Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Колекція Віктора Огнев’юка (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вищий навчальний заклад<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.


    Василенко, М. М.
    Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Василенко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 30-42. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фітнес-тренер -- вища освіта -- вищий навчальний заклад -- професійна підготовка -- фізична культура і спорт
Анотація: У статті представлено сучасні тенденції реформування вищої фізкультурної освіти в контексті загальносвітової освітньої політики (глобалізація, інтернаціоналізація, європеїзація). Зазначено основні ризики та переваги входження вітчизняної фізкультурної освіти у європейський простір. З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах стала предметом обмеженої кількості досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. У більшості випадків автори обмежуються рамками одного з компонентів такої підготовки. Зроблено висновок про необхідність розробки теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Лях, Т. Л.
    Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад / Т. Л. Лях, А. О. Попова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 145-154. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврська програма -- вищий навчальний заклад -- громада -- магістерська програма -- організація громади -- підготовка фахівця до роботи -- розвиток громади
Анотація: У статті авторами аналізуються підходи до підготовки фахівців і дослідників у вищих навчальних закладах Європи з розвитку та організації громад. Автори звертають увагу на причини підготовки таких фахівців у європейських вищих навчальних закладах, а також презентують ряд бакалаврських та магістерських програм з підготовки дослідників та практиків, акцентуючи увагу на різноманітті суб’єктів, залучених до розвитку та організації місцевих громад у європейських країнах. Зокрема, вони порівнюють підходи до підготовки фахівців і дослідників з розвитку та організації місцевих громад у вищих навчальних закладах Великої Британії та континентальної Європи
Дод.точки доступу:
Попова, А. О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.
Шифр: І426210053/2016/7
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 7
Зміст:
Гура, Т. Є. Післядипломна педагогічна освіта в Україні: пріоритетні напрями розвитку / Т. Є. Гура. - С.3-5
Кл.слова: зарубіжний досвід, підвищення кваліфікації, професійний розвиток
Ястребова, В. Я. Проектні технології у післядипломній освіті керівників загалноосвітніх навчальних закладів / В. Я. Ястребова. - С.6-8
Кл.слова: мотиваційна гра, проблематизація, ескіз проекту
Бобко, Т. М. Особливості науково-педагогічної підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності / Т. М. Бобко. - С.9-12
Кл.слова: професійне зростання, методична служба
Армейський, О. С. Методи і засоби формування правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти / О. С. Армейський. - С.13-18
Кл.слова: децентралізація, когнітивна пластичність, проблемне навчання
Мосюра, А. І. Модель використання управлінських технологій в освітньому процесі загальноосвітнього навчального закладу / А. І. Мосюра. - С.19-22
Кл.слова: педагогічні умови, моделювання
Гура, О. І. Особливості використання методу схематизації у професійній підготовці майбутніх фіхівців / О. І. Гура, Ю. А. Адоньєва. - С.23-25
Кл.слова: метакогніції, схема
Ісаєва, С. Д. Характерні особливості реалізації системи підготовки викладачів до ефективної педагогічної взаємодії зі студентами / С. Д. Ісаєва. - С.26-29
Кл.слова: вищий навчальний заклад, розвиток особистості
Корсікова, К. Г. Дидактична гра як метод формування професійної спрямованості майбутніх педагогів у процесі практики / К. Г. Корсікова. - С.30-32
Кл.слова: навчання, активні методи, традиційне навчання
Макаренко, О. В. Дослідження стану формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін / О. В. Макаренко. - С.33-36
Кл.слова: технології навчання
Макаренко, В. І. Структура системи фахових компетентностей майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.37-40
Кл.слова: система, структура, компоненти
Маслова, В. А. Саморегуляція як чинник розвитку психологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу / В. А. Маслова. - С.41-43
Кл.слова: психологічна компетентність, психологічна просвіта
Магрламова, К. Г. Професійне становлення майбутнього лікаря / К. Г. Магрламова. - С.44-47
Кл.слова: професіне навчання, становлення особистості
Байбекова, Л. О. Основні засади сучасної професійної пвдготовки майбутніх філологів / Л. О. Байбекова. - С.48-50
Кл.слова: професійна діяльність, підходи, принципи
Ванівська, О. І. Стратегічна іншомовна компетентність як предмет лінгвометодичних досліджень: навчально-діяльнісний підхід / О. І. Ванівська. - С.51-52
Кл.слова: навчальна стратегія, діяльнісна компетентність
Момот, О. О. Зміст виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.53-56
Кл.слова: навчально-виховний процес, здоров'я, життя
Пєчка, Л. Є. Роль наступності у формуванні основ ціннісного становлення до власного здоров'я дітей / Л. Є. Пєчка : 57-60
Кл.слова: особистість, дошкільний навчальний заклад, початкова школа
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: І368505/2014/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 1
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність : Продовження. Початок дивись у попередньому числі журналу / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-12
Кл.слова: ОСВІТНІЙ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ, ПРОГРАМА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Бориско, Н. Ф. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 1" / Н. Ф. Бориско, О. О. Паршикова. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НМК, НІМЕЦЬКА МОВА, РІВЕНЬ Ф 1. 1. 1.
Коломінова, О. О. Контроль у навчанні іноземної мови учнів початкової школи в аспекті підручникотворення / О. О. Коломінова. - С.18-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОБ'ЄКТИ КОНТРОЛЮ, ОЦІНЮВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, ПОЛІФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
Максименко, Л. О. Вправи для навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери / Л. О. Максименко. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНИЙ ДІАЛОГ, ЕТАПИ НАВЧАННЯ , МЕНЕДЖЕРИ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Майєр, Н. В. Методична компетентність майбутніх викладачів французької мови як компонент загальнопрофесійної підготовки / Н. В. Майєр. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВИКЛАДАЧ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ, ЗАГАЛЬНОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Дьячкова, Я. О. Система вправ для навчання майбутніх правознавців професійно спрямованого англомовного говоріння з використанням веб-квесту / Я. О. Дьячкова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНЕ ГОВОРІННЯ, ДІАЛОГ-ДИСКУСІЯ, ВЕБ-КВЕСТ
Ольховська, А. С. Система вправ для навчання майбутніх філологів двостороннього синхронного перекладу / А. С. Ольховська. - С.47-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИНХРОННИЙ ПЕРЕКЛАД, ПІДГОТОВЧІ ВПРАВИ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК
Андрєєва, Наталія. Онлайн-тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів іноземних мов / Н. Андрєєва, Ю. Дем'янова. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАЙСТЕР-ТЕСТ СЕРВІС, ТЕХНОЛОГІЯ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ, КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія). - С.61-72
Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, УЧНІ 10-14 РОКІВ, НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.03.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Будько, І. Р.
    Інституціональні проблеми розвитку сектора вищої освіти у Україні / І. Р. Будько // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 68-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- вища освіта -- вищий навчальний заклад -- науковий потенціал -- комерціалізація науки

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Юніна, Ольга.
    Інструменти штучного інтелекту у вивченні іноземних мов у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Юніна // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P77-90, DOI 10.28925/2617-5266.2023.85 . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- викладання іноземних мов -- вищий навчальний заклад -- технологія -- якість навчання
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання інструментів штучного інтелекту (ШІ) у системі навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. Дослідження охоплює огляд сучасних підходів до навчання мов, переваги та можливості використання ШІ в освітньому процесі, а також аналіз впливу цих інструментів на академічні досягнення здобувачів.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Мокрієв, М. В.
    Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 60-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-освітнє середовище -- вищий навчальний заклад -- інтеграція
Анотація: Створення інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу це процес впровадження та налаштування значної кількості підсистем його функціонування, куди відносять навчальну, наукову, управлінську та інші. При чому всі ці частини значною мірою інтегровані між собою, повинні передавати в інші підсистеми деякі дані та отримувати від них інші. Незважаючи на велику кількість праць присвячених дослідженням створення інформаційно-освітніх середовищ вищих навчальних закладів, більшість з них стосуються суто педагогічних та організаційних аспектів і зовсім мало розглядають питання практичної реалізації з наведенням реальних прикладів. Мета статті є демонстрація технічних можливостей організації інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу шляхом інтеграції різних програмних компонентів. При цьому, робиться спеціальний наголос на використанні елементів відкритого програмного забезпечення та інтеграції з популярними хмарними сервісами. Використовуючи методи аналізу попередніх досліджень, порівняння описаних в них підходів та шляхом практичної перевірки було визначено можливий набір програмного забезпечення та технічної реалізації для створення інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. В статті розглядається, що таке інформаційно-освітнє середовище, з яких підсистем воно повинно складатися, і як технічно ці підсистеми та їхня взаємна інтеграція можуть бути реалізовані. Визначено, що використовуючи відкриті технології і відкрите програмне забезпечення українські навчальні заклади можуть створити власне інформаційно-освітнє середовище економлячи фінанси на ліцензійних відрахуваннях. Відкрите програмне забезпечення, з якого можна сформувати власне інформаційно-освітнє середовище, в переважній більшості вже має варіанти інтеграції одне з одним на основі таких же відкритих стандартів. Важливо знати і розуміти можливості такої інтеграції. Її використання дозволить створити середовище під власні потреби та організаційні особливості кожного закладу. Можливість поступового підключення необхідних компонентів дозволить легше пройти процес впровадження інформаційно-освітнього середовища та залучення в нього всіх частин та відділів вищого навчального закладу. В статті на прикладах та з посиланнями продемонстровано можливості відкритого програмного забезпечення як складових частин інформаційно-освітнього середовища.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


   
    Адресна грошова допомога. Умови надання грошової допомоги випускникам педагогічних ВНЗ [Текст] // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 11. - С. 35-40. - Зміст: Про внесення змін до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів, які здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю

Кл.слова (ненормовані):
грошова допомога -- вищий навчальний заклад -- педагогічний профіль

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
378.4(477)
А 66


    Андрусенко, С. І.
    Акредитація. Організація та проведення у вищих навчальних закладах України [Текст] : посіб. при підготовці та проведенні процедури акредитації у ВНЗ України / С. І. Андрусенко ; Міністерство освіти і науки України. - Київ : КУЕТТ, 2003. - 171 с. - ISBN 966-7737-25-х : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація вищої освіти--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- вищий навчальний заклад -- процедура акредитації -- ДАК -- акредитаційна справа -- експертні висновки
Анотація: У посібнику викладені сутність, мета та завдання акредитації, методичні рекомендації щодо її організації та проведення
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5)

Знайти схожі

10.
Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016 - . - on-line. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. N 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)