Mospan, N.
    Students training tendency in the EU and Ukraine: legal aspect [Електронний ресурс] = Тенденції підготовки студентів в ЄС та Україні: правовий аспект / N. Mospan. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P115-119, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ринок праці -- правові акти -- навчання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мосьпан Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), Online (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), Online (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН

Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Мосьпан, Наталія.
    Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 45-50, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.4550. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Вища освіта--Економіка освіти

Кл.слова (ненормовані):
ринок праці -- працевлаштування випускників ВНЗ -- практика
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.4550,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Когут, С.
    Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції / С. Когут // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 77-83, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.7783 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
працевлаштування -- ринок праці -- педагогіка праці
Анотація: Для Республіки Польща однією з особливостей процесу євроінтеграції експерти визначають зміни ринку праці та зайнятості населення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Калінічева, Г.
    Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 24-36, DOI 10.28925/2226-3012.2021.103 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компетентність -- людський капітал -- ринок праці -- модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Лоза, Т.
    Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку [Електронний ресурс] / Т. Лоза. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 15-30, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
індекс людського розвитку -- концепція людського розвитку -- людський потенціал -- освітня система -- ринок праці -- перспективи вдосконалення
Анотація: У статті відображено результати наукового пошуку стосовно проблеми трансформації освітніх послуг та адаптації освітньої системи в цілому до викликів сучасного ринку праці. Визначено сутнісний взаємозв’язок пріоритетних напрямків людського розвитку для України та основних напрямів реформування освітньої системи для цього. На основі аналізу індексу людського розвитку в Україні та інших статистичних показників обґрунтовано необхідність розширення кола суб’єктів, що надають освітні послуги на основі державно-приватного партнерства, встановлення відповідності між кількістю здобувачів конкретних професій та їх затребуваністю на ринку праці, підвищення цінності освіти за рахунок встановлення взаємозв’язку її рівня та добробуту працівника, створення умов для динамічного коригування змісту освіти в залежності від трендів ринку праці, глобальних та регіональних тенденцій. Розроблено та теоретично обґрунтовано необхідність запровадження нових практичних підходів для більш ефективного розвитку людського потенціалу шляхом відновлення цінності освіти та її переорієнтації на забезпечення продуктивної зайнятості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Мосьпан, Н.
    Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 20-38, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- випускники -- законодавство -- незбалансована взаємодія -- ринок праці
Анотація: У статті аналізується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття (2010-2020 р.). Дослідження зосереджено на аналізі минулих, поточних і майбутніх тенденцій у галузі вищої освіти, ринку праці та національного законодавства в перспективі сталого економічного розвитку. Дослідження носить міждисциплінарний та змішаний (теоретико-емпіричний) характер. Матеріалом дослідження слугують аналітичні звіти, наукові публікації, авторська монографія, статистичні дані та опитування студентів. Для візуалізації наведених явищ та висновків представлено дані опитувань, проведених у 2015, 2017 та 2020 рр. серед українських студентів педагогічного фаху та іноземних студентів медичного фаху. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом світових процесів (глобалізація, маркетизація, інтернаціоналізація, європеїзація). У 2020 році національна економіка, досягнувши межі свого розвитку, була вражена пандемією COVID-19, чиї негативні наслідки потребують глибокого осмислення та ретельного вивчення. З 2014 р. почали зростати негативні наслідки у взаємодії вищої освіти з ринком праці. Вони проявлялися у нестачі кваліфікованої робочої сили, або невідповідності кваліфікації вимогам ринку праці, які продовжують загострюватись в останні роки. На законодавчому рівні була спроба окреслити кроки до взаємодії вищої освіти з ринком праці без визначення конкретних механізмів. Економічна та фінансова криза вимагає від уряду перейти на іншу форму фінансування закладів вищої освіти та здійснити їхню реструктизацію і скорочення. Сучасний стан взаємодії вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований в Україні. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції на національному ринку праці; зайнятості студентів, які навчаються в закладах вищої освіти; високого рівня безробіття випускників закладів вищої освіти та фахівців з вищою освітою; збільшення студентської та трудової міграції; дистанційного навчання та роботи. Україна поступово втрачає сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Перспективні тенденції розглядаються у переході до циркулярної економіки; у включенні «екологічного» виміру циркулярної економіки у процес підготовки фахівців у вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/814

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)