Пошуковий запит: (<.>K=майбутні вихователі<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Косенко Ю. М. Підготовка педагогічних кадрів дошкільного профілю в освітньому просторі Маріупольського державного університету/Ю. М. Косенко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:[б. в.], 2011,N Вип. 1.-С.76-86
|
>2.
| Бєлєнька Г. В. Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання/Г. В. Бєлєнька. - 2006
|
>3.
| Шовкопляс О. М. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату/Шовкопляс Ольга Миколаївна. - 2011
|
>4.
| Шовкопляс О. М. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату/Шовкопляс Ольга Миколаївна. - 2011
|
>5.
| Бєлєнька Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції/Г. Бєлєнька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.30-35
|
>6.
| Карнаухова А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів/А. Карнаухова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.78-82
|
>7.
| Половіна О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів/О. Половіна, І. Кондратець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.83-88
|
>8.
| Руденко Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/Ю. Руденко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.130-142
|
|