> Шифр: М898489384/2022/7 Журнал 2022р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк, Ольга. Vocation and career choice in higher art education / О. Олексюк. - С.4-9 Карась, Ганна. Мистецька освіта у життєтворчості Олександра Кошиця / Г. Карась. - С.10-15 Черкасов, Володимир. Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи / В. Черкасов. - С.16-20 Свириденко, Наталія. Музей музичних інструментів як засіб оптимізації фахової підготовки майбутнього бакалавра музичного мистецтва / Н. Свириденко. - С.21-26 Шетеля, Наталія. Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв на засадах аксіологічного підходу / Н. Шетеля. - С.27-31 Соколова, Ганна. Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури / Г. Соколова. - С.32-37 Римар, Ірина. Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю / І. Римар. - С.38-43 Ісаєнко, Ісаєнко. Слуховий самоконтроль у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з інструментального ансамблю / Г. Ісаєнко. - С.44-51 Завалко, Катерина. Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання / К. Завалко, К. Балюра. - С.52-62 Бондаренко, Лариса. Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності / Л. Бондаренко, О. Майсак. - С.63-69 Теряєва, Лариса. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій / Л. Теряєва. - С.70-76 Коваль, Анастасія. Синквейн у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу / А. Коваль. - С.77-81 Даценко, Марія. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки / М. Даценко. - С.82-86 Мирошниченко, Валерій. Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу / В. Мирошниченко. - С.87-91 Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |
Завалко, Катерина. Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання / К. Завалко, К. Балюра> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 52-62, DOI 10.28925/2518-766X.2022.79 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): дошкільник -- донотний період -- музичне виховання Анотація: У статті розглянуто донотний період як необхідний та важливий у процесі навчання музикантів. Від успішності навчання на цьому етапі залежить ефективність подальшого опанування грою на музичному інструменті. На основі вивчення літератури було визначено, що музичний розвиток є актуальним для дітей саме дошкільного віку, оскільки на різних вікових етапах дитина виявляє та розвиває різні здібності, які відповідають особливостям певного вікового періоду. Важливою ознакою музикальності дошкільника є його творче ставлення до музики, адже, слухаючи та сприймаючи музичний твір, дитина емоційно на свій розсуд уявляє художній образ, відтворюючи його у співі, грі, танці чи на папері. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Балюра, Катерина Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |