Шифр: Н057263/2016/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 3/4 . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. У пошуках нової педагогіки: критичний аналіз / Л. Л. Хоружа. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Овчаренко, Наталія Федорівна. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: закономірності і принципи / Н. Ф. Овчаренко. - С.12-17. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна Григорівна. Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності / Н. Г. Батечко, І. О. Титаренко. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: характеристика базових понять / О. Ю Лисенко. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Козак, Людмила Василівна. Педагогічна інноватика як міждисциплінарна галузь професійної педагогіки / Л. В. Козак. - С.29-35
Мачинська, Наталія Ігорівна. Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури / Н. І. Мачинська. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст.
Коваль, Тамара Іванівна. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно- комунікаційних технологій / Т. І. Коваль. - С.39-43. - Библиогр. в конце ст.
Діденко, Ірина. Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки) / І. Діденко. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (20-40 роки XX століття) / В. Л. Сліпчук. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Бобрицька, Валентина Іванівна. Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами / В. І. Бобрицька. - С.53-58. - Библиогр. в конце ст.
Піддячий, Микола. Освіта і наука України у вимірі громадянських суспільств: соціально-професійна орієнтація / М. Піддячий. - С.59-65. - Библиогр. в конце ст.
Мозолев, Олександр. Процесуальний підхід до розробки моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі / О. Мозолев. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга Михайлівна. Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.71-75. - Библиогр. в конце ст.
Mospam, Natalia. Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states / N. Mospam. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Загородня, Алла Анатоліївна. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Україні: мережа вищих навчальних закладів / А. А. Загородня. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура, зміст / С. О. Сисоєва. - С.85-89. - Библиогр. в конце ст.
Регейло, Ірина Юріївна. Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк. - С.90-98. - Библиогр. в конце ст.
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід / Т. Є Кристопчук. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Тригуб, Ілона Іванівна. Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії / І. І. Тригуб. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія Володимирівна. Педагогічна освіта у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження / Ю. В. Грищук. - С.109-115. - Библиогр. в конце ст.
Клопов, Роман Вікторович. Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для підвищення ефективності наукових досліджень в професійній освіті / Р. В. Клопов, О. Пшенична. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Бут, Володимир. Впровадження сучасних форм навчання впродовж життя в Україні / В. Бут, Г. Панченко. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Фрицюк, Валентина. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку / В. Фрицюк. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Соломаха, Світлана Олександрівна. Практика формування художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти / С. О. Соломаха. - С.133-137. - Библиогр. в конце ст.
Беседа, Наталія Анатоліївна. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Н. А. Беседа, О. Воробйов. - С.138-141. - Библиогр. в конце ст.
Перепелиця, Олеся. Оцінка задоволеності студентів медичного коледжу майбутньою професією / О. Перепелиця. - С.142-148. - Библиогр. в конце ст.
Ржевська, Наталія. Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу / Н. Ржевська. - С.148-153. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Mospam, Natalia.
    Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states [Електронний ресурс] / N. Mospam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 75-79, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7579. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в країнах ЄС

Кл.слова (ненормовані):
правові акти -- національні освітні системи -- ринок праці -- стандарти освіти -- взаємодія
Анотація: У статті представлено дослідження законів про вищу освіту та ринку праці в країнах ЄС: Республіках Словенії, Чехії, Польщі, Хорватії та Сербії. Система правових актів, прийнятих інститутами ЄС встановлює напрямок поступової гармонізації національних освітніх систем держав-членів з внутрішнім ринком. Правові акти показують спробу ЄС сформувати наднаціональну єдину політику підготовки студентів відповідно до потреб ринку праці, що регулюється в першу чергу наднаціональним, а потім національним законодавством. Проведене дослідження свідчить, що на сьогодні в Європейському Союзі формується політика взаємодії вищої освіти з ринком праці, яка регулюється нормами національного і наднаціонального законодавства. Основною особливістю такої політики в порівнянні з іншими сферами в ЄС є те, що ця сфера все більшою мірою регулюється уніфікованим законодавством, яке передбачає використання єдиних підходів і стандартів. Серед таких підходів виділяємо підготовку випускників ВНЗ відповідно до потреб ринку праці. Аналіз національного нормативного забезпечення політики взаємодії вищої освіти з ринком праці в стратегічному вимірі дозволив виявити певні недоліки законодавства, які ставлять під сумнів ефективність майбутніх досягнень у цій сфері в деяких державах-членах ЄС. Проте, закони про вищу освіту в Республіці Польщі та закон про ринок праці Республіки Словенії є найкращім прикладом законодавчих актів, у яких чітко простежується дотримання норм та стандартів Європейського законодавства з питання взаємодії вищої освіти та професійної підготовки з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мосьпан, Наталія Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)