Бабенко, В.
    Текстопростір італійської драми ХІХ–ХХ ст.: пріоритетні домінанти [Електронний ресурс] / В. Бабенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
текстопростір -- італійська драма -- театральне мистецтво -- соціальна спрямованість -- пріоритетні домінанти
Анотація: У статті розглянуто проблему текстопростору італійської драми ХІХ– ХХІ століть, виокремлено її пріоритетні домінанти. Здійснено історичний огляд театрального мистецтва Італії протягом трьох століть, означено основні теми та проблеми п’єс. Актуальність статті зумовлена пожвавленим інтересом до сучасної італійської драматургії та театрального мистецтва в цілому. Мета роботи – простежити в діахронічному зрізі розвиток текстопростору італійської драми ХІХ–ХХІ століть, визначити та обумовити її пріоритетні домінанти. Перспектива подальших досліджень із зазначеної проблематики полягає в аналізі розвитку та перспектив драматургії Європи та італійського театрального мистецтва зокрема
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Стихун, Н. В.
    Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл [Електронний ресурс] / Н. В. Стихун. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 212-226, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.6128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гра -- емоційно-почуттєвий розвиток -- навчально-виховний процес -- професійна майстерність учителя -- театральне мистецтво -- театралізація -- театральна педагогіка -- художньо-творча діяльність
Анотація: У статті аналізується проблема професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва; розкривається виховне значення театралізації, гри у навчальному процесі; розглядається художньо-творча діяльність педагогів у практиці сучасних вітчизняних шкіл; акцентується увага на некомпетентності вчителів у галузі теорії театральної педагогіки, творчій ініціативі педагога та його емоційно-почуттєвому розвитку, креативності, позакласній роботі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)