Іваній, Олена.
    Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами / О. Іваній // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 23-27, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.2327. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Історія педагогіки--Вища школа

Кл.слова (ненормовані):
Середньовіччя -- університетська освіта -- римське право
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.2327,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Грищук, Юлія.
    Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 75-80, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.7580. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітнє право

Кл.слова (ненормовані):
адаптація законодавства -- законодавство про вищу освіту -- освіта в Польщі
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.7580,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Сисоєва, Світлана.
    Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти / С. Сисоєва // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 81-87, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.8187. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Вища освіта--Наукові ступені

Кл.слова (ненормовані):
освіта в США -- Ph.D (доктор філософії в галузі освіти) -- Ed.D (доктор в галузі освіти)
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.8187,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Вдовиченко, Євген.
    Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 88-93, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.8893. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Філософія освіти--Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в Китаї -- модернізація змісту освіти -- університет -- глобалізація -- корупція
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.8893,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Мозолев, Олександр.
    Процесуальний підхід до розробки моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі [Електронний ресурс] / О. Мозолев. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)6570. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Управління освітою--Фізична культура

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Польщі -- модель -- процесуальний підхід -- якість
Анотація: У статті проведений аналіз поглядів польських науковців на процесуальні підходи в управлінні якістю освіти, розкрито їх зміст в роботі Державної Акредитаційної Комісії Польщі, який дозволяє провести оцінку діяльності закладу освіти та представити результати в структурованому вигляді. Сформовано авторське бачення поняття «якість управління розвитком освіти в сфері фізичною культурою і спорту Польщі». Встановлено, що процесуальний підхід до управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту Польщі – це сукупність та взаємодія правових, нормативних, адміністративних впливів на суб’єкти системи управління, які використовуються з метою корегування їх діяльності. Визначені принципи побудови процесуальної моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Іваницька, Ольга Михайлівна.
    Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США [Електронний ресурс] / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 71-75, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7175. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
здобуття вищої освіти -- гранти на навчання -- кредит на навчання -- фінансування освіти
Анотація: У статті проаналізовано досвід США в питаннях застосування різних фінансових інструментів полегшення доступу до здобуття вищої освіти. Визначено, що основним інструментом обрано надання податкового кредиту. Окреслено основні підходи до державного сприяння здобуття вищої освіти, а саме: приймається спеціальне законодавство та визначаються спеціальні інституції; застосовується широкий арсенал інструментів та їх опцій; дозволяється широка диференціація умов реалізації програм в штатах; відбувається поєднання професійного досвіду фінансових установ і освітніх закладів; здійснюється постійний перегляд режиму реалізації програм, як правило, в сторону кращого задоволення інтересів і потреб здобувача освіти. Відзначена необхідність дотримання таких принципів в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Редько, Сергій Іванович
Панченко, Алла Гнатівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Mospam, Natalia.
    Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states [Електронний ресурс] / N. Mospam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 75-79, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7579. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в країнах ЄС

Кл.слова (ненормовані):
правові акти -- національні освітні системи -- ринок праці -- стандарти освіти -- взаємодія
Анотація: У статті представлено дослідження законів про вищу освіту та ринку праці в країнах ЄС: Республіках Словенії, Чехії, Польщі, Хорватії та Сербії. Система правових актів, прийнятих інститутами ЄС встановлює напрямок поступової гармонізації національних освітніх систем держав-членів з внутрішнім ринком. Правові акти показують спробу ЄС сформувати наднаціональну єдину політику підготовки студентів відповідно до потреб ринку праці, що регулюється в першу чергу наднаціональним, а потім національним законодавством. Проведене дослідження свідчить, що на сьогодні в Європейському Союзі формується політика взаємодії вищої освіти з ринком праці, яка регулюється нормами національного і наднаціонального законодавства. Основною особливістю такої політики в порівнянні з іншими сферами в ЄС є те, що ця сфера все більшою мірою регулюється уніфікованим законодавством, яке передбачає використання єдиних підходів і стандартів. Серед таких підходів виділяємо підготовку випускників ВНЗ відповідно до потреб ринку праці. Аналіз національного нормативного забезпечення політики взаємодії вищої освіти з ринком праці в стратегічному вимірі дозволив виявити певні недоліки законодавства, які ставлять під сумнів ефективність майбутніх досягнень у цій сфері в деяких державах-членах ЄС. Проте, закони про вищу освіту в Республіці Польщі та закон про ринок праці Республіки Словенії є найкращім прикладом законодавчих актів, у яких чітко простежується дотримання норм та стандартів Європейського законодавства з питання взаємодії вищої освіти та професійної підготовки з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мосьпан, Наталія Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура, зміст [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 85-89, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)8589. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжний досвід -- науковий ступінь Ph.D. -- науковий ступінь Ed.D -- наукове дослідження -- структура наукового дослідження -- зміст наукового дослідження
Анотація: У статті розглянуто вимоги, обсяг, структуру та зміст наукових досліджень на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти; розкрито структуру вступу й кожного розділу дисертації; приділена увага змісту розділу з методології дослідження, огляду використаної літератури й формуванням висновків; підкреслено, що наукові роботи такого рівня обов’язково повинні містити рекомендації для подальших досліджень; відібрано приклади досліджень, у яких розкривається спільне й відмінне у наукових ступенях Ed.D. і Ph.D.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Регейло, Ірина Юріївна.
    Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 90-98, 10.28925/1609-8595.2016(3-4)9098. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
докторські програми -- доктор філософії -- міждисциплінарний підхід -- Стенфордська вища школа
Анотація: У статті висвітлено підготовку докторів філософії у Стенфордській вищій школі освіти; представлено історичні витоки Стенфордського університету; розкрито зміст освітньої складової чотирьох докторських програм, за якими провадиться підготовка фахівців ступеня PhD; проаналізовано різні форми організації підготовки докторів філософії в галузі освіти; узагальнено вимоги до кожного року підготовки та виокремлено характерні особливості навчання за докторськими програмами; окреслено перспективи використання досвіду підготовки фахівців ступеня PhD у галузі освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Базелюк, Наталія Валеріївна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Кристопчук, Тетяна Євгенівна.
    Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Т. Є Кристопчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 99-103, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)99103. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта--Освіта в зарубіжних країнах

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- моніторинг -- освітні послуги -- професійні знання -- стратегічні цілі -- освіта в Німеччині -- освіта в Нідерландах -- освіта в Фінляндії
Анотація: У статті розкривається одна із стратегічних цілей створення єдиного європейського простору вищої освіти – забезпечення якості вищої освіти. Стаття містить аналіз документів Ради Європи щодо подальшого розвитку системи забезпечення якості освіти. Проаналізовано європейські системи забезпечення якості вищої освіти (на прикладі Німеччини, Нідерландів, Фінляндії). Визначено принципи, механізми, типи оцінювання якості вищої освіти, етапи проведення експертизи з метою їх подальшої реалізації в системі вищої освіти України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Тригуб, Ілона Іванівна.
    Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії [Електронний ресурс] / І. І. Тригуб. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 104-109, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)104109. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Післядипломна освіта--Експерт у галузі освіти

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- освіта у Литві -- освіта у Латвії -- освіта у Естонії -- брифінг -- вступний інструктаж -- тренінг
Анотація: У статті здійснено аналіз досвіду підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії (Литві, Латвії та Естонії). Визначено спільні особливості професійної підготовки експертів у галузі освіти: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; професійну діяльність експертів у галузі освіти регулює Кодекс етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти. Виокремлено такі особливі тенденції підготовки експертів у галузі освіти: у Литві кандидати для вступу до реєстру експертів повинні пройти брифінг / вступний інструктаж; в Естонії кандидатам у експерти необхідно пройти підготовчий річний тренінг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Грищук, Юлія Володимирівна.
    Педагогічна освіта у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження [Електронний ресурс] / Ю. В. Грищук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 109-115, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)109115. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогічна освіта--Вища освіта в Польщі

Кл.слова (ненормовані):
міждисциплінарне дослідження -- наука -- знання -- освітня політика -- педагогічні кадри
Анотація: У статті розглянуто педагогічну освіту у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження. Проаналізовано складність, суперечливість, багатовимірність сприйняття та трактовки визначення понять «освіта» та «педагогічна освіта» польськими й українськими дослідниками. З метою уникнення непорозумінь та спірних питань у визначенні даних понять зроблено спробу їх трактування з точки зору психології, педагогіки, соціології, освітньої політики та інших галузей наукового знання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)