Ракітянська, Л. М.
    Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва: результати педагогічного експерименту / Л. М. Ракітянська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 92-98, DOI 10.28925/2518-766X.2021.614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект вчителя музичного мистецтва -- фахова підготовка -- результати педагогічного експерименту
Анотація: У статті висвітлено організацію, проведення та результати педагогічного експерименту з проблеми формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки. Надано авторське визначення поняття «емоційний інтелект учителя музичного мистецтва». Розкрита сутність концепції формування емоційного інтелекту як особистісно-професійної якості майбутнього вчителя музичного мистецтва; описано хід, етапи та результати педагогічного експерименту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)