> Шифр: М898489384/2019/4 Журнал 2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Oleksiuk, O. Interdisciplinarity in the development of post-classical art education / O. Oleksiuk. - С.4-9 Кл.слова: стратегія, постнекласична парадигма, міждисциплінарний дискурс Zeman, A. The culturally creative meaning of communication during choral concert / A. Zeman. - С.10-15 Кл.слова: дидактичні цінності, філософія діалогу, естетичне виховання Падалка, Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку / Г. М. Падалка. - С.16-21 Кл.слова: художньо-методична культура,, заклад вищої освіти, принципи саморозвитку Черкасов, В. Ф. Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії / В. Ф. Черкасов. - С.22-28 Кл.слова: художньо-естетичне виховання, навчальні плани, реформування загальної музичної освіти Тушева, В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки / В. В. Тушева. - С.29-36 Кл.слова: диригент хору, навчальний хоровий колектив, педагогічна воля Кифенко, А. М. Професійна діяльність диригента навчального хорового колективу / А. М. Кифенко, Х. В. Голян Комендант, Т. П. Художники Республики Молдова в рамках современности (на примере работ художников Валерия и Иона Жабинских) / Т. П. Комендант, Е. М. Юдина. - С.43-50 Троєльнікова, Л. О. Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу / Л. О. Троєльнікова. - С.51-58 Кл.слова: освіта, художня культура, освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура Проців, Л. Й. Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі / Л. Й. Проців. - С.59-65 Кл.слова: метаісторія, музична культура, наукова та творча еліта Зайцева, В. І. Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги" / В. І. Зайцева. - С.66-69 Кл.слова: творчість, українські художники, культура Куліш, М. І. Редакторський стиль О. Зілоті: досвід інтерпретації (на матеріалі редакцій творів Йоганна Себастьяна Баха та Моріса Равеля) / М. І. Куліш. - С.70-76 Кл.слова: редакторство, інтерпретація, обробка Гмиріна, С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу / С. В. Гмиріна. - С.77-83 Кл.слова: сольний спів, студент-вокаліст, вокальний твір Шпирка, А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.84-89 Кл.слова: емоційна виразність, емоційна саморегуляція, емпатія Косінська, Н. Л. Стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності як педагогічна умова формування сценічно-образної культури / Н. Л. Косінська. - С.90-96 Кл.слова: сценічно-образна культура, процес вокальної підготовки, творча самореалізація Вишневецька, М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / М. В. Вишневецька. - С.97-102 Кл.слова: естетична культура, цінності., культура особистості Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
> Шифр: М898489384/2020/5 Журнал 2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8 Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15 Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23 Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31 Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35 Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42 Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48 Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53 Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59 Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65 Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73 Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88 Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97 Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105 Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111 Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119 Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127 Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133 Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139 Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Проців, Л. Й. Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі [Електронний ресурс] / Л. Й. Проців> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 59-65, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.8 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): метаісторія -- музична культура -- наукова та творча еліта Анотація: У статті висвітлюється погляд на історію української музичної педагогіки як метаісторію, змістом якої є незмінні величини, духовні константи людства. До сталих структур, стійких в історичному часі, належать і такі сюжети, як збіги, аналогії, зустрічі в історії, часі та просторі, які вимагають знаково-символічного тлумачення. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій [Електронний ресурс] / Л. Й. Проців> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 16-23, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.3 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): мистецькі династії -- вокальне виконавство -- метаісторія Анотація: У статті висвітлюється мистецький шлях представників династії Крушельницьких (Ставниковичів). Поняття «династія» розглядається як духовний зв’язок багатьох поколінь однієї родини, індивідуальне підсвідоме, яке формує родове (колективне) підсвідоме, акумулюється та утверджується у наступних поколіннях. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |