> Шифр: М898489384/2017/2 Журнал 2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1) |
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 123-127DOI 10.28925/2518-766X.20172.12327. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): хореографічно-педагогічна освіта -- науковий проект -- майбутній вчитель хореографії Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1) |