Nazarenko, Oleksandra.
    Guidelines on ukrainian higher education modernisation through educational achievements of South Korea [Електронний ресурс] / O. Nazarenko. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P43-53, DOI 10.28925/2617-5266.2023.811. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- Південна Корея -- Україна -- модернізація
Анотація: У статті автор заглиблюється в аналіз вищої освіти в контексті Південної Кореї. Це обстеження ґрунтується на оцінці його законодавчого, організаційного та змістовного аспектів функціонування. Автор окреслює ключові елементи, які лежать в основі досягнень Південної Кореї у сфері вищої освіти, охоплюючи державні стратегії, інвестиції в освіту, досягнення в наукових дослідженнях і взаємодію соціальних і культурних аспектів у національних рамках.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: О168872740/2023/12/12
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2023р. т.12 № 12 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, Олександр. Освітологічні аспекти відеоігрової діяльності в сучасному освітньому середовищі / О. Горбань. - С.7-19
Мельниченко, Ольга. Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект / О. Мельниченко. - С.20-29
Линьов, Костянтин. Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану / К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол. - С.30-41
Головатенко, Тетяна . Тенденції підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого навчання: досвід розвинених країн / Т. Головатенко. - С.42-54
Галицька, Майя. Порівняльний аналіз різних етапів психологічної адаптації українців за кордоном під час війни / М. Галицька, О. Кузьменко. - С.55-64
Банькова, Олександра. Лінгвістична підготовка спеціалістів авіації в мовних школах Великої Британії / О. Банькова. - С.65-75
Дурдас, Алла . Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті / А. Дурдас. - С.76-83
Стойка, Олеся. Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща / О. Стойка. - С.84-95
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Мельниченко, Ольга.
    Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект / О. Мельниченко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 20-29, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.2 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
економіка освіти -- інвестиції в освіту -- освітологія -- фінансування освіти -- якість освіти
Анотація: Стаття присвячена одному з важливих складників освітології – економіці освіти, що вивчає попит на освіту, її фінансування та забезпечення; а також проблемі економічної ефективності інвестицій у людину та в розвиток людського капіталу. У статті проаналізовано обсяг бюджетних інвестицій в освіту, зокрема вищу, в країнах Європейського Союзу у порівнянні з Україною. Стратегія розвитку Європейського Союзу передбачає пріоритетність фінансування освіти, оскільки саме освіта, зокрема вища, забезпечує інноваційний розвиток держави, високий ступінь соціокультурного поступу, розвиток людського капіталу. Акцентовано взаємозв’язок між обсягом інвестицій в освіту та її якістю. Проте наголошено, що на досягнення високої якості освіти впливають не лише обсяг фінансових інвестицій, а й політичні, соціальні, економічні, аксіологічні реалії життя країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Дуднік, Олександр.
    Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ. [Електронний ресурс] / О. Дуднік // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 46-53, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
національна безпека -- транспортно-енергетична сфера -- нафтопроводи -- іноземні інвестиції -- співробітництво
Анотація: У статті висвітлено недоліки національної безпеки України на прикладі виникнення проблем у розвитку українсько-азербайджанської співпраці в транспортно-енергетичній сфері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Мудрієвська, Ірина.
    Зовнішньоекономічні відносини України з Королівством Саудівська Аравія [Електронний ресурс] / І. Мудрієвська // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 89-95, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Україна -- Королівство Саудівська Аравія -- економічне співробітництво -- товарообіг -- інвестиції
Анотація: У статті досліджено налагодження та розвиток економічних відносин України з Королівством Саудівська Аравія. Здійснено аналіз загальних рис і специфіки, звернуто увагу на проблемні сторони та перспективи українсько-саудівського співробітництва в економічній сфері. Сформульовано пропозиції рекомендаційного характеру для оптимізації подальших взаємовідносин
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Struberga, S.
    China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter? [Електронний ресурс] / S. Struberga. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 32-41, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
Китай -- науково-освітній обмін -- міжлюдський обмін
Анотація: Формат «16+1» став однією з найбільш обговорюваних структур регіональної співпраці в рамках ініціативи «Пояс і шлях» (B&R). Незважаючи на те, що цей формат досі в політичному порядку денному деякі країни Східної Європи поставили під сумнів його доцільність, тоді як інші готові продовжувати розширення можливостей взаємовигідних відносин. Обсяг взаємодій всередині механізму організовано навколо 3 осей: торгівля, інвестиції та обміни між людьми. Останнє сприяє фасилітації взаємної довіри, консолідації, міжкультурного розуміння та обміну знаннями між КНР та ЦСЄ, де сектор науки та освіти є важливим інструментом, який веде просування обмінів між людьми. Метою статті є дослідження студентської мобільності та академічних обмінів вищої освіти інститути як інструмент сприяння більш широкому співробітництву між ЦСЄ та КНР, враховуючи можливості, які дає робота у форматі 16+1. Особлива увага приділяється описати основні виклики та перспективи співпраці у сферах науки та освіти з наголосом на різному сприйнятті загроз, викликаних політичним контекстом. Дослідження базується на аналізі існуючих досліджень, статистики та даних, зібраних з 15 глибинних напівструктурованих інтерв’ю з людьми з КНР та 5 країн ЦСЄ, залучених до обміну КНР-ЦСЄ у 2019 р. Інші 5 поглиблених у 2021 році було проведено напівструктуровані інтерв’ю з метою перевірки ситуації у співпраці під час Covid-19 Пандемії, а також з урахуванням політичних викликів, з якими стикається формат 16+1
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Струберга С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)