Spirina, T. Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions [Електронний ресурс] = Соціально-педагогічна підтримка студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh. - Електронні текстові дані> // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P62-71, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635 Кл.слова (ненормовані): заклад вищої освіти -- інтегрована група -- студенти з інвалідністю -- освіта -- навчання Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Grabowska, B. Грабовська Барбара Liakh, T. Лях Тетяна Спіріна Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
> Шифр: О168872740/2014/3 Журнал 2014р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Lewowicki, Tadeusz. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej / Т. Lewowicki. - С.11-16 Сисоєва, Світлана Олександрівна. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології / С. О. Сисоєва. - С.17-22 Соколова, Ірина. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті / І. Соколова. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вища освіта, компаративне дослідження, компаративний аналіз Побірченко, Неоніла. Психолого-дослідницькі позиції в освітології / Н. Побірченко. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дослідницька позиція, консультативно-орієнтоване спілкування, освітологія Щурек-Борута, Аліна. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ідентичність, навчання, конструктивізм Грабовська, Барбара. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу / Б. Грабовська. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: маргіналізація, освітня політика, підготовка вчителів Батечко, Ніна. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система / Н. Батечко. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: магістр, магістратура, педагогічна система Суходольська, Йолянта. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування / Й. Суходольська. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст. Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітня політика як державний пріоритет / В. Огнев’юк. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст. Мосьпан, Наталія. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект / Н. Мосьпан. - С.65-69. - Бібліогр. в кінці ст. Гриневич, Лілія. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти / Л. Гриневич. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст. Слюсаренко, Олена. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст. Братко, Марія. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття / М. Братко. - С.81-88. - Бібліогр. в кінці ст. Панченко, Алла. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект / А. Панченко. - С.88-93. - Бібліогр. в кінці ст. Мєшальскі, Стефан. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій / С. Мєшальскі. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст. Купрій, Тетяна. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект / Т. Купрій. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст. Урбан, Яніна. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта? / Я. Урбан. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьменко, Ольга. Лібералізація сучасної університетської освіти / О. Кузьменко. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст. Беднарська, Наталія. Навчання в епоху Інтернету / Н. Беднарська. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст. Чернуха, Надія. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн. - С.122-125. - Бібліогр. в кінці ст. Ющак, Криштоф. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів? / К. Ющак. - С.126-130. - Бібліогр. в кінці ст. Попова, Діана. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії / Д. Попова. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті, Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний) |
Grabowska, Barbara. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji / B. Grabowska> // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 132-139, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.132139. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
Рубрики: Освіта--Полікультурна освіта Кл.слова (ненормовані): еміграція -- ідентичність -- ідентичність емігрантів Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.132139, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Грабовська, Барбара Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Грабовська, Барбара. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Б. Грабовська> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 40-45, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4045. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): маргіналізація -- освітня політика -- підготовка вчителів Анотація: Проаналізовано освітню політику у здійсненні підготовки вчителів. Охарактеризовано освітні стандарти, сформовані для вчительської діяльності в Республіці Польща; використовуючи результати звіту «Ключова інформація про вчителів та шкільних лідерів в Європі», обговорено параметри підготовки вчителів в Європі. Вказано на маргіналізацію психолого-педагогічної та дидактичної підготовки майбутніх вчителів у Республіці Польща. Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний) |