> Шифр: О283150799/2015/2 Журнал 2015р. № 2 (10) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Альохін, М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів / М. М. Альохін. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст. Венгловська, О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) / О. А. Венгловська. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст. Вербицький, В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.) / В. А. Вербицький. - С.23-38. - Бібліогр. в кінці ст. Галицька, М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів / М. М. Галицька. - С.39-48. - Бібліогр. в кінці ст. Головчук, С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій / С. Ю. Головчук. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст. Голубенко, Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності / Т. О. Голубенко. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст. Грищук, Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови / Ю. В. Грищук. - С.67-75. - Бібліогр. в кінці ст. Губіна, А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії / А. М. Губіна. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст. Диба, Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології / Т. Г. Диба. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст. Долинський, Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови / Є. В. Долинський. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст. Доценко, О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей / О. Л. Доценко. - С.109-116. - Бібліогр. в кінці ст. Іванюк, Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.117-131. - Бібліогр. в кінці ст. Іващук, О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle / О. В. Іващук. - С.132-140. - Бібліогр. в кінці ст. Козир, М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології / М. В. Козир. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст. Колісник-Гуменюк, Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - С.150-158. - Бібліогр. в кінці ст. Куземко, Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей / Л. В. Куземко. - С.159-169. - Бібліогр. в кінці ст. Мілова, О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки / О. Є. Мілова. - С.170-181. - Бібліогр. в кінці ст. Музика, О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості / О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова. - С.182-192. - Бібліогр. в кінці ст. Некрутенко, О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями / О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова. - С.193-204. - Бібліогр. в кінці ст. Нітенко, О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету / О. В. Нітенко. - С.205-216. - Бібліогр. в кінці ст. Павлюк, Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.217-228. - Бібліогр. в кінці ст. Паламарчук, Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти / Л. Б. Паламарчук. - С.229-240. - Бібліогр. в кінці ст. Саврасова-В’юн, Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.241-254. - Бібліогр. в кінці ст. Сидорчук, М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків / М. С. Сидорчук. - С.255-263. - Бібліогр. в кінці ст. Теряєва, Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики / Л. А. Теряєва. - С.264-273. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Доценко, О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Л. Доценко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 109-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): лінгвістика -- мовна компетентність -- комунікативна компетентність Анотація: У статті розглядаються особливості формування мовної та комунікативної компетентності студентів-нефілологів; розкрито специфіку врахування ступеня комунікативного наповнення спеціальності під час визначення обсягу і змісту лінгвістичної складової навчального плану підготовки бакалавра та магістра; запропонований орієнтовний перелік навчальних дисциплін лінгвістичного циклу для студентів з комунікативно наповненими та комунікативно ненаповненими спеціальностями. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |