Шифр: В505452853/2015/1
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2015р. № 1 . - 77.00, грн.
Зміст:
Морзе, Наталія Вікторівна. Вступне слово / Н. В. Морзе. - С.7-11
Кл.слова: відкрита освіта, дистанційне навчання, прозорість освітньої системи
Болілий, Василь Олександрович. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій. - С.12-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкрита освіта, освітнє е-середовище університету, вікі-технології
Бучинська, Дар’я Леонідівна. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська. - С.30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес, нтернет-покоління, покоління Z
Воротникова, Ірина Павлівна. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: е-навчання, післядипломна педагогічна освіта, дистанційне навчання
Захар, Ольга Германівна. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар. - С.48-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність, професійний розвиток
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму / С. А. Іванов. - С.66-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивізм, інформація, медіа
Касаткін, Дмитро Юрійович. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С.77-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація, мультимедіа, медіа
Кушнір, Наталія Олександрівна. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. - С.88-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденції освіти, хмарні технології, покоління міленіум
Морзе, Наталія Вікторівна. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко. - С.101-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальне середовище, wiki-технологія, вікі-портал
Петрович, Сергій Драганович. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.117-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інтернет речей, QR-квест
Седов, Віктор Євгенович. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача / В. Є. Седов. - С.128-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, педагогічні технології
Сороко, Наталія Володимирівна. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко. - С.142-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання
Степура, Іван Сергійович. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура. - С.154-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові конференції, наукові е-журнали, відкриті системи
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" / Т. В. Тихонова. - С.164-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційна культура, інформативний продукт
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник. - С.180-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: IKT, Soft skills, хмарні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН

Шифр: В505452853/2020/9
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 9
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [и др.]. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т., Настас, Дар’я Леонідівна
Дущенко, О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання / О. Дущенко. - С.15-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванькова, Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams / Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов. - С.26-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Лещенко, Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. Лещенко, М. Жовнір. - С.41-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Makhachashvili, R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs / R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina. - С.54-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Міськевич, Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту / Л. Міськевич. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view / О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian. - С.79-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Пікалова, В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики / В. Пікалова. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябко, А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики / А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець. - С.104-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Самчинська, Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології" / Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Смірнова, Вікторія. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / В. Смірнова. - С.134-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Струтинська, О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства / О. Струтинська. - С.145-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Технології візуалізації у світових дослідженнях / А. В. Тютюнник. - С.161-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті / Л. Фамілярська. - С.169-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Цирульник, С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції / С. Цирульник. - С.181-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Яненко, Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації / Я. Яненко. - С.193-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Шифр: В505452853/2021/11
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2021р. № 11
Зміст:
Баранов, С. С. Класифікація робототехнічних платформ та готових технічних рішень для навчання учнів основ робототехніки / С. С. Баранов. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. П. Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом / О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас. - С.13-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Винник, О. Ф. Розробка програмно-методичного комплексу schoolkit / О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко. - С.32-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Havrysh, O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko. - С.49-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсікова, І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти / І. В. Єсікова. - С.62-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Kravchyna, T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages / T. Kravchyna. - С.71-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, О. Г. Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм / О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур. - С.80-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Luhova, T. Journalism education based on serious games / T. Luhova. - С.92-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space / O. Nalyvaiko, O. Ronzhes. - С.106-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Opryshko, T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine / T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Погромська, Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту / Г. С. Погромська, Н. А. Махровська. - С.130-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Смірнова, В. А. Оцінювання дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти / В. А. Смірнова. - С.146-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Староста, В. І. Мотивація навчання студентів різних курсів / В. І. Староста. - С.158-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська. - С.174-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шерман, М. І. Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища / М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, Ю. М. Корнієнко. - С.184-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкуренко, О. В. Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру / О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик. - С.201-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: В505452853/2022/12
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2022р. № 12
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача Університету / О. П. Буйницька, С. В. Василенко. - С.1-20
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Використання візуалізації даних в системі електронного навчання / Л. О. Варченко-Троценко, А. В. Тютюнник. - С.21-31
Іванькова, Наталя Анатоліївна. Компонентна модель хмаро орієнтованого навчального середовища медичного університету / Н. А. Іванькова. - С.32-48
Корякін, Олексій Олексійович. Методи використання штучної реверберації у сучасній звукорежисурі / О. О. Корякін. - С.49-58
Кошарна, Наталія Володимирівна. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови молодших школярів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Л. І. Гапон. - С.59-68
Кукушкін, Дмитро Володимирович. Практичні аспекти діджиталізації дуальної форми освіти у закладах фахової передвищої освіти / Д. В. Кукушкін, В. В. Колеснікова. - С.69-79
Кулімова, Юлія Григорівна. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційної освіти / Ю. Г. Кулімова. - С.80-89
Лещенко, Тетяна Олександрівна . Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, М. М. Жовнір. - С.90-102
Покришень, Дмитро Анатолійович. Готові програмні продукти у підготовці фахівців іт-галузі / Д. А. Покришень. - С.103-114
Шерман, Михайло Ісаакович. Веб-система для оцінювання навчальних досягнень та формування рейтингу здобувачів вищої освіти / М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, О. А. Тодеуш. - С.115-132
Староста, Володимир Іванович. (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)змішування / В. І. Староста. - С.133-153
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: В505452853/2023/14
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2023р. № 14
Зміст:
Глазунова, Олена Григорівна. Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання / О. Г. Глазунова [и др.]. - С.1-11
Інші автори: Корольчук В. І., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П.
Давидовський, Максим Володимирович. Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників / М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко. - С.12-25
Кузьмінська, Олена Геронтіївна. Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів / О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук. - С.26-39
Руднік, Юлія Вікторівна. Застосування додатку Metaverse Studio як інноваційної технології доповненої реальності у викладанні іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С.40-49
Спірін, Олег Михайлович. Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень / О. М. Спірін [и др.]. - С.50-62
Інші автори: Вакалюк Т. А., Олексюк В. П., Світлана Миколаївна Іванова, Ірина Сергіївна Мінтій, Алла Віленівна Кільченко
Староста, Володимир Іванович. Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні) / В. І. Староста. - С.63-77
Терлецька, Тетяна Сергіївна. Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle / Т. С. Терлецька, О. М. Глушак, Л. О. Варченко-Троценко. - С.77-89
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: В505452853/2023/15
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2023р. № 15 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці / О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко. - С.1-17
Воротникова, Ірина Павлівна. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту / І. П. Воротникова. - С.18-34
Галкіна, Тетяна Михайлівна. Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі / Т. М. Галкіна, В. М. Андрієвська. - С.35-45
Зінов'єва, Тетяна Анатоліївна. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ / Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот. - С.46-61
Кошарна, Наталія Володимирівна. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік. - С.62-72
Костікова, Ілона. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій / І. Костікова, Х. Цзян. - С.73-84
Москалюк, Микола Миколайович. Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки / М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень. - С.85-96
Морзе, Наталія Вікторівна. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [и др.]. - С.97-115
Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т. С., Смирнова-Трибульська Є. М.
Олефіренко, Надія Василівна. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти / Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко. - С.116-129
Шевченко, Людмила Станіславівна. Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - С.130-138
Шкуренко, Олександра Вікторівна. Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи / О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик. - С.139-150
Фамілярська, Лариса Леонідівна. Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Л. Фамілярська. - С.151-162
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Морзе, Наталія Вікторівна.
    Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 115-125DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.115n25. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальне середовище -- wiki-технологія -- вікі-портал
Анотація: У статті визначено переваги використання wiki-технології для організації навчального середовища, структуру навчального середовища з використанням wiki-технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)





    Varchenko-Trotsenko, L.
    The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" = Організація проектної діяльності в рамках виробничої практики студентів спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі» / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 81-89, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.8189. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Вікі-портал -- wiki-технологія -- проектна діяльність
Анотація: Тенденційні зміни в суспільстві призводять до оновлення запитів роботодавців до нового покоління студентів. Молодь має вміти швидко засвоювати інформацію та працювати з великим об'ємом даних, мати навички комунікації та співпраці, інноваційні, життєві та кар’єрні навички, а також вміти критично мислити. Головною функцією сучасної освіти є формування саме цих навичок, а завданням закладу вищої освіти (ЗВО) є формування ефективного навчального середовища. В інформаційному суспільстві відомості та інформаційні процеси стають одними з найважливіших складових соціуму та життєдіяльності людини, що обумовлено зростаючими процесами глобальної інформатизації та комп'ютеризації різних сфер діяльності суспільства і людини. Вже сьогодні на базі цифрових технологій створюються, розвиваються та вдосконалюються наукові та виробничі технології, технології бізнесу, освітні технології тощо. У статті представлено особливості методу проектів та проектної діяльності. Акцентується увага на wiki-технології, як одній з форм інноваційних методичних технологій навчання для підтримки освітнього процесу, яка дозволяє змістовно спілкуватись у веб-просторі, обмінюватись досвідом, обговорювати важливі проблеми, співпрацювати та використовувати різноманітні освітні Веб-ресурси. Також в статті наголошується, що студенти можуть бути активними учасниками проектної діяльності, визначати його мету, завдання та шукати шляхи для їхнього вирішення. Для представлення результатів практики студентів спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі» Київським університетом імені Бориса Грінченка було обрано платформу wiki та створено проект підтримки практики студентів магістратури «Педагогічна практика».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Tiutiunnyk, A.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Varchenko-Trotsenko, L.
    Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions = Основні аспекти створення навчальних відеоматеріалів для використання в освітньому процесізакладів вищої освіти / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 119-126, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відеоматеріали -- мікронавчання -- відео-лекція
Анотація: Одним з сучасних трендів як в освіті, так і для організацій, є мікронавчання, що передбачає використання коротких відео в освітньому процесі. Мікронавчання має ряд переваг, зокрема це підхід, більше орієнтований на студентів, спрямований на підвищення рівня засвоєння знань, вимагає менше часу на навчання у студентів, надає можливість навчатися будь-коли та будь-де з використанням власних пристроїв, покращує мотивацію тощо. У статті розглянуто методичні аспекти створення навчальних відеоматеріалів, враховуючи психологічні особливості та навчальні звички сучасних студентів. Відеоматеріали належать до найпотужніших інструментів в освітньому процесі, оскільки вони забезпечують одночасне сприйняття учасниками навчання аудіальної та візуальної інформації. Відеоматеріали для мікронавчання мають бути чітко структурованими та залучати студентів до освітнього процесу, зокрема вони можуть бути включені до різних ресурсів електронних навчальних курсів (ЕНК). Існують різні типи відео, що використовуються в ЕНК, такі як вступне відео, відео-лекції, відео-інструкції, додаткові матеріали, інтерактивні відео. Не зважаючи на різноманітність контенту, всі відеоматеріали проходять однакову процедуру створення, що включає: поділ матеріалу на завершені частини, визначення понять, написання змістових питань, структуризація компонентів тощо. Створення відео для електронного навчального курсу має бути чітко спланованим процесом, щоб забезпечити високу якість вихідного продукту. В статті також розглядаються особливості вебінарів як можливості використання відеоматеріалів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Проаналізовано різні типи вебінарів, зокрема вебінар-консультація, теоретичний вебінар, практичний вебінар.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Vember, V.
Вембер, Вікторія Павлівна
Terletska, T.
Терлецька Т.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





   
    Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 1-14, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- інформаційно-освітнє середовище -- система електронного навчання -- електронний деканат -- освітні програми -- персональний кабінет
Анотація: Електронне навчання вже більше десятиліття є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої освіти. Однак, до початку пандемії в Україні воно відігравало радше допоміжну роль, тоді як сьогодення вимагає повноцінного забезпечення навчання, комунікації та колаборації для всіх учасників освітнього процесу за допомогою електронних ресурсів. Тому виникає необхідність у модернізації системи електронного навчання університету відповідно до поточних потреб та викликів. У даній статті окреслені шляхи реалізації змін в системі електронного навчання на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка, зокрема увага приділена персоналізації освітнього середовища для різних учасників освітнього процесу, можливостям для систематизації інформації та проведення моніторингу. Завдяки організації електронних навчальних курсів (ЕНК) університету відповідно до створених в системі електронного навчання освітніх програм студенти мають актуальну інформацію щодо всіх навчальних дисциплін, що належать до відповідної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми: розподіл за семестрами, форми контролю, прогрес на курсі, тощо. Одночасно це дає можливість адміністрації відслідковувати діяльність здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників за кожною освітньою програмою. Реалізований в Київському університеті імені Бориса Грінченка модуль електронного деканату дозволяє проводити моніторинг освітнього процесу, отримувати актуальні дані щодо проходження кожного ЕНК, а також дозволяє персоналізувати освітній процес для кожного студента завдяки індивідуальному навчальному плану. За допомогою системи е-навчання здобувачі мають змогу дистанційно ознайомитися з навчальним матеріалом з різних дисциплін, виконати та відправити виконані завдання на перевірку викладачу, пройти тестування. Організація персонального кабінету також дозволяє отримати швидкий доступ до інструментів комунікації та співпраці для організації онлайнових занять, групової роботи та отримання зворотного зв’язку від викладачів, бібліотеки Університету та інших корисних ресурсів, що спрощують доступ до освітніх ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Т.
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Буйницька, О. П.
    Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом / О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 13-31, DOI 10.28925/2414-0325.2021.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підвищення кваліфікації -- адаптивна система -- цифрова компетентність -- персоналізована траєкторія професійного розвитку -- електронне навчання
Анотація: Стаття присвячена питанню розробки системи підвищення кваліфікації викладачів для розвитку цифрової компетентності. Обґрунтовано необхідність розробки вказаної системи та описано адаптивну систему підвищення кваліфікації викладачів за цифровим напрямом в Київському університеті імені Бориса Грінченка, що передбачає можливості формування персоналізованих траєкторій професійного розвитку викладачів. Відповідно до потреб закладу освіти адаптивність системи реалізована у двох напрямах: до часових можливостей тестування та проходження міні-курсів; до персональних потреб викладача відповідно до рівня знань, професійного спрямування та встановлених цілей. Розроблено модель організації цієї системи, що побудована на основі самооцінювання, самоосвіти, за принципами мікронавчання. Адаптивна система реалізована в системі енавчання за допомогою наступних структурних елементів - діагностичного тесту та набору міні-курсів, завдяки тематичній організації яких досягається персоналізації траєкторії навчання викладачів. Деталізовано застосовані підходи у формуванні діагностичного тесту, в тому числі забезпечення його інтегрованості, варіативності та валідності, а також принцип його використання з метою визначення рівня цифрової компетентності викладачів відповідно до розробленого Корпоративного стандарту цифрової компетентності. На прикладі обов'язкового рівня цифрової компетентності Аналітик-Дослідник (А) показано використання наборів міні-курсів для всіх рівнів володіння цифровою компетентністю - Інтегратора (В1), Експерта (В2); Лідера (С1) та Новатора (С2). Система дозволяє викладачу відслідковувати у персональному кабінеті прогрес та визначати власну траєкторію професійного розвитку та за допомогою використання вбудованих інструментів бізнесаналітики отримувати візуалізовану цілісну картину результатів цифрової професійної діяльності. Окреслено роль адаптивної системи у організації підвищення кваліфікації викладачів та перспективи подальшого використання результатів впровадження даної системи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна.
    Використання візуалізації даних в системі електронного навчання = The use of data visualization in e-learning system / Л. О. Варченко-Троценко, А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 21-31, DOI 10.28925/2414-0325.2022.122 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова візуалізація -- типи цифрових візуалізаці
Анотація: Широке використання цифрових інструментів у всіх сферах, в тому числі в освіті призводить до збільшення кількості створених та здобутих даних в геометричній прогресії, виникає проблема їх інтерпретації та швидкого аналізу. Зокрема збільшується кількість відомостей для моніторингу та використання системи електронного навчання в закладах освіти. Допомагає пришвидшити сприйняття відомостей їх візуалізація, в тому числі і візуалізацій навчальних матеріалів та частини відомостей освітньої діяльності, що представлені у числовому та текстовому форматах. Щоб візуалізувати дані, необхідно пройти процеси отримання, фільтрації, аналізу, представлення, модифікації та взаємодії даних.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Тютюнник, Анастасія Володимирівна
Tiutiunnyk Anastasiia
Varchenko-Trotsenko Liliia


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Терлецька, Тетяна Сергіївна.
    Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle / Т. С. Терлецька, О. М. Глушак, Л. О. Варченко-Троценко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 77-89, DOI 10.28925/2414-0325.2023.147 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронний курс -- потреби студентів -- рівень знань
Анотація: Сьогодні адаптація освітнього процесу до потреб студентів є однією з найпоширеніших тем в педагогічних дослідженнях. Різні аспекти цієї теми вивчаються українськими та зарубіжними науковцями. Дана стаття досліджує одне з дотичних питань - різницю в рівні знань здобувачів всередині академічної групи закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Глушак, Оксана Михайлівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





   
    Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 97-115, DOI 10.28925/2414-0325.2023.158 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- вчитель початкової школи -- трудові функції вчителя -- цифрові інструменти
Анотація: Штучний інтелект є однією з найбільш прогресивних технологій сьогодення, яка стрімко поширюється у всі сфери людської діяльності, включаючи освіту. У 2023 році чат GPT зайняв четверте місце у рейтингу Top 100 Tools for Learning, що свідчить про потужний потенціал інструментів штучного інтелекту для розвитку інноваційних процесів в освіті . Відповідно, педагогічні працівники мають розуміти, що таке штучний інтелект, його особливості та шляхи його використання для заміни рутинної діяльності як вчителя так і учнів при навчанні та викладанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Морзе, Наталія Вікторівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Тетяна Сергіївна
Смирнова-Трибульська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)