> Шифр: T017777504/2018/3 Журнал 2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Korotkova, Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ) / Y. Korotkova. - P.8-17 Кл.слова: мовна освіта, іноземні мови, сертифікація Stronskyy, H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn / H. Stronskyy, H. Panyshko. - P.18-25 Кл.слова: полонія, третій сектор, громадські організації Durdas, A. Higher education in France: historical development / A. Durdas. - P.26-32 Кл.слова: елітні школи, приватні установи, державні установи Kaminska, М. Trends in continuing education of teachers in European education systems / М. Kaminska. - P.33-44 Кл.слова: освітня система, професійне навчання, неперервна освіта Batechko, N. Engineering education quality assurance in the European educational area / N. Batechko, M. Lut. - P.45-58 Кл.слова: якість освіти, інженерна освіта, освітня програма Pavlenko, O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends / O. Pavlenko. - P.59-68 Кл.слова: американська інженерна освіта, вища інженерна освіта Voyevutko, N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis / N. Voyevutko. - P.69-80 Кл.слова: менеджери освіти, ступінь магістра Ivashko, O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland / O. Ivashko. - P.81-91 Кл.слова: іноземні мови, студенти третього віку Serheieva, O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process / O. Serheieva. - P.92-98 Кл.слова: освіта дорослих, темперамент Minczanowska, А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland / А. Minczanowska. - P.99-109 Кл.слова: самооцінка, прикордонна територія Sopova, D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training / D. Sopova. - P.120-126 Кл.слова: академічна чесність, плагіат, етичний кодекс Papadopoulos, I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice / I. Papadopoulos. - P.110-119 Кл.слова: міжкультурна комунікація, грецька освіта, стратегії спілкування Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Batechko, N. Engineering education quality assurance in the European educational area [Електронний ресурс] / N. Batechko, M. Lut. - Електронні текстові дані> // The Modern Higher Educational Review. - 2018. - № 3. - P45-58, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.6 . - ISSN 2518-7635 Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- інженерна освіта -- освітня програма Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Lut, M. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Батечко, Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. Батечко, Л. Панталієнко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 68-85, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): силабус навчальної дисципліни -- компетентнісний підхід -- інженерна освіта -- моделювання Анотація: У статті автори розглядають сучасні підходи щодо формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей на прикладі моделювання силабусів навчальних дисциплін. Проведено порівняльний аналіз сучасних тенденцій щодо змісту фахової підготовки інженерних кадрів у закладах вищої технічної освіти України, країнах Західної Європи та КНР. Зазначено, що одним з основних недоліків вітчизняної вищої освіти все ще є її невідповідність вимогам ринку праці та відставання технічної підготовки від науково-технічного прогресу. Останнє спонукає до перегляду іншого стратегічного залучення підготовки – формування професійних компетентностей майбутніх фахівців, а відтак, формування нового змісту навчання майбутніх інженерів. Прикладом таких спроб є впровадження в освітній процес вищої школи силабусів навчальних дисциплін. Створення інформаційно-освітніх мереж глобалізувало цю проблему та призвело до потреби її усвідомлення на новому інноваційному рівні. У статті зосереджено увагу на дефініційному аналізі досліджуваної проблеми та основних принципах побудови силабусів, які гуртуються на компетентнісному підході. Зазначено, що основним завданням цього аналізу є вивчення змістовних відтінків між силабусами навчальних дисциплін та їх робочими програмами, для чого і для кого готується цей документ і чи має він взагалі рацію. Акцентовано увагу на основних принципах побудови силабусів навчальних дисциплін, за якими їх і можна відрізнити від робочих програм. В якості основоположного принципу виділено вихід на результати навчання, що мають виражатися через рівні компетентностей випускників. Отже, через освітню діяльність реалізується можливість проектувати майбутню професійну діяльність студента, а за результат вважати здобуту у процесі навчання компетентність. Розглянуто структурні компоненти силабусів навчальних дисциплін. Наведено структуру силабусу навчальної дисципліни в розрізі складових та конкретний приклад його моделювання Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Панталієнко, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Павленко, О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження [Електронний ресурс] / О. Павленко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 254-266, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): фахівець з електроніки -- інженерна освіта -- заклад вищої освіти -- порівняльне дослідження -- професійна підготовка -- українська вища освіта -- вища освіта США Анотація: У статті висвітлено особливості порівняльного дослідження американського та українського досвіду підготовки фахівців з електроніки у закладах вищої освіти. Встановлено, що аналіз доцільності та процедур провадження досвіду США у сфері підготовки фахівців з електроніки в українських закладах вищої освіти є основною методологічною проблемою дослідження, а прикладне значення реалізується через двоступінчатість порівняльно-педагогічного аналізу. Ключовим аспектом дослідження є бінарне зіставлення освітніх систем США та України, де американська система вищої освіти виступає базовою. Визначено рівні порівняльно-педагогічного аналізу професійної підготовки фахівців з електроніки в США та Україні (концептуальний, організаційнометодичний, змістово-технологічний). На концептуальному рівні розглядаються підходи, мета й стратегії навчання; на організаційно-методичному – організація та мережа закладів вищої освіти, тривалість навчання, форми навчання, вступні вимоги; на змістово-технологічному – формування змісту підготовки, комерціалізація технічних розробок, забезпечення науково-дослідницької діяльності. Розкрито такі інваріантні завдання порівняльно-педагогічного дослідження як аналіз та зіставлення понять («електроніка», «електронна інженерія», «електротехніка», «професійна підготовка», «фахівець з електроніки», «інженерія»), забезпечення процедури та критеріїв порівняння, опис етапів дослідження, перенесення виявленого американського досвіду освіти в український контекст, розробка рекомендацій для освітньої політики, змісту реформ й модернізації вищої освіти. Встановлено, що в умовах реформування вітчизняної вищої освіти запропонована методологія порівняльно-педагогічного аналізу американської та української систем професійної підготовки фахівців з електроніки має високий практичний потенціал для професійної підготовки майбутніх фахівців з електроніки Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |