -- форми -- методи -- засоби -- педагогічні умови
Анотація: Стаття присвячена проблемі визначення та обґрунтування структурних складових педагогічної технології формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування; розкрито етапи її впровадження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Павлюк, Р. О.
    Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки [Електронний ресурс] / Р. О. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 145-156, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.14556. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницька діяльність -- науково-предметна іншомовна підготовка -- педагогічні умови -- проектування
Анотація: У статті розглянено сучасні підходи до організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки. Проаналізовано погляди та підходи сучасних вітчизняних учених до проектування системи науково-дослідницької діяльності студентів. Запропоновано актуальні ідеї вчених щодо розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності. Представлено переваги та визначено недоліки у загальних підходах до розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Тесленков, О. Ю.
    Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. Ю. Тесленков. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 208-216, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.20816. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна модель -- педагогічні умови -- засоби реалізації -- формувальний експеримент -- майбутні учителі фізичного виховання -- професійна самоорганізація
Анотація: Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання. що лягла в основу формувального експерименту з підготовки студентів до зазначеної діяльності.Автором визначені педагогічні умови, компоненти, критерії і етапи формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: адаптаційно-орієнтаційний, інформаційно-збагачувальний, продуктивнотворчий.В основу побудови експериментальної моделі закладено синергетичний підхід, який дозволяє розглядати студента як відкриту самоорганізуючу систему, що прагне до саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Ху, Жунсі
    Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Електронний ресурс] / Жунсі Ху. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 65-75, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.6575. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- іноземні студенти -- методологічні основи -- методичні засоби -- педагогічні умови -- програма адаптації -- освітнє середовище
Анотація: У статті представлено методологічні основи та методичні засоби адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Охарактеризовано сутність адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищих навчальних закладів України як наукового феномена. Визначено педагогічні умови успішної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Розкрито зміст і структуру програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Бакланова, Н. М.
    Формування правової компетентності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Н. М. Бакланова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 115-124, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.11524. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
правова освіта -- компетентність -- правова компетентність -- педагогічні умови -- правові знання
Анотація: У статті розглянуто педагогічні умови формування основних структурних компонентів правової компетентності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Досліджено методичну систему формування у майбутніх учителів правових знань, умінь і розвиток їхніх професійних, особистісних якостей та здібностей, необхідних для успішного здійснення професійно-правової діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Михалюк, А.
    Концептуальні положення формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів засобами українського фортепіанного мистецтва [Електронний ресурс] / А. Михалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 40-50, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
виконавська культура -- етапи формування -- майбутній вчитель музичного мистецтва -- педагогічні умови -- українське фортепіанне мистецтво
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування виконавської культури в інструментальній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено змістове наповнення та окреслено складники виконавської культури майбутнього вчителя. Особливо великого значення надається українському фортепіанному мистецтву у становленні виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів, що спроможне здійснювати винятковий вплив на особистість на ментальногенетичному рівні. Обґрунтовано концептуальні положення, що покладені в основу процесу формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів на основі українського фортепіанного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1