Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Колекція Віктора Огнев’юка (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна культура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.
070(075):378.016
Є 70


    Єременко, О. В.
    Вступ до спеціальності. Журналістика [Текст] : навчальний посібник. Модуль 2 / О. В. Єременко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 74 с. - 12.05 грн., 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
професійні права -- типи етики -- друковані засоби інформації -- журналістська освіта -- професійна культура
Дод.точки доступу:
Плехова, І. Д.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: І426210053/2016/3
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 3
Зміст:
Іванова, С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих / С. В. Іванова. - С.3-5
Кл.слова: компетентності, формальна освіта, освітня програма
Палкин, В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе / В. А. Палкин. - С.6-10
Кл.слова: гуманистическая парадигма, духовность, нравственность
Москалик, Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи / Г. Ф. Москалик. - С.11-13
Кл.слова: спеціальні знання, мета роботи, колектив однодумців
Шевчук, С. В. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи / С. В. Шевчук. - С.14-17
Кл.слова: професійна культура, професійна компетентність, портфоліо
Іваній, І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту / І. В. Іваній. - С.18-20
Кл.слова: етикет, педагогічні техніки
Ємець, А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря / А. В. Ємець. - С.21-24
Кл.слова: фізична реабілітація, професійна підготовка
Шакотько, В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх вчителів інформатики / В. В. Шакотько. - С.25-28
Басенко, Р. О. Педагогічні преорітети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів / Р. О. Басенко. - С.29-33
Кл.слова: молодіжні ініціативи, ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська, А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами / А. М. Антоненко-Миргородська. - С.34-36
Олійник, І О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки / І О. Олійник, І. В. Шаляпіна. - С.37-39
Лаврик, К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови / К. А. Лаврик. - С.40-42
Орищин, І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами / І. С. Орищин. - С.43-45
Лисенко, А. В. Письменник непесічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини / А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко. - С.46-48
Шамрай, О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії / О. В. Шамрай. - С.54-55
Шутов, Д. О. Проблема мотивації навчання учнів з девіантною поведінкою на уроках історії / Д. О. Шутов. - С.56-59
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Вілюжаніна, Т. А.
    Психологічна культура учасників освітнього процесу у вищому навчальному закладі / Т. А. Вілюжаніна // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 147-156. - Бібліогр.: с. 155-156 (11 назв)
ББК 74.04я43

Рубрики: Професійна підготовка--практичні психологи--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- психологічна культура -- професійний розвиток -- практичні психологи
Анотація: Статтю присвячено теоретичному аналізу поняття "психолоогічна культура". Визначається зміст та основні сутнісні характеристики психологічної культури з урахуванням особливостей психологічної роботи як професійної діяльності.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Веремчук, Олена.
    Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект [Текст] / О. Веремчук // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 145-149, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.145149. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогічний процес

Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- підготовка майбутніх документознавців -- професійна підготовка

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Власенко, Олена.
    Педагог та адміністрація школи, етичні норми та правила взаємодії / О. Власенко // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 4. - С. 38-47. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
норми професійної етики -- професійна культура -- особистість педагога -- взаємини педагог-адміністрація

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
373.3.091.12:174:808.5](477)
Д 79


    Дубовик, С.
    Культура професійного діалогічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–18. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Професійна культура--діалогічне мовлення--вчителі початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- культура професійного мовлення -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- комунікативні якості -- діалогічне мовлення -- діалогічні висловлювання -- вчителі початкової школи
Анотація: Стаття висвітлює теоретико-практичні аспекти культури професійного мовлення вчителя початкової школи, розглядає питання щодо необхідності формування у педагогів діалогічного мовлення як одного з найважливіших складників їхнього професійного мовлення. У статті охарактеризовано особливості професійного діалогічного мовлення, які необхідно врахувати педагогові у процесі професійного спілкування, вимоги до комунікативних якостей професійного діалогічного мовлення вчителя, зумовлених насамперед функціями, які воно виконує в педагогічній діяльності.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
88.6я031
К 18


    Камінська, Ія Петрівна.
    Психологічні особливості формування деонтологічної культури майбутніх медиків засобами іноземної мови : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. П. Камінська ; наук. керівник М. М. Філоненко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 88.6я031

Рубрики: Педагогічна психологія--Вища освіта--Медицина--Автореферати дисертацій

   Іноземні мови


Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- емоційний інтелект -- професійне спілкування -- особистість медика -- емпатія
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Філоненко, М. М. \наук. керівник.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

9.
88.6я031
К 18


    Камінська, Ія Петрівна.
    Психологічні особливості формування деонтологічної культури майбутніх медиків засобами іноземної мови : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. П. Камінська ; наук. керівник М. М. Філоненко ; Національний медичний університет імені О. О. Богомольця. - Київ, 2015. - 237 арк.
ДРНТІ
ББК 88.6я031

Рубрики: Педагогічна психологія--вікова психологія--Дисертації

   Іноземні мови


   Вища освіта


   Медицина


Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- емоційний інтелект -- професійне спілкування -- майбутні медики -- емпатія
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Філоненко, М. М. \наук. керівник.\
Національний медичний університет імені О. О. Богомольця


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Клименко, Світлана.
    Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів / С. Клименко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 6. - С. 118-126. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Підготовка вчителів

   Підготовка філологів


Кл.слова (ненормовані):
мовне виховання -- професійна культура
Анотація: Досліджується, як за допомогою етимологічного підходу на основі етнокультурних, етнопсихологічних та етносоціальних даних формувати культурно-мовну особистість.

Є примірники у відділах:
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 4 - ) (вільний)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)