Herzberg, M.
    Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour [Електронний ресурс] = Можливості підтримки дітей з антисоціальною поведінкою / M. Herzberg. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P140-150, DOI 10.28925/2518-7635.2021.613. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна децентрація -- діти -- неприйняті однолітками -- педагогіка -- самооцінка -- вибіркова профілактика -- профілактична програма -- емоційний самоконтроль
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Герцберг Марта


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)





    Druhanova, O.
    Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem [Електронний ресурс] / O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - P27-35, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
домагання -- масова культура -- профілактика -- сексторшен -- harassment -- mass culture -- prevention -- sextortion
Анотація: Ця стаття досліджує питання харасменту в університетському середовищі. За основу взято концепт сексторшен в освіті. Ця проблема зараз активно вивчається вченими з усього світу, що свідчить про її значущість та спроби науково обґрунтувати шляхи профілактики та боротьби з цим явищем. Дослідження також зосереджує свою увагу на аспектах культурного прояву цього протиправного явища в освіті, а саме в кінематографы та засобах масової інформації. Найважливішим фактором, який заявляє про важливість того чи іншого явища в суспільстві, є його відображення в масовій культурі та її дискурсі. Проблема сексторшен в освіті безперечно такою є. Необхідно уточнити, що це стосується переважно країн Західного світу, але й в Україні ця проблема також є дуже актуальною в освітньому середовищі університетів. У статті наводяться конкретні приклади неналежної сексуальної поведінки в навчальних закладах та проводиться аналіз проблеми з різних сторін та суб’єктів залучення. Крім цього аналізується саме поняття сексторшен та його генезис. У дослідженні наводяться чинники, які найчастіше призводять до прояву сексторшен в освіті. Крім усього вищепереліченого, аналізуються наслідки цього явища з боку жертви, де ключовим наслідком сексуальних домагань є вплив на емоційний стан людини: вона стає більш вразливою і почувається незахищеною, перебуваючи у вічному страху. Також авторами пропонується рекомендації для протидії та профілактики цього явища в університетському середовищі з акцентом на превентивні заходи, але з дотриманням процедур, щоб уникнути наклепів та доносів на неугодних учасників освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Fedonenko, A.
Nalyvaiko, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Линьов, К.
    Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / К. Линьов, Д. Сабол. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 44-55, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
воєнний стан -- професійне вигорання -- профілактика вигорання -- керівник -- НУШ
Анотація: Стаття написана за результатами дослідження, яке було проведено у січні-лютому 2024 р. серед директорів двох столичних районів – Солом’янського та Деснянського. Метою було з’ясування рівня ресурсного стану керівника школи у вільний від роботи час в умовах воєнного стану. Мету уточнено дослідницькими завданнями: чи має директор можливість дотримуватися балансу між навантаженнями і відпочинком, щоб вистачало ресурсу на роботу? Чи займається директор профілактикою вигорання? У результаті дослідження визначено, що пріоритетом для керівника столичної школи в умовах воєнного стану є робота, його професійна діяльність. У той же час він стикається зі значними в першу чергу психологічними навантаженнями, але не приділяє достатньої уваги тим заходам, які спрямовані на відновлення особистості та її енергетичного потенціалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сабол, Д.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: П225817115/2020/34
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2020р. № 34 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Паламар, С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі / С. Паламар, Л. Нежива. - С.6-13
Кл.слова: емоційний інтелект, креативне мислення, методична модель
Проворова, Є. Удосконалення методичної компетентності вчителів музики в закладі загальної середньої освіти / Є. Проворова. - С.14-20
Кл.слова: методична робота, компетентність, професійна
Машовець, М. Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів / М. Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова. - С.21-27
Кл.слова: практична підготовка, виробнича практика, студенти
Куземко, Л. Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога / Л. Куземко. - С.28-33
Кл.слова: критичне мислення, майбутній педагог, навички співпраці
Vavříková, H. Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society / H. Vavříková. - С.34-46
Кл.слова: аксіологізація, профілактика, ейджизм
Vavříková, H. Pedagogical facilitation from view of university students / H. Vavříková. - С.47-56
Кл.слова: фасилітація, неуспішність, низька мотивація
Сухомлинська, Л. Просвітитель і педагог І.І. Горбунов-Посадов про формування у дітей ціннісного ставлення до світу живого / Л. Сухомлинська. - С.57-65
Кл.слова: вегетаріанство, гуманізація, жорсткість
Леонтьєва, І. Генеза андрагогічного знання: історичний / І. Леонтьєва. - С.66-72
Кл.слова: андрагогіка, освіта дорослих, суспільство
Мієр, Т. Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання / Т. Мієр. - С.73-83
Кл.слова: е-навчання, студентоцентриська парадигма, адаптивне навчання
Коваленко, С. Здійснення процедури нострифікації в країнах ЄС та Україні / С. Коваленко, Н. Бовтрук. - С.84-90
Кл.слова: нострифікація, документи про освіту, міжнародний досвід
Литвиненко, О. Технології психокорекційної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків / О. Литвиненко. - С.91-98
Кл.слова: психологічна корекція, методи, суб’єктивне шкалювання
Чернуха, Н. Соціальна відповідальність як сучасна необхідність для батьків-усиновителів / Н. Чернуха, А. Слабковська. - С.99-104
Кл.слова: соціальна відповідальність, усиновлення, захист дітей
Співак, Я. Сучасні проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної / Я. Співак [и др.]. - С.105-111
Інші автори: Співак Л., Кузнецов О., Бєседіна Є., Дудник К.
Кл.слова: компетентність, соціальний працівник, професійна діяльність
Прядко, А. Психологічні особливості виникнення професійних стереотипів у вихователів та способи їх подолання / А. Прядко. - С.112-115
Кл.слова: стереотип, реформування освти, дошкільна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Vavříková, H.
    Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society [Електронний ресурс] / H. Vavříková. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 34. - С. 34-46, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.5 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
аксіологізація -- профілактика -- ейджизм
Анотація: У цій статті представлено ейджизм у чеських ЗМІ, вказано на його можливі дже- рела й форми в чеських сім’ях. На думку експертів, ці соціально-патологічні явища можна усунути шляхом аксіологізації та їх модифікацій, які розглядаються в цій роботі просоціальною або про- сенсійною освітою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)