> Шифр: С325934233/2015/2 Журнал 2015р. № 2 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Бойко, В. Етно-національні первні культури й художньої літератури / В. Бойко Омельчук, О. Михайло Рудницький: критика – канон – контекст / О. Омельчук Сінченко, О. Неопотебнянство Бориса Навроцького / О. Сінченко Удовиченко, Л. Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця ХІХ ст / Л. Удовиченко Борисенко, К. Стилістичні особливості українських богословсько-полемічних трактатів, спрямованих проти "старого обряду" / К. Борисенко Гарачковська, О. Віршована сатира і гумор на шпальтах часопису "Літературний Чернігів" / О. Гарачковська Малахова, О. Літературно-естетичні аспекти пісенної лірики Лілії Золотоноші / О. Малахова Олійник, С. Пастиш як прийом жанрової трансформації роману "Адепт" В. Єшкілєва та О. Гуцуляка / С. Олійник Taraszkiewicz, J. Początki działalności zakonu pijarów w Lubieszowie czyli Nowym Dolsku na Ukrainie / J. Taraszkiewicz Санакоєва, Н. Структурні елементи PR-процесу у сфері освітніх послуг / Н. Санакоєва, В. Кушнір Подшивайлова, А. К проблеме разграничения терминов Воздействие и Влияние / А. Подшивайлова Поліщук, Я. Александер Ф’ют. Посмертні пригоди Бруно Шульца / Я. Поліщук Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Санакоєва, Н. Структурні елементи PR-процесу у сфері освітніх послуг [Електронний ресурс] / Н. Санакоєва, В. Кушнір. - Електронні текстові дані> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): освітні послуги -- планування -- ринок освітніх послуг -- цільова аудиторія -- PR-кампанія -- PR-процес Анотація: У статті досліджено особливості структурних елементів PR-діяльності у сфері освітніх послуг. Охарактеризовано поняття «ринок освітніх послуг». Значну увагу приділено основним етапам планування PR-кампанії для освітньої установи згідно з існуючими науковими концепціями. Виокремлено проблеми при плануванні PR-діяльності ВНЗ. Дослідження має практичну цінність для освітніх закладів та фахівців у сфері PR. Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Кушнір, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |