> Шифр: О283150799/2020/1 Журнал 2020р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Pappas, G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self / G. Pappas. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст. Лоза, Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку / Т. Лоза. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст. Жадько, О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів / О. Жадько. - С.31-43. - Бібліогр. в кінці ст. Куценко, Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти / Т. Куценко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст. Наумова, В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку / В. Наумова. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст. Буйницька, О. Цифровізація закладу вищої освіти / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст. Ветчанін, Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics / Є. Ветчанін, Д. Горбатовський. - С.80-93. - Бібліогр. в кінці ст. Глінчук, Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація / Ю. Глінчук. - С.94-105. - Бібліогр. в кінці ст. Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти / М. Цуркан. - С.106-117. - Бібліогр. в кінці ст. Скрипник, Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти / Т. Скрипник. - С.118-130. - Бібліогр. в кінці ст. Мієр, Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції / Т. Мієр, Г. Бондаренко. - С.131-142. - Бібліогр. в кінці ст. Іонова, О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - С.143-154. - Бібліогр. в кінці ст. Мельниченко, О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу / О. Мельниченко. - С.155-168. - Бібліогр. в кінці ст. Batechko, N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - С.169-181. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти [Електронний ресурс] / М. Цуркан. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 106-117, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): іноземний студент-медик -- підхід до навчання -- професійно-комунікативна компетентність -- українська мова як іноземна Анотація: У статті описано методологічні підходи до навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти, зокрема розкрито зміст і особливості системного, комунікативно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого, професійно зорієнтованого, соціокультурного, словоцентричного, контекстного, компетентнісного підходів. Зазначено, що виокремлення представлених підходів до навчання української мови як іноземної здійснено відповідно до мети та завдань навчальної дисципліни, а також із врахуванням кінцевого результату професійної підготовки іноземних випускників українських медичних закладів вищої освіти – сформованої професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: Н057263/2019/3 Журнал 2019р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Yaroshenko, О. Research competence component structure of academic and scientific staff / О. Yaroshenko. - С.7-12 Шумигора, Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи / Л. Шумигора. - С.13-21 Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості / О. Черепєхіна. - С.22-28 Соколова, І. Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи moodlecloud / І. Соколова Bulvinska, О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching / О. Bulvinska, L. Chervona. - С.38-41 Dzikovska, M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists / M. Dzikovska. - С.45-50 Цуркан, М. Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови / М. Цуркан. - С.51-56 Регейло, І. Вища освіта США: інституційні цінності системи / І. Регейло. - С.57-64 Serheieva, O. Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union / O. Serheieva, I. Myronova. - С.65-70 Теренко, О. Парадигми освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.71-75 Khomych, O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine / O. Khomych. - С.76-81 Lynova, I. PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland / I. Lynova. - С.82-87 Батечко, Н. Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.88-94 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Цуркан, М. Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови [Електронний ресурс] / М. Цуркан. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 51-56, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.5156. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): студент-іноземець -- медична термінологія -- компетентність -- мовленнєвий -- іноземна мова Анотація: У статті окреслено поняття професійної мовленнєвої компетентності іноземного студента-медика, запропоновано ефективні методи її формування на заняттях із української мови як іноземної на прикладі вивчення комунікативної теми «Кров. Донорство крові». Описано структуру і принципи формування професійної мовленнєвої компетентності, запропоновано систему лексико-граматичних вправ як ефективної технології формування професійної мовленнєвої компетентності майбутнього лікаря. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |