Неведомська, Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів? [Електронний ресурс] / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 131-144, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.13144. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): тривожність -- рівні тривожності -- тривога -- страх -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність Анотація: У статті розкрито поняття «тривожність», зроблено порівняльний аналіз понять «тривожність», «тривога», «страх», проаналізовано наукову літературу з проблеми тривожності, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідженням доведено, що рівень тривожності студента залежить від його типу темпераменту. Такі дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу. Розроблено рекомендації педагогам вищих навчальних закладів щодо оптимізації рівня тривожності студентів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Михайловська, Т. О. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |