> Шифр: О168872740/2014/3 Журнал 2014р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Lewowicki, Tadeusz. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej / Т. Lewowicki. - С.11-16 Сисоєва, Світлана Олександрівна. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології / С. О. Сисоєва. - С.17-22 Соколова, Ірина. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті / І. Соколова. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вища освіта, компаративне дослідження, компаративний аналіз Побірченко, Неоніла. Психолого-дослідницькі позиції в освітології / Н. Побірченко. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дослідницька позиція, консультативно-орієнтоване спілкування, освітологія Щурек-Борута, Аліна. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ідентичність, навчання, конструктивізм Грабовська, Барбара. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу / Б. Грабовська. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: маргіналізація, освітня політика, підготовка вчителів Батечко, Ніна. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система / Н. Батечко. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: магістр, магістратура, педагогічна система Суходольська, Йолянта. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування / Й. Суходольська. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст. Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітня політика як державний пріоритет / В. Огнев’юк. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст. Мосьпан, Наталія. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект / Н. Мосьпан. - С.65-69. - Бібліогр. в кінці ст. Гриневич, Лілія. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти / Л. Гриневич. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст. Слюсаренко, Олена. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст. Братко, Марія. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття / М. Братко. - С.81-88. - Бібліогр. в кінці ст. Панченко, Алла. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект / А. Панченко. - С.88-93. - Бібліогр. в кінці ст. Мєшальскі, Стефан. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій / С. Мєшальскі. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст. Купрій, Тетяна. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект / Т. Купрій. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст. Урбан, Яніна. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта? / Я. Урбан. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьменко, Ольга. Лібералізація сучасної університетської освіти / О. Кузьменко. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст. Беднарська, Наталія. Навчання в епоху Інтернету / Н. Беднарська. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст. Чернуха, Надія. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн. - С.122-125. - Бібліогр. в кінці ст. Ющак, Криштоф. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів? / К. Ющак. - С.126-130. - Бібліогр. в кінці ст. Попова, Діана. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії / Д. Попова. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті, Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: О168872740/2012/1 Журнал 2012р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Левовицький, Тадеуш. Ґенеза цілісних підходів до проблеми освіти – на зустріч з освітологією / Т. Левовицький. - С.49-21 Сисоєва, Світлана Олександрівна. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.22-29 Баліньська, М. У пошуках моделі освітології / М. Баліньська. - С.30-33 Беднарська, Н. Дослідження освіти в Польщі / Н. Беднарська. - С.34-48 Кузьменко, О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти / О. Кузьменко. - С.49-51 Бех, І. Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі / І. Бех. - С.52-58 Крушевський, К. Педагогіка, яка спирається на докази (доказова) / К. Крушевський. - С.59-61 Дічек, Н. Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста / Н. Дічек. - С.62-68 Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / Віктор Олександрович Огнев’юк. - С.69-75 Ґайда, Я. Гуманістично-антропологічні цінності як основа універсального канону освіти / Я. Ґайда. - С.76-82 Мазур, Б. Неоліберальна освітня ідеологія – етичний вимір / Б. Мазур. - С.83-85 Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.86-90 Даценко, Ю. Освітологічні акценти освітньої політики / Ю. Даценко. - С.91-95 Корчак, Л. Суспільні та економічні наслідки безробіття / Л. Корчак. - С.96-105 Калашнікова, С. Концепція лідерства в управлінні освітніми системами / С. Калашнікова. - С.106-112 Мєшальський, С. Різні погляди на людську природу та роздуми про освіту / С. Мєшальський. - С.113-116 Мороз, О. Медіа-освіта у структурі освітології / О. Мороз. - С.117-119 Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: О168872740/2013/2 Журнал 2013р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Огнев’юк, Віктор Олександрович. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти / В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк. - С.9-14 Левовицький, Тадеуш. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю / Т. Левовицький. - С.15-28 Кл.слова: освітні реформи, Польша, освіта Польщі , соціологія освіти , Польша Мешальський, Стефан. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи / Стефан Мешальський. - С.29-35 Кл.слова: освітні реформи, Польща, демократизація школи, Польща, освітні нерівності, Польща Сисоєва, Світлана Олександрівна. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С.36-45 Кл.слова: модернізація освіти, методологія міждисциплінарності, вища освіта Поясок, Тамара Борисівна. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Т. Б. Поясок. - С.46-50 Кл.слова: система освіти, міждисциплінарні зв'язки , принципи освітньої політики Гайдзіца, Анна. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти / А. Гайдзіца. - С.51-58 Кл.слова: система освіти, Польща, демографічні зміни, Польща, розвиток особистості, Польща Ружанська, Анєля. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи / А. Ружанська. - С. 59-65 Кл.слова: освітня політика, релігійна освіта, полікультурна Європа Щурек-Борута, Аліна. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.66-73 Кл.слова: суспільне замовлення, розвиток умінь, набуття знань Козак, Людмила. Науковий тезаурус інноваціної освіти / Людмила Козак Кл.слова: освітня інновація Корчак, Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст / Л. Корчак. - С.82-92 Кл.слова: соціальна допомога, причини безробіття, форми протидії безробіттю Линьов, Костянтин Олександрович. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С.93-96 Кл.слова: професійний розвиток, індивідуальна траєкторія навчання, підвищення кваліфікації Саух, Петро Юрійович. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою / П. Ю. Саух. - С.97-109 Кл.слова: професійна підготовка, соціокультурна місія, комерціалізація Морщиньська, У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти / У. Морщиньська, В. Морщиньський. - С.110-118 Кл.слова: філософія освіти, Польща, герменевтика , феноменологія Кузьменко, О. Концептуальні моделі університету / О. Кузьменко. - С.119-124 Кл.слова: місія Університету, функції Університету, ідея Університету Чернуха, Н. Соціологія освіти в структурі освітології / Н. Чернуха. - С.125-130 Кл.слова: соціальні відносини, гуманітарна освіта, освітологія Собецький, М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта / М. Собецький. - С.131-137 Кл.слова: міжкультурна освіта, ідентичність Кужемпа, Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти / Я. Кужемпа. - С.138-146 Кл.слова: полікультурне навчання, імміграція, міжкультурне спілкування Огродська-Мазур, Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі / Є. Огродська-Мазур. - С.147-154 Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща Койс, В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити? / В. Койс. - С.155-162 Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща, вчителі пограниччя, етнічні відносини Мартиненко, С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко. - С.163-167 Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа, модернізація освіти Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний) |
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва> // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 22-29 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний) |
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва> // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 36-45 Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- методологія міждисциплінарності -- вища освіта Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний) |
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 17-22, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.1723 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): компаративістика -- дисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід Анотація: У статті розглядається об’єкт, предмет, мета, статус та завдання порівняльної педагогіки в контексті становлення і розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології; показано, що освітологія сприяє переосмисленню місця порівняльної педагогіки у науковому освітньому просторі, а освітологічний підхід дозволяє подолати у порівняльних дослідженнях дисциплінарні бар’єри і вийти на більш високий продуктивний рівень, який забезпечує методологія міждисциплінарного та мультидисциплінарного підходів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний) |